پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
بیر جانسون
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
50 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۱۶ خرداد ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
448 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

دانلود حل المسائل استاتیک بیر جانسون ویرایش 10

کتاب حل المسائل استاتیک نگاشته شده توسط بیر جانسون یکی از کتاب های مرجع معروف و معتبری است که به دانشجویان رشته های فنی و مهندسی به عنوان منبع سوالات درس استاتیک معرفی می شود. کتاب حل المسائل استاتیک یک کتاب حل تمرین به زبان لاتین است که شامل تعداد زیادی سوال از مباحث و سرفصل های مختلف درس استاتیک می باشد.

کتاب حل المسائل استاتیک

حل المسائل استاتیک جانسون PDF

پاسخ مربوط به هر کدام از این تمرین ها به صورت تشریحی همراه با اشکال، ذکر نکات و فرمول ها بلافاصله پس از آن تمرین قرار داده شده است.

با توجه به اینکه استاتیک از دروس مشترک بین اکثر رشته های فنی و مهندسی از جمله مهندسی مکانیک، مهندسی عمران، مهندسی برق، مهندسی پزشکی، و مهندسی صنایع است، کتاب حل المسائل استاتیک برای دانشجویان تمامی این رشته ها کاربردی می باشد.

دانلود زبان اصلی کتاب حل المسائل استاتیک بیر جانسون

اما معمولاً کتاب حل المسائل استاتیک به عنوان یکی از کتاب های مرجعی است که به صورت ویژه به دانشجویان رشته ی مهندسی عمران معرفی می شود.

استفاده از سوالات و تمارین مختلف موجود در کتاب حل المسائل استاتیک به دانشجویان رشته های فنی و مهندسی کمک می کند تا در فهم سرفصل های ارائه شده برای درس استاتیک دچار مشکل نشوند.

پاسخنامه استاتیک جانسون ویرایش 10

کتاب بیر جانسون تحت عنوان حل المسائل استاتیک از سایر کتاب های موجود در زمینه ی استاتیک پرحجم تر و کاربردی تر می باشد و بدین منظور تهیه شده است تا به تمامی نیازهای دانشجویان در زمینه ی این درس پاسخگو باشد.

بیر جانسون کتاب حل المسائل استاتیک یا Statistic, Vector Mechanics for Engineers خود را در نه سرفصل به رشته ی تحریر درآورده است.

دانلود کتاب حل المسائل استاتیک بیر جانسون ویرایش دهم

استاتیک ذرات، اجسام صلب – سیستم معادل نیرو، تعادل اجسام صلب، نیروهای گسترده – مرکز سطح و مرکز گرانش، نیروهای گسترده – مرکز سطح و مرکز گرانش، تحلیل سازه ها، نیروهای تیر و کابل، اصطکاک، نیروهای گسترده – ممان اینرسی و روش کار مجازی عناوین سرفصل های کتاب حل المسائل استاتیک بیر جانسون هستند.

این فصول به ترتیب نه فصلی هستند که بیر جانسون در این زمینه ها سوالات تمرینی زیادی را به همراه پاسخ آن ها در کتاب حل المسائل استاتیک خود گنجانده است.

دانلود کتاب زبان اصلی استاتیک جانسون

از طریق مطالعه ی کتاب حل المسائل استاتیک بیر جانسون و حل تمرین ها و مسائل آن بر این مباحث تسلط و اشراف کامل پیدا خواهید کرد.

استاتیک یک درس سه واحدی 48 ساعتی است که به صورت نظری برای دانشجویان رشته ی مهندسی عمران تعریف شده است.

دینامیک، مقاومت مصالح و تحلیل سازه از سایر دروس این رشته هستند که دانشجویان در آن ها به مباحث استاتیک نیاز پیدا خواهند کرد.

دانلود کتاب حل المسائل استاتیک بیر جانسون زبان انگلیسی

از همین رو به دانشجویان تمامی رشته های فنی و مهندسی به ویژه دانشجویان رشته ی مهندسی عمران توصیه می کنیم تا با حل تمرین ها و مسائل متعددی که در کتاب حل المسائل استاتیک بیر جانسون وجود دارد به درک عمیقی از مباحث درس استاتیک برسند.

در این صفحه از سایت کافه جزوه ویرایش دهم مربوط به کتاب زبان اصلی حل المسائل استاتیک به صورت نسخه ی الکترونیکی 1848 صفحه ای قرار داده شده است.

دانلود رایگان کتاب حل المسائل استاتیک رشته مهندسی عمران

دانشجویان رشته ی ماندسی عمران و مهندسی ساختمان به خوبی با درس استاتیک اشنایی دارند. دانشجویان این رشته ها در ابتدا در مطالعه ی درس استاتیک مشکلات فراوانی خواهند داشت به گونه ای که فکر می کنند ممکن است نتوانند این درس را به خوبی فرا بگیرند و نمره ی قبولی را در این درس استاتیک کسب نماییند. اما اصلا جای نگرانی نیست زیرا شنا با مطالعه کتاب حل المسائل استاتیک می توانید مسائل موجود در این درس را به راحتی فرا بگیرید.

پس برای درس تخصصی استاتیک ایتدا این کتاب را تهیه نمایید زیرا بدون وجود کتاب های حل المسائل حل نمودن سوالات مختلف در زمینه استاتیک خیلی راحت نمی باشد به گونه ای که ممکن است تایم زیادی بگذارید ولی در اخر باز هم موفق نشوید که این مطالب را به خوبی یاد بگیرید. پس اتخاب منبعی مناسب بسیار حائز اهمیت است و دانشجویان رشته های استاتیک باید به این مورد توجه نمایند و یک منبع مناسب و در کنار این منبع مناسب یک کتاب حل المسائل را دانلود نمایند و با مطالعه ی نکات ذکر شده در ان بتواند مسائل مختلف در درس استاتیک را به خوبی و به اسانی حل نمایند.

خرید و دانلود کتاب حل المسائل استاتیک مهندسی عمران

دانشجویان رشته ی مهندسی عمران باید از همان ابتدا به فکر مطالعه ی یک منبع کامل باشند بهترین منابعی که می توانید برای درس تخصصی استاتیک مطالعه نمایید کتاب حل المسائل استاتیک می باشد که شما دانشجویان گرامی با مطالعه ی این کتاب به راحتی می توانید مهارت لازم را کسب نمایید و کلیه سوالات این درس تخصصی استاتیک را حل نمایید.

 در حل المسائل استاتیک بیر جانسون پاسخ تمامی سوالات مربوط به درس استاتیک در این کتاب به صورت کامل و تشریحی بیان شده است.

ادامه مطلب

از داخل کافه جزوه قسمت کتاب، کتاب مورد نظر را سرچ کنید و اقدام به خرید کنید
به دانشجویان رشته های فنی و مهندسی به عنوان منبع سوالات درس استاتیک معرفی می شود.
نظرات
  1. جوادی

    وری گود
    سایت کافه جزوه عالیه

  2. حیدر ذولفقاری

    ( خریدار محصول )

    این محصول عالیه ممنون از این سایت

  3. مسعود امین

    ( خریدار محصول )

    از هر بابت عالی

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *