پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
سید علی حسینی زاده و محمد داودی
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
6 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۱۵ فروردین ۱۴۰۱
تعداد بازدیدها 👁️
1206 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

کتاب سیره تربیتی پیامبر و اهل بیت دانشگاه فرهنگیان pdf

کتاب سیره تربیتی پیامبر و اهل بیت اثر مؤلفان سید علی حسینی زاده و محمد داودی است. از سایر کتاب های محمد داودی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • اخلاق اسلامی
  • تفسیر تربیتی سوره ی لقمان
  • فلسفه ی تعلیم و تربیت مشاء
  • خانه بهشتی: اصول و روش های دعوت فرزندان به نماز
  • آموزش و پرورش در ادیان و آیین های جهانی
  • نقش معلم در تربیت دینی

کتاب سیره تربیتی پیامبر و اهل بیت

خرید و قیمت کتاب سیره تربیتی پیامبر و اهل بیت

کتاب های نام برده شده در زیر نیز از سایر آثاری هستند که سید علی حسینی زاده به رشته ی تحریر درآورده است:

جنسیت و تربیت از منظر اسلام و فمینیسم لیبرال

بررسی مسائل تربیتی جوانان در روایات

روش های تربیتی در قرآن کریم (چهار جلد)

کتاب سیره تربیتی پیامبر و اهل بیت pdf

همانطور که از نام کتاب سیره تربیتی پیامبر و اهل بیت پیداست، این کتاب در گروه کتاب های علوم تربیتی قرار دارد و به عنوان یک کتاب درسی و دانشگاهی برای دانشجویان تألیف شده است. پیشرفت خود انسان و جامعه ای که در آن زندگی می کند در گرو نحوه ی تربیت انسان است. انسان بودن انسان با نحوه ی تربیت او معنا می شود. تربیت انسان به قدری مهم است که در طول تاریخ کتب و آثار متعددی به این موضوع پرداخته اند.

دانلود رایگان کتاب سیره تربیتی پیامبر و اهل بیت

کتاب سیره تربیتی پیامبر و اهل بیت نیز با هدف آموزش روش های تربیتی درستی که در سیره ی پیامبر و اهل بیت نهفته هستند، نگارش یافته است. کتاب سیره تربیتی پیامبر و اهل بیت به گونه ای طراحی و تدوین شده است که در پایان هر فصل آن سؤالاتی با هدف به چالش کشیدن دانشجویان و اطمینان از انتقال مباحث آموزشی فصل به آن ها طراحی شده است.

علاوه بر سؤالات چالشی از محتوای کتاب، یک سری سؤالات فرا متنی تحت عنوان بحث و پژوهش نیز طرح ریزی شده اند تا دانشجویان را در جهت مطالعه، جمع آوری اطلاعات بیشتر و همچنین گفتگوی با یکدیگر تشویق کند. به همین منظور نیز در ادامه، منابعی مرتبط با موضوع فصل برای بحث و پژوهش بیشتر به مخاطبان معرفی شده است.

دانلود pdf کتاب سیره تربیتی پیامبر و اهل بیت

مؤلفان سید علی حسینی زاده و محمد داودی، انتقال دانش خود را در قالب کتاب سیره تربیتی پیامبر و اهل بیت شامل شش سرفصل به شرح زیر انجام داده اند. هر کدام از سرفصل های عنوان شده، در تعداد مبحث های متفاوتی مضمون فصل را به مخاطب منتقل نموده اند.

فصل اول: کلیات

فصل دوم: آداب و روش‌های زمینه‌ساز در تربیت

فصل سوم: تربیت اعتقادی

فصل چهارم: تربیت عبادی

فصل پنجم: تربیت اخلاقی

فصل ششم: تربیت علمی

دانلود خلاصه کتاب سیره تربیتی پیامبر و اهل بیت

مطالعه ی کتاب سیره تربیتی پیامبر و اهل بیت به تمامی علاقه مندان به مباحث تربیت دینی پیشنهاد می شود. کتاب سیره تربیتی پیامبر و اهل بیت می تواند همچون چراغی راهنمای والدین، مدرسان و مربیان در تربیت کودکان و نوجوانان عمل کرده و این مسیر ناهموار و پیچیده را برای آن ها هموار سازد.

پی دی اف قابل سرچ سیره تربیتی

کتاب سیره تربیتی پیامبر و اهل بیت به صورت نسخه ی الکترونیکی در قالب فایل پی دی اف 390 صفحه ای برای دانلود بر روی این صفحه قرار گرفته است. برای جلب رضایت خاطر مخاطبان، کافه جزوه سعی نموده است این محصول را با کیفیت بالا و صفحه بندی درست عرضه کند.

دانلود رایگان کتاب سیره تربیتی پیامبر و اهل بیت

دانشجویانی که در رشته های معارف تحصیل می نمایند یکی از واحد های درسی که باید مطالعه کنند درس سیره تربیتی پیامبر و اهل بیت می باشد. که برای این درس کتابی به نام کتاب سیره تربیتی پیامبر و اهل بیت معرفی شده است که دانشجویان گرامی می توانند نسخه چاپی یا فایل پی دی اف این کتاب را دریافت نمایند.

تمامی سر فصل های اموزشی و کلیه مباحث و مطالبی را که لازم است در درس سیره تربیتی پیامبر و اهل بیت فرا بگیرید به صورت کامل و جامع در این کتاب شرح داده شده است.

خرید کتاب سیره تربیتی پیامبر و اهل بیت

از این رو منبعی بسیار جامع و کامل برای درس سیره های تربیتی پیامبر و اهل بیت می باشد. پیشنهاد و توصیه کافه جزوه به دانشجویان گرامی خرید فایل پی دی اف کتاب سیره های تربیتی پیامبر و اهل بیت می باشد. مطالعه ی این کتاب نه تنها در زینه ی درسی به شما بسیار کمک خواهد کرد.

بلکه در زندگی و در جنبه های بسیار مختلفی نیز برای شما بسیار کارامد خواهد بود. پس از مطالعه ی این کتاب هرگز غافل نشوید و از نکات بی نظیر ذکر شده در این کتاب نیز بهره مند شوید.

دانلود کتاب سیره تربیتی پیامبر و اهل بیت ویژه دانشجو معلمان

اگر به دنبال کتاب سیره تربینی پیامبر و اهل بیت هستید می توانید سری به سایت کافه جزوه بزنید و در قسمت جستجو نام کتاب مورد نظر خود را وارد نمایید. بعد از این که کتاب مربوطه برای شما به نمایش در امد روی ان کلیک کرده و به صفحه ی مشخصات ان کتاب هدایت شوبد.

بعد از مطالعه ی مشخصات کتاب سیره تربیتی پیامبر و اهل بیت نسبت به خرید فایل پی دی اف کتاب سیره های تربیتی پیامبر و اهل بیت اقدام نمایید.

ادامه مطلب

بله
اگر به دنبال کتاب سیره تربینی پیامبر و اهل بیت هستید می توانید سری به سایت کافه جزوه بزنید و در قسمت جستجو نام کتاب مورد نظر خود را وارد نمایید. بعد از این که کتاب مربوطه برای شما به نمایش در امد روی ان کلیک کرده و به صفحه ی مشخصات ان کتاب هدایت شوبد.
نظرات
  1. علیرضا

    واقعا دست مریزاد

  2. خلیلی

    عالیست

  3. قاسم تقی زاده

    ( خریدار محصول )

    خیلی خوب بود

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *