پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
لنینجر ترجمه رضا محمدی
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
74 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۲۳ خرداد ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
648 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

خرید کتاب اصول بیوشیمی لنینجر جلد اول

کتاب اصول بیوشیمی لنینجر جلد اول یک کتاب مرجع، معروف و معتبر در زمینه ی بیوشیمی است که به وسیله ی دکتر رضا محمدی به زبان فارسی به رشته تحریر درآمده است. دکتر رضا محمدی نویسنده ی کتاب اصول بیوشیمی لنینجر جلد اول، استادیار بیوشیمی دانشگاه آزاد اسلامی، واحد پزشکی تهران می باشند.

اصول بیوشیمی لنینجر جلد اول

نسخه ی زبان اصلی کتاب اصول بیوشیمی لنینجر جلد اول که به زبان انگلیسی می باشد توسط نویسندگان دیوید ال نلسون و میکائیل ام.کوکس نگاشته شده است.

کتاب اصول بیوشیمی لنینجر PDF

کتاب اصول بیوشیمی لنینجر جلد اول به عنوان یکی از معتبرترین کتاب های مرجع در زمینه ی درس بیوشیمی است که توسط اساتید به دانشجویان معرفی می شود.

کتاب اصول بیوشیمی لنینجر جلد اول از جمله کتاب های مطرح و معروف رشته های پزشکی و پیراپزشکی برای تسلط بر درس بیوشیمی است که به دانشجویان توصیه می شود تا زمانی که در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به تحصیل مشغول هستند بر محتوای آن تسلط کامل پیدا کنند.

دانلود کتاب اصول بیوشیمی لنینجر ترجمه فارسی

این کتاب به طور کلی شامل بیست و هشت سرفصل می باشد که به سه قسمت کلی تقسیم می شود. پانزده فصل ابتدایی از این بیست و هشت سرفصل در کتاب اصول بیوشیمی لنینجر جلد اول و باقی سرفصل ها از فصل شانزدهم تا فصل بیست و هشتم در جلد دوم مربوط به این کتاب رضا محمدی نگاشته شده اند.

خرید کتاب اصول بیوشیمی لنینجر

پانزده سرفصل ابتدایی که در کتاب اصول بیوشیمی لنینجر جلد اول موجود هستند به شرح و ترتیب زیر می باشند.

فصل اول: پایه ‌های بیوشیمی

فصل دوم: آب

فصل سوم: اسید های آمینه، پپتیدها و پروتئین ‌ها

فصل چهارم: ساختار سه – بعدی پروتئین ‌ها

فصل پنجم: عملکرد پروتئین

دانلود کتاب اصول بیوشیمی لنینجر ترجمه رضا محمدی

فصل ششم: آنزیم ‌ها

فصل هفتم: کربوهیدرات ‌ها و گلیکوبیولوژی

فصل هشتم: نوکئوتیدها و اسیدهای نوکلئیک

فصل نهم: تکنولوژی های اطلاعات برپایه DNA

فصل دهم: لیپیدها

دانلود کتاب اصول بیوشیمی لنینجر ترجمه فارسی جلد اول

فصل یازدهم: غشاهای بیولوژیک و انتقال مواد

فصل دوازدهم: پیام‌ رسانی زیستی

فصل سیزدهم: اصول بیوانژرتیک

فصل چهاردهم: گلیکولیز، گلوکونئوژنز و مسیر پنتوزفسفات

فصل پانزدهم: اصول تنظیم متابولیک: گلوکز و گلیکوژن

دانلود کتاب اصول بیوشیمی لنینجر جلد اول و دوم از دکتر رضا محمدی

امروز رشته های پزشکی بین اکثر جوانان و دانش آموزان طرفداران زیادی دارد. درس بیوشیمی از دروس تعریف شده برای این رشته ها است که در دانشکده ها و دانشگاه های علوم پزشکی ارائه می شود و تسلط بر آن از ملزومات رشته های پزشکی و پیراپزشکی پیش از گذراندن سایر دورسی همچون بیوشیمی 1 و 2 و بیوشیمی پزشکی می باشد.

کتاب اصول بیوشیمی لنینجر جلد اول نگاشته شده توسط دکتر رضا محمدی از بهترین ترجمه های کتاب اصول بیوشیمی است که در بازار کتاب موجود می باشد. ویرایش چهارم مربوط به کتاب اصول بیوشیمی لنینجر جلد اول که دکتر رضا محمدی به زبان فارسی نگاشته اند در این صفحه از سایت کافه جزوه منتشر شده است.

برای تهیه ی نسخه ی الکترونیکی کتاب اصول بیوشیمی لنینجر جلد اول کافی است همین حالا بر روی خرید محصول کلیک کنید.

دانلود رایگان کتاب اصول بیوشیمی لنینجر جلد اول

بیوشیمی یکی از دروسی تخصصی می باشد که در دانشگاه های علوم پزشکی تدریس می شود. دانشجویان می توانند رشته های بیوشیمی را در مقطع ارشد به عنوان رشته ی تحصیلی خود انتخاب نمایند و سپس به مطالعه ی ان بپردازند. کتاب های رفررنس زیادی برای درس بیوشیمی نگاشته شده است یکی از این کتاب های کتاب بیوشیمی لنینجر می باشد که در دو جلد در بازار موجود است.

برای خرید کتاب اصول بیوشیمی لنینجر جلد اول می توانید از طریق سایت کافه جزوه اقدام به خرید ان نمایید. تمامی مطالبی را که در بیوشیمی باید فرا بگیرید در کتاب لنینجر شرح داده شده ات و از این رو کتابی بسیار جامع و کامل محسوب می‌شود که شما به عنوان منبع درسی بیوشیمی می توانید کتاب اصول بیوشیمی لنینجر جلد اول را انتخاب کرده و با یک برنامه ریزی دقیق کلیه مطالب و مباحث ذکر شده در ان را مطالعه نمایید.

تمامی سر فصل های اموزشی درس بیوشیمی در این کتاب پوشش داده شده است و شما می توانید این منبع جامع و کامل را برای درس بیوشیمی مطالعه نمایید و نکات بسیار مهم ذکر شده در این کتاب را به صورت کامل فرا بگیرید.

فایل PDF کتاب اصول بیوشیمی لنینجر جلد اول در سایت کافه جزوه در دسترس قرار داده شده است تا تمامی دانشجویان به راحتی با مراجعه به سایت کافه جزوه بتوانند این کتاب درسی را برای درس بیوشیمی دانلود نمایند.

رشت های پیرا پزشکی ماننند اتق عمل نیز از جمله رشته هایی می باشد که در طول ترم های تحصیلی خود باید واحد بیوشیمی را پاس نمایند و هنچنین این درس یکی از دروس پیش نیاز محسوب می شود که کسب قبول آن مهم است.

ادامه مطلب

دانشجویان رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، علوم آزمایشگاهی، زیست‌شناسی و سایر رشته‌های مرتبط با علوم زیستی
جلد اول به مبانی بیوشیمی و متابولیسم مولکول‌های کوچک مانند کربوهیدرات‌ها و لیپیدها می‌پردازد. جلد دوم به متابولیسم اسیدهای نوکلئیک، پروتئین‌ها، متابولیسم ثانویه و سایر مباحث تخصصی‌تر بیوشیمی می‌پردازد.
نظرات
  1. جلیل

    درود بر سایت کافه جزوه

  2. سون

    ( خریدار محصول )

    فایل دانلود شده مشکل داره و باز نمیشه!

    • کافه جزوهمدیر سایت

      سلام
      لطفا برای حل مشکل خود به پشتیبانی تلگرام پیام دهید

  3. هلیا

    ( خریدار محصول )

    پرداخت کردم ولی دانلود نمیشه!!!!

    • کافه جزوهمدیر سایت

      سلام
      لطفا به پشتیبانی تلگرام پیام دهید تا مشکل بررسی شود و فایل را مجدد برایتان ارسال نمایند.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *