پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
رابرت ایی اسلاوین
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
27 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۱۱ فروردین ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
844 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

کتاب روانشناسی تربیتی نظریه و کاربست ترجمه سید محمدی

کتاب روانشناسی تربیتی نظریه و کاربست اثر رابرت ایی اسلاوین یک روان شناسی آمریکایی، مدیر مرکز تحقیقات و استاد دانشگاه جان هاپکینز و ترجمه ی این کتاب توسط یحیی سید محمدی صورت گرفته است. رابرت ایی اسلاوین سال ها به مطالعه ی مسائل دانشگاهی و آموزشی مشغول بوده است که نتیجه ی تلاش های وی رسیدن به مدل آموزشی موفق می باشد.

همانطور که از نام کتاب روانشناسی تربیتی نظریه و کاربست پیداست، موضوع این کتاب در زمینه های روان درمانی، روانشناسی اجتماعی، رونشناسی تخصصی و تربیت کودک و نوجوان می باشد و در دسته بندی کتاب های فلسفه و روانشناسی قرار می گیرد.کتاب روانشناسی تربیتی نظریه و کاربست

کتاب روانشناسی تربیتی نظریه و کاربست یحیی سید محمدی

روانشناسی تربیتی به عنوان یکی از مهم ترین گرایش های روانشناسی توجه دانشجویان زیادی را برای ادامه ی تحصیل در مقطع ارشد جلب نموده است. روانشناسی تربیتی به مطالعه ی نحوه ی یادگیری افراد در سنین مختلف و فرآیند های شناختی، عاطفی و اجتماعی درگیر در آموزش آن ها می پردازد.

تفاوت های افراد در یادگیری، ناتوانی در یادگیری، توانایی بالا در یادگیری، روند یادگیری، عوامل تأثیر گذار بر یادگیری، از مباحثی هستند که روانشناسیان تربیتی به آن ها درگیز هستند.

Pdf روانشناسی تربیتی نظریه و کاربست

به دست آوردن اطلاعات جدید، بهبود یادگیری افراد و کشف راه های جدید برای یادگیری افراد متفاوت، اهداف روانشناسان تربیتی از مطالعه ی این مباحث می باشند.

کتاب روانشناسی تربیتی نظریه و کاربست با هدف ایجاد ارتباط بین نظریات روانشناسی تربیتی و کاربست آن ها نگاشته شده است. به طوری که دانش آموختگان و دانشجویان رشته ی روانشناسی تربیتی، پس از مطالعه ی کتاب روانشناسی تربیتی نظریه و کاربست می توانند از دانش خود برای کمک به مراجعه کننده ها، روانکاوی آن ها، بیان شیوه های درمانی و آموزش به دیگران استفاده کنند.

دانلود کتاب روانشناسی تربیتی نظریه و کاربست

کتاب روانشناسی تربیتی نظریه و کاربست به عنوان یک کتاب دانشگاهی از میان دانشجویان، به خصوص دانشجویان روانشناسی در مقطع کارشناسی و روانشناسی تربیتی در مقطع ارشد مخاطب دارد.

البته مطالعه ی کتاب روانشناسی تربیتی نظریه و کاربست به تمامی کسانی که مسائل آموزشی و تربیتی کودکان و دانش آموزان برای آن ها دغدغه است، توصیه می شود. رابرت ایی اسلاوین محتوای کتاب روانشناسی تربیتی نظریه و کاربست خود را در چهارده سرفصل زیر به رشته ی تحریر درآورده است. هر کدام از این سرفصل ها خود چندین زیر فصل را در بر می گیردند.

خرید کتاب روانشناسی تربیتی نظریه و کاربست

فصل 1: روان‌شناسی تربیتی: مبنایی برای تدریس 

فصل 2: نظریه های رشد

فصل 3: رشد در طول دوره ی کودکی و نوجوانی 

فصل 4: تنوع دانش ‌آموزان 

فصل 5: نظریه های یادگیری رفتاری

فصل 6: نظریه های یادگیری پردازش اطلاعات و شناختی

فصل 7: درس کارآمد

خرید کتاب روانشناسی تربیتی اسلاوین

فصل 8: رویکرد های دانش ‌آموز محور و سازه نگر به آموزش 

فصل 9: هماهنگ کردن آموزش برای پاسخگویی به نیازهای فردی 

فصل 10: ایجاد انگیزش در دانش ‌آموزان برای یادگیری 

فصل 11: محیط‌ های یادگیری مؤثر 

فصل 12: یادگیرنده‌ های دارای ویژگی های استثنایی 

فصل 13: ارزیابی یادگیری دانش‌آموز 

فصل 14: آزمون های استاندارد شده 

دانلود رایگان منابع ارشد روانشناسی تربیتی

کتاب روانشناسی تربیتی نظریه و کاربست یک منبع غنی و کارآمد برای کمک به دانش آموختگان روانشناسی تربیتی است که قصد کار کردن در حیطه ی تخصصی خود را دارند.

شما می توانید کتاب روانشناسی تربیتی نظریه و کاربست را هم اکنون پس از پرداخت مبلغ اندکی دانلود کنید. به محظ انجام پرداخت، لینک دانلود برای شما فعال خواهد شد. امیدواریم کتاب روانشناسی تربیتی نظریه و کاربست برای شما مخاطب عزیز ارزنده و مفید واقع گردد.

دانلود رایگان کتاب روانشناسی تربیتی نظریه و کاربست

روان شناسی تربیتی یکی از زیر شاخه های روان شناسی می باشد که دانشجویان گرامی باید یک منبع مناسب را به مطالعه ی این درس اختصاص دهند. همان طور که می دانید کتاب ها و جزوات زیادی در کتاب فروشی های مجازی و حضوری وجود  دارد که دانشجویان گرامی می توانند به دلخواه یا بسته به نظر استاد یکی از ان ها را مطالعه نمایند.

کتابی که برای مطالعه ی این درس به دانشجویان گرامی پیشنهاد می شود کتاب روانشناسی تربیتی نظریه و کاربست می باشد. یکی از جانع ارین و وامل ترین کتاب های نگاشته شده برای درس روانشناسی تربیتی می باشد پس از مطالعه ی این کتاب بی نظیر غافل نشوید و کلیه مطالب ذکر شده در ان رادبا دقت بسیار زیاد مطالعه نمایید.

این کتاب اموزشی روان شناسی کلیه ی سر فصل های اموزشی اراءه شده را شامل می شود و دانشجویان گرامی نی تواننند کتاب روان شناسی تربیتی نظریه و کاربست را به عنوان منبع اصلی درس روانشنای تربیتی انتخاب نمایتد. ولیه مباحث مطرح شده در این جزوه ی روانشناسی با زرانی ساده رسا و قابل فام می باشد به گونه ای که در فهم مطالب موجود در این جزوه مشکلی نخواهید داشت‌.

خرید و دانلود کتاب روانشناسی تربیتی نطریه و کاربست

برای خری کتاب روانشناسی تربیتی نظریه و کاربست می توانید به سایت وافه جزوه مراجعه نمایید و فایل پی دی اف این کتاب را به صوزت فایل پی دی اف و با کیفیتی بسیار مطلوب دانلود نمایید.

همچنین نسبت به خرید نسخه ی چاپی کتاب روانشناسی تربیتی نظریه و کاربست برای خرید نسخه ی پی دی اف این کتاب لازم است که هزینه ی کم تری اختصاص داده شود. پس خرید این کتاب بی نظیر بسیلر مقرون به صرفه خواهد بود.

ادامه مطلب

بله
بله
نظرات
  1. رضوان

    واقعا کتاب بی نظیریه
    به همه پیشنهاد میکنم حتما مطالعش کنید

  2. منصور کریمی

    ( خریدار محصول )

    این محصول این محصول که دیگه جای تعریف نداره عالی

  3. میثم عبادی

    خیلی عالیه من خریدم خیلی خوب بود

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *