پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
لنینجر ترجمه رضا محمدی
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
50 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۲۳ خرداد ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
392 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

خرید کتاب اصول بیوشیمی لنینجر جلد دوم

کتاب اصول بیوشیمی لنینجر جلد دوم ویرایش چهارم که در ادامه ی جلد اول این کتاب نگاشته شده است یکی از کتاب های مطرح و معروف موجود در زمینه بیوشیمی است که توسط اکثر اساتید به دانشجویان رشته های پزشکی، پیراپزشکی و برخی از رشته های علوم پایه معرفی می شود. دکتر رضا محمدی، استادیار بیوشیمی دانشگاه آزاد اسلامی، واحد پزشکی تهران کتاب اصول بیوشیمی لنینجر جلد دوم را به زبان فارسی به رشته ی تحریر درآورده است.

اصول بیوشیمی لنینجر جلد دوم

کتاب بیوشیمی لنینجر جلد دوم PDF

هر چند که نسخه ی اصلی کتاب اصول بیوشیمی لنینجر جلد دوم به زبان انگلیسی توسط نویسندگان دیوید ال نلسون و میکائیل ام.کوکس نوشته شده است.

کتاب های مرجع درسی بسیاری در رشته های پزشکی و پیراپزشکی وجود دارند که تمامی دانشجویان، اساتید، محققان و پژوهشگران از آن ها استفاده می نمایند. کتاب اصول بیوشیمی لنینجر جلد دوم نیز از جمله ی این کتاب ها در حوزه ی بیوشیمی است که بسیار پرمخاطب می باشد.

دانلود کتاب اصول بیوشیمی لنینجر ترجمه فارسی

سرفصل های کتاب اصول بیوشیمی لنینجر جلد دوم از ادامه ی سرفصل های جلد اول همین کتاب یعنی فصل شانزدهم شروع شده و تا فصل بیست و هشتم ادامه دارد.

عنوان سرفصل های موجود در کتاب اصول بیوشیمی لنینجر جلد دوم که از سرفصل های تعیین شده برای تدریس در کلاس درس بیوشیمی نیز می باشند به شرح و ترتیب زیر هستند.

فصل شانزدهم: چرخه اسید سیتریک

فصل هفدهم: کاتابولیسم اسیدهای چرب

فصل هجدهم: اکسیداسیون اسیدهای آمینه و تولید اوره

فصل نوزدهم: فسفریلاسیون اکسیداتیو و فتوفسفریلاسیون

فصل بیستم: بیوسنتز کربوهیدرات ها در گیاهان و باکتری ها

فصل بیست و یکم: بیوسنتز لیپیدها

فصل بیست و دوم: بیوسنتز اسیدهای آمینه، نوکلئوتیدها و ملکول های وابسته

فصل بیست و سوم: یکپارچگی و تنظیم هورمونی متابولیسم در پستانداران

فصل بیست و چهارم: ژن ها و کروموزوم ها

فصل بیست و پنجم: متابولیسم DNA

فصل بیست و ششم: متابولیسم RNA

فصل بیست و هفتم: متابولیسم پروتئین

فصل بیست و هشتم: تنظیم بیان ژن

دانلود کتاب بیوشیمی لنینجر به زبان فارسی

در واقع محتوای هر دو جلد کتاب اصول بیوشیمی که شامل بیست و هشت سرفصل می شود در سه قسمت کلی تحت عناوین ساختمان وکاتالیز، متابولیسم و بیوانرژتیک و مسیرهای اطلاعاتی گنجانده شده اند.

با توجه به این که دسترسی به نسخه ی فارسی کتاب های مرجع و مهم درسی از جمله کتاب اصول بیوشیمی لنینجر جلد دوم، برای دانشجویان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، دکتر رضا محمدی تلاش نموده است تا محتوای این کتاب را با کیفیت علمی بسیار بالا در کتاب خود تحت عنوان کتاب اصول بیوشیمی لنینجر جلد دوم به زبان فارسی پوشش دهد.

دانلود کتاب بیوشیمی لنینجر فارسی PDF

تیم کافه جزوه با هدف دسترسی ارزان و سریع دانشجویان به منابع مهم درسی و دانشگاهی کتاب های مرجع و پرمخاطبی همچون کتاب اصول بیوشیمی لنینجر جلد دوم ویرایش چهارم را بر روی سایت خود قرار می دهد.

علاوه بر کتاب اصول بیوشیمی لنینجر جلد دوم، فایل دانلودی مربوط به جلد اول این کتاب نیز در سایت کافه جزوه قرار داده شده است که می توانید آن را نیز تهیه نمایید.

دانلود رایگان کتاب بیوشیمی لنینجر جلد دوم

در ادامه جلد اول کتاب بیوشیمی لنینجر جلد دوم ان وجود دارد که در واقع در ادامه ی جلد اول و کامل کننده مباحث ذکر شده در ان می باشد. شما برای این که این درس را به صورت کامل فرا بگیرید لازم است که هر دو جلد این کتاب بیوشیمی را به صورت دقیق مطالعه نمایید. کتاب معرفی شده در این قسمت برای درس بیوشیمی یکی از کتاب های منبع و رفرنسی می باشد که اساتید مختلف در دانشگاه های متفاوت این کتاب درسی را به دانشجویان معذفی می نمایند و از دانشجویان خود می خواهند که کتاب بیوشیمی لنینجر جلد دوم را مطالعه نمایند.

هم نسخه ی چاپی هم فایل پی دی اف این کتاب لنینجر وجود دارد. برخی از دانشجویانی که سطح زبان خوبی دارند می توانند فایل زبان اصلی این کتاب را تهیه نمایند. اما ان هایی هم که سطح زبان متوسط یا ضعیفی دارند لازم به نگرانی نیست زیرا ترجمه‌های این دو جلد کتاب بیوشیمی در بازار وجود دارد. ترجمه این تاب ها بسیار روان سلیس و قابل فهم است به گونه ای که هنگام مطالعه کلیه مطالب ذکر شده در هر دو جلد کتاب بیوشیمی لنینجر را یاد خواهیدگرفت.

حال اول تصمیم بگیرید که می خواهید کتاب زبان اصلی لنیجر را مطالعه نمایید یا کتاب ترجمه شده آن را. هر دو جلد کتاب بیوشیمی لنینجر در سایت کافه جزوه قرار داده شده است و شما می توانید برای دانلود کتاب بیوشیمی لنینجر جلد اول و کتاب بیوشیمی لنینجیر جلد دوم به صورت فایل PDF و کامل و جامع و با کبفیت به سایت کافه جزوه مراجعه نموده و سپس این دو کتاب معروف را برای مطالعه ی درس بیوشیمی خرید کرده مطالعه کنید.

ادامه مطلب

جامع و کامل-به‌روز و علمی-ترجمه روان و قابل فهم
بله، نسخه PDF این کتاب موجود است.
نظرات
  1. لیلا

    تشکر بابت قرار دادن این کتاب برای دانلود
    خیلیل دنبالش بودم

  2. محمدجواد اسکندری

    ( خریدار محصول )

    بهترینه برای خریدش شک نکنید

  3. جعفر عرب

    ( خریدار محصول )

    ب نظر من خوب بود

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *