پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
حسن امین پور
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
10 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۲۲ خرداد ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
608 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

کتاب آمار توصیفی حسن امین پور PDF

کتاب آمار توصیفی در روانشناسی و علوم تربیتی نگاشته شده توسط حسن امین پور از کتاب های پیام نور تألیف شده به منظور استفاده ی دانشجویان رشته های روانشناسی و علوم تربیتی می باشد. کتاب آمار توصیفی در روانشناسی و علوم تربیتی از جمله کتاب های چاپ شده ی انتشارات پیام نور می باشد که به گونه ای طراحی و ساختار بندی می شوند تا دانشجو بدون نیاز به حضور و راهنمایی استاد به طور کامل بر مباحث و سرفصل های کتاب تسلط یابد.

کتاب آمار توصیفی در روانشناسی و علوم تربیتی

دانلود رایگان کتاب آمار توصیفی در روانشناسی و علوم تربیتی

حسن امین پور کتاب آمار توصیفی در روانشناسی و علوم تربیتی خود را با هدف آشناسازی دانشجویان رشته های علوم تربیتی و روانشناسی با روش های اولیه ی پردازش داده ها و خلاصه کردن آن ها به رشته ی تحریر درآورده است.

کتاب آمار توصیفی در روانشناسی و علوم تربیتی اثر حسن امین پور یک کتاب 208 صفحه ای است که با تمرکز بر آزمون ها و شاخص هایی که متخصصان روانشناسی، علوم تربیتی و سایر متخصصان علوم انسانی به کار می برند نگاشته شده است.

کتاب آمار توصیفی در علوم تربیتی

محاسبه ی چارک و انواع دهک ها برای یک توزیع از نمره ها، مشخص نمودن نوع کجی بر اساس انحراف چارک، محاسبه ی رتبه ی درصدی و موارد استفاده از آن ها و محاسبه ی نقاط درصدی مختلف در یک توزیع از نمره ها، از مباحثی هستند که در یکی از هشت فصل کتاب آمار توصیفی در روانشناسی و علوم تربیتی توسط حسن امین پور پوشش داده شده اند.

این هشت فصل کتاب آمار توصیفی در روانشناسی و علوم تربیتی به شرح و ترتیب زیر می باشند.

کتاب آمار توصیفی پیام نور

فصل 1: مقدمه ای بر آمار

فصل 2: جدول توزیع فراوانی

فصل 3: شاخص های گرایش مرکزی

فصل 4: شاخص های پراکندگی

فصل 5: سایر شاخص های پراکندگی

خرید کتاب آمار توصیفی در روانشناسی و علوم تربیتی

فصل 6: نمره های استاندارد

فصل 7: ضریب همبستگی

فصل 8: رگرسیون

درس آمار از جمله دروس بسیار مهم و کلیدی در بسیاری از رشته های دانشگاهی از جمله رشته های رونشناسی و علوم تربیتی می باشد.

دانلود و خرید کتاب آمار توصیفی در روانشناسی و علوم تربیتی

هر چند که کتاب آمار توصیفی در روانشناسی و علوم تربیتی به عنوان یک کتاب درسی و دانشگاهی برای ارائه به دانشجویان رشته های علوم تربیتی و روانشناسی نگاشته شده است اما به طور کلی محتوای این کتاب برای تمامی کسانی که می خواهند از آزمون ها و شاخص های آماری در تجزیه و تحلیل پژوهش های خود استفاده نمایند می تواند کاربردی باشد.

مبانی آما و آمار توصیفی از ملزوماتی هستند که تمامی متخصصان روانشناسی ملزم به یادگیری درست و صحیح آن ها از طریق مطالعه ی کتاب آمار توصیفی در روانشناسی و علوم تربیتی به منظور استفاده در پژوهش های خود می باشند.

دانلود آمار توصیفی حسن امین پور PDF

مواردی که در زیر از آن ها نام می بریم مباحث پایه ای و مبانی آمار هستند که از طریق مطالعه ی کتاب آمار توصیفی در روانشناسی و علوم تربیتی بر آن ها اشراف پیدا خواهید کرد.

اندازه گیری، متغیر و سطوح مختلف اندازه گیری، تهیه جدول توزیع فراوانی، انواع نمودار، میانگین، میانه و نما، دامنه تغییرات، پراش و انحراف استاندارد، چارک ها و انحراف دهکی و رتبه درصدی، توزیع بهنجار و ویژگی های آن، پیرسون و اسپیرمن، پیشبینی با نمره های خام و خطای استاندارد.

کتاب آمار توصیفی در روانشناسی و علوم تربیتی امین پور

روانشناسی علمی است که متخصصین آن دائماً در حال آزمون فرضیات آزمایشی خویش هستند و روش شناسی آزمایشی را به کار می برند. در این راستا آمار و احتمال ابزاری اساسی برای این متخصصین است که بدون آن حتی به درک درستی از چکیده های گزارشات علمی این زمینه هم نخواهند رسید.

از همین رو است که مطالعه ی کتاب آمار توصیفی در روانشناسی و علوم تربیتی را به تمامی دانشجویان رشته های مرتبط توصیه می کنیم.

جهت سهولت دسترسی این عزیزان نسخه ی الکترونیکی کتاب آمار توصیفی در روانشناسی و علوم تربیتی بر روی سایت کافه جزوه عرضه شده است.

دانلود رایگان کتاب آمار توصیفی در روانشناسی و علوم تربیتی

امار توصیفی در روانشناسی و علوم تربیتی یکی از واحد های درسی تدریس شده در دانشگاه ها می باشد . شما برای درس امار توصیفی در روان شناسی و علوم تربیتی می توانید کتاب امار توصیفی در روانشناسی و علوم تربیتی را از سایت کافه جزوه دریافت نمایید. سایت کافه جزوه همواره سعی کرده است برای تمامی دروس تخصصی و عمومی کتاب ها جزوات و نمونه سوالات بسیار جامعی را در اختیار دانشجویان گرامی قرار می دهند تا با مطادعه ی این منابع بی نظیر بتوانید در تمامی دروس دانشگاهی موفق شوید.

این کتاب که برای درس امار وصیفی و روان شماسی و علوم تربیتیمعرفی شده است بسیار گناسب و جامع و کامل می باشد که می توانید با خیال راحت فقط این ننبع را مطالعه نمایید به هیچ عنوان نیازی نیست که در کنار مطالعه ی این کتاب کتاب یا جزوه ی دیگری را مطالعه نمایید.

زیرا هر ان چیزی را که باید در درس امار توصیفی در روانشناسی و علوم تربیتی را یاد بگیرید به صورت کامل در این فایل پی دی اف ذکر شده است پس شما می توانید فایل پی دی اف کتاب امار توصیفی را از سایت کافه جزوه خریداری نمایید.

خرید و دانلود کتاب آمار توصیفی در روانشناسی و علوم تربیتی

آمار توصیفی یکی از دروسی می باشد که دانشجویان رشته های روان شناسی و علوم تربیتی باید آن را در مقطع کارشناسی فرا بگیرند. اگر می خواهید کتاب خوبی را بدای درس امار توصیفی در اختیار داشته باشید به سایت کافه جزوه مراجعه نمایید و فایل PDF کتاب امار توصیفی در روانشناسی و علوم تربیتی را دانلود نموده و مطالعه کنید.

ادامه مطلب

دانشجویان رشته‌های روانشناسی، علوم تربیتی، مشاوره و سایر رشته‌های علوم انسانی
اکثر خوانندگان این کتاب نظرات مثبتی در مورد آن دارند.
نظرات
  1. مریم

    کتاب های دکتر امین پور واقعا عالی و بی نظیر هستن

  2. موسی باهنر

    ( خریدار محصول )

    دیگه بهتر از این نیستش

  3. ابوالقاسم اسلامی

    ( خریدار محصول )

    این محصول بی نظیره

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *