پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
مهدی پیشوایی
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
29 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۵ فروردین ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
802 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

کتاب تاریخ اسلام از جاهلیت تا رحلت پیامبر اسلام مهدی پیشوایی PDF

کتاب تاریخ اسلام از جاهلیت تا رحلت پیامبر اسلام توسط حجت الاسلام و المسلمین استاد مهدی پیشوایی از اساتید برجسته ی تاریخ صدر اسلام نگارش یافته است. استاد مهدی پیشوایی به تبلیغ و مطالعه در زمینه ی تاریخ اسلام از کتاب های قدیمی مشغول بود اما به مرور زمان ایشان متوجه اطلاعات نادرست و نامؤثق موجود در این کتاب ها شد و اعتماد خود را به محتوای آن ها از دست داد.

همچنین او از اینکه روضه خوانان و مبلغان این اطلاعات نادرست را نیز به مردم منتقل می کنند بسیار ناراحت بود و از تذکر به آن ها خسته شده بود.  به همین خاطر وی عزم خود را جزم کرد تا مطالعات وسیعی در این حوزه انجام داده تا یک منبع غنی و مؤثق را در اختیار طلاب و عموم قرار دهد.

کتاب تاریخ اسلام از جاهلیت تا رحلت پیامبر اسلام

دانلود رایگان کتاب تاریخ اسلام از جاهلیت تا رحلت پیامبر اسلام

این شد که کتاب تاریخ اسلام از جاهلیت تا رحلت پیامبر اسلام توسط استاد مهدی پیشوایی به رشته ی تحریر درآمد. قصد او این بود تا در این کتاب از قرآن، احادیث و مستندات قوی بهره گرفته شود و محتوای کتاب تنها شرح وقایع به صورت ساده نباشد.

مهدی پیشوایی در کتاب تاریخ اسلام از جاهلیت تا رحلت پیامبر اسلام، تمامی اجزا و تفاصیل حوادث عصر پیامبر را از زمان جاهلیت تا رحلت پیامبر اسلام پوشش داده است. علاوه بر اینکه مهدی پیشوایی خود به تشریح و تحلیل هر یک از اجزای حوادث عصر پیامبر پرداخته است، منابع متعدد و مؤثقی را نیز برای هر کدام از آن ها معرفی کرده است.

خرید کتاب تاریخ اسلام از جاهلیت تا رحلت پیامبر اسلام

مخاطبان مهدی پیشوایی در این کتاب دانشجویان می باشند و از آن برای تدریس در مقاطع دانشگاهی استفاده می شود. کتاب تاریخ اسلام از جاهلیت تا رحلت پیامبر اسلام برای علاقه مندان به تاریخ اسلام نیز جذاب و سودمند خواهد بود.

کتاب تاریخ اسلام از جاهلیت تا رحلت پیامبر اسلام در پنج بخش و شانزده فصل طراحی و تدوین شده است. پنج بخش اصلی این کتاب تحت عناوین زیر می باشند.

بخش اول: مباحث مقدماتی

بخش دوم: محمد (ص) از تولد تا بعثت

بخش سوم: از بعثت تا هجرت

بخش چهارم: از هجرت تا دعوت جهانی

بخش پنجم: از دعوت جهانی تا رحلت پیامبر اسلام

تاریخ اسلام از جاهلیت تا رحلت پیامبر اسلام PDF

مهدی پیشوایی یک نویسنده ی ایرانی، پژوهشگر و روحانی بود که عمده ی وقت خود را صرف مطلالعه و پژوهش در زمینه ی تاریخ اسلام و شیعیان نمود. نتیجه ی این تلاش ها به تحریر در آمدن ده ها کتاب و حدود دویست مقاله توسط ایشان است.

موارد زیر از جمله کتاب هایی است که مهدی پیشوایی نگاشته است.

  • سیره پیشوایان
  • بحث هایی از فقه تطبیقی
  • امام حسن(ع)؛ پرچم دار صلح و آزادی
  •  دورنمائی از زندگانی امام باقر(ع)
  • شناخت شیعه
  • ارزیابی انقلاب امام حسین علیه السلام
  • پاورپوینت تاریخ اسلام مهدی پیشوایی
  • شخصیت‌های اسلامی شیعه
  • قهرمانان راستین
  • شام، سرزمین خاطره‌ها
  • تاریخ قیام و مقتل جامع سید الشهد

مهدی پیشوایی در حوزه ی تخصصی خود به قدری قوی عمل کرده است که هم اکنون بسیاری از آثار و کارهای ایشان منبع و مرجع تاریخ پژوهان شده اند.

بعضی از کارهای ایشان از جمله سیره پیشوایان به عنوان یک منبع درسی در حوزه های علمیه تدریس می شوند.

از جمله سایر فعالیت های او به غیر از نویسندگی می توان به همکاری با مراکز دینی و همچنین تدریس در مراکز علمی و مؤسسات اشاره کرد.

قیمت کتاب تاریخ اسلام مهدی پیشوایی

مطالعه ی کتاب تاریخ اسلام از جاهلیت تا رحلت پیامبر اسلام برای تمامی طلاب، حوزویان، روضه خوانان، مبلغان و حتی عموم مردم ایران از ملزومات است، زیرا یک مسلمان باید با بنیه ی علمی قوی و مستندات به ارائه ی مطالب تاریخ اسلام بپردازد. به خصوص این که شغلش ارائه ی این مطالب به مردم باشد.

به دلیل اهمیت استفاده از این کتاب نسخه ی الکترونیکی آن با فرمت pdf در 330 صفحه با کیفیت عالی برای استفاده آماده شده است تا بدین منظور هزینه ی کتاب و عدم دسترسی دلیلی بر عدم استفاده از کتاب تاریخ اسلام از جاهلیت تا رحلت پیامبر اسلام نباشد.

برای دانلود این کتاب از سایت کافه جزوه کافی است همین حالا بر روی خرید محصول کلیک کنید.

دانلود رایگان کتاب تاریخ اسلام از جاهلیت تا رحلت پیامبر اسلام

یکی از دروسی که در  دانشگاه های سراسر کشور برای دانشجویان مختلف تدریس می شود تاریخ اسلام از جاهلیت تا رحلت پیامبر اسلام می باشد. که برای این درس کتاب ها و جزوات مختلفی را می توانید در بازار مشاهده نمایید.

یکی از این کتاب ها که برای درس تاریخ اسلام از جاهلیت تا رحلت پیامبر اسلام مناسب می باشد کتاب تاریخ اسلام از جاهلیت تا رحلت پیامبر اسلام است. که به صورت کلی و با ذکر جزئیات به تمامی نکات ان دوران اشاره داشته است. و شما دانشجویان گرامی و علاقه مندان به تاریخ ان دوران می توانید کلیه مطالب لازم را در این کتاب مطالعه نمایید.

زبان شرح مطالب در این کتاب بسیار ساده و روان می باشد و با زبانی گیرا و رسا وقایع ان دوران از تاریخ را شرح داده است. اگر قصد دارید که تاریخ اسلام از جاهلیت تا رحلت پیامبر اکرم را مطالعه نمایید و از وقایعی که ان دوران رخ داده است با خبر شوید پیشنهاد می کنیم که کتاب تاریخ اسلام از جاهلیت تا رحلت پیامبر اسلام را به صورت کامل مطالعه نمایید تا از کلیه مطالب و نکات موجود در این کتاب آگاه شوید.

خرید و دانلود کتاب تاریخ اسلام از جاهلیت تا رحلت پیامبر اسلام

همان طور که ذکر شد کتاب ها و جزوات مختلفی برای این درس وجود دارد که شما می توانید بسته به نظر استاد یکی از کتاب های موجود برای تاریخ اسلام از جاهلیت تار رحلت پیامبر را دانلود و مطالعه نمایید.

علاوه بر نسخه چاپی کتاب تاریخ اسلام از جاهلیت تا رحلت پیامبر اسلام این کتاب به صورت فایل PDF در سایت کافه جزوه بار گذاری شده است تا مورد استفاده دانشجویان قرار بگیرد.

ادامه مطلب

مطالعه ی کتاب تاریخ اسلام از جاهلیت تا رحلت پیامبر اسلام برای تمامی طلاب، حوزویان، روضه خوانان، مبلغان و حتی عموم مردم ایران از ملزومات است.
5
نظرات
  1. مجید

    بی نظیر

  2. رامین غفاری

    خیلی عالیه توصیه میکنم

  3. حسن نامور

    عالی عالی عالی عالی

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *