پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
غلامرضا ارجمندی، عبدالعلی رحیمی و حسن خلیلی
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
9 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۱۳ فروردین ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
892 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

دانلود و خرید کتاب زبان تخصصی 1 رشته ی علوم اجتماعی

کتاب زبان تخصصی علوم اجتماعی 1 اثر گروه نویسندگان متشکل از، غلامرضا ارجمندی، عبدالعلی رحیمی و حسن خلیلی است که توسط انتشارات پیام نور به چاپ رسیده است. این سه نویسنده کتاب زبان تخصصی علوم اجتماعی، را در دو جلد به رشته ی تحریر در آورده اند.

البته در این صفحه کتاب زبان تخصصی علوم اجتماعی 1 مورد بررسی قرار گرفته است. همانطور که از نام کتاب زبان تخصصی علوم اجتماعی 1 مشخص است این کتاب در دسته بندی کتاب های علوم اجتماعی و روابط عمومی قرار دارد و به منظور کمک به دانشجویان و محققان رشته ی علوم اجتماعی، برای درک مطالب انگلیسی در زمینه ی جامعه شناسی می باشد.

کتاب زبان تخصصی علوم اجتماعی

دانلود رایگان کتاب زبان تخصصی علوم اجتماعی

 محتوای کتاب زبان تخصصی علوم اجتماعی 1 همانند سایر کتاب های چاپ شده توسط انتشارات پیام نور، به گونه ای سازمان دهی و طراحی شده است که پژوهشگران و داشنجویان، رشته ی علوم اجتماعی هنگام استفاده از کتاب زبان تخصصی علوم اجتماعی 1، نیازی به حظور استاد و راهنما نداشته باشند.

از این رو مطالعه ی کتاب زبان تخصصی علوم اجتماعی 1 را به دانشجویان دانشگاه های پیام نور، که از حظور دائمی اساتید بی بهره هستند توصیه می کنیم.  کتاب های نام برده شده در زیر از سایر کتاب های نگارش یافته توسط غلامرضا ارجمندی، در حوزه ی علوم اجتماعی می باشد.

دانلود پی دی اف زبان تخصصی علوم اجتماعی

سه مقاله درباره ی ارتباطات و رسانه های جمعی (رشته ی علوم اجتماعی) کامپیوتر و کاربرد آن در روانشناسی و علوم اجتماعی، قابل استفاده برای رشته های:

علوم تربیتی – جغرافیا – تربیت بدنی – صنایع دستی…

همچنین از سایر کتاب های عبدالعلی رحیمی به موارد زیر می توان اشاره کرد.

راهنمای طلایی زبان تخصصی علوم اجتماعی 1

زبان تخصصی 4 (رشته ی مدیریت بازرگانی)

English for the students anthropology

حسن خلیلی نیز یک کتاب دیگر تحت عنوان زبان انگلیسی عمومی (رشته ی زبان انگلیسی)، نگاشته است.

زبان تخصصی علوم اجتماعی (1)

عناوینی که گروه نویسندگان در کتاب زبان تخصصی علوم اجتماعی 1 به آن ها پرداخته اند به شرح زیر می باشد.

Preface

Human development: Biology and society

Isolated children

Socialization

Child Maltreatment

Agents of socialization: part one

Agents of socialization: part two

Culture and society

Material and Nonmaterial culture

Components of culture

Technology, Cultural Change and Diversity

Appendix 1

Appendix 2

Bibliography

دانلود کتاب زبان تخصصی علوم اجتماعی 1 پیام نور

محتوای در کتاب زبان تخصصی علوم اجتماعی 1 نه تنها به دانشجویان رشته ی علوم اجتماعی، بلکه به تمامی پژوهشگران و علاقه مندان حوزه ی علوم اجتماعی و جامعه شناسی کمک می کند تا متون تخصصی نوشته شده در این حوزه به زبان انگلیسی را به درستی و عمیقاً درک کنند. همین موضوع مزید بر علت شده است تا مخاطبان زیادی نیز خواهان دسترسی به کتاب زبان تخصصی علوم اجتماعی 1 باشند.

زبان تخصصی علوم اجتماعی ارجمندی

با توجه به هزینه ی بالای کتاب های چاپی در این روز ها، تیم کافه جزوه به تهیه و آماده سازی، نسخه ی الکترونیکی کتاب های مورد نیاز دانشجویان مشغول هستند. کتاب زبان تخصصی علوم اجتماعی 1 نیز در سایت کافه جزوه موجود و آماده ی دانلود می باشد. کافی است بر روی خرید محصول کلیک کنید تا فعال شدن لینک دانلود برای شما انجام شود.

در تهیه ی کتاب زبان تخصصی علوم اجتماعی 1 کیفیت، جامع و کامل بودن مورد توجه قرار گرفته است. امیدواریم این محصول برای شما مخاطب عزیر مفید و مثمر ثمر واقع گردد.

دانلود رایگان کتاب زبان تخصصی علوم اجتماعی 1

تمامی رشته های دانشگاهی باید زبان تخصصی را پاس نمایند. علوم اجتماعی نیز یکی از این رشته ها می باشد که دانشجویالن موظف هستند که در مقطع کارشناسی زبان تخصصی را فرا بگیرند. مطالعه ی زبان تخصصی برای دانشجویان بسبیار حائز اهمیت می باشد زرا با مطالعه ی زبان تخصصی اصطلاحات و واژگانی را که در ان رشته بسیار مطرح شده می باشد را اموزش می بینند.

همچنین این ام سبب می شود که دانشجویان گرامی بتوانند متون انگیلیسی و مقالات مختلفی را که به زبان انگلیسی نوشته شده اند را مطالعه نمایید. پس از ای رو طالعه ی زبان تخصصی علوم اجتماعی بسیار حائز اهمیت قرار می گیرد. در سایت کافه جزوه نیز کتاب زبان تخصصی علوم اجتماعی 1 به صورت فایل پی دی اف برای دانشجویان گرامی بار گذاری شده است.

دانشجویانی که در رشته های علوم اجتماعی تحصیل می کنند می توانند از مطالعه ی کتاب زبان تخصصی علوم اجتماعی یک ارائه شده در سایت کافه جزوه بهره مند شوند. کلهی مطالب و سر فصل های اموزشی ارائه شده برای درس زبان تخصصی علوم اجتماعی یک به صورت کامل و جامع در این کتاب شرح داده شده استو به عنوان منبع بسیار جامع و کااملی برای درس زبان تخصصی علوم اجتماعی محسوب می شود.

خرید و دانلود کتاب زبان تخصصی علوم اجتماعی 1

اگر می خواهید برای درس زبان تخصصی علوم اجتماعی خود منبع بسیار مناسبی را مطالعه نمایید به شما دانشجویان گرامی پیشنهاد می شود که کتاب زبان تخصصی علوم اجتماعی 1 را از سایت کافه جزوه به صورت پی دی اف و با لینک کستقیم دانلود نماییید و پس از دانلود فایل پی دی اف این کتاب کلیه نکات و اصطلاحات رایجی را که در این کتاب به صورت کامل بیان شده را مطالعه‌کنید.

ادامه مطلب

به منظور کمک به دانشجویان و محققان رشته ی علوم اجتماعی، برای درک مطالب انگلیسی در زمینه ی جامعه شناسی می باشد.
محتوای در کتاب زبان تخصصی علوم اجتماعی 1 نه تنها به دانشجویان رشته ی علوم اجتماعی، بلکه به تمامی پژوهشگران و علاقه مندان حوزه ی علوم اجتماعی و جامعه شناسی کمک می کند؛
نظرات
  1. ali

    واقعا کتاب بی نظیریه

  2. عیسی امین

    ( خریدار محصول )

    عالی و مورد تحسین

  3. رحمتی

    دیگه بهتر از این نیستش

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *