پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
دکتر محمد حسن بیژن زاده، دکتر شهریار فرهمند راد
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
20 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۲۵ فروردین ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
844 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

کتاب جبر خطی محمد حسن بیژن زاده PDF

کتاب مبانی ماتریس ها و جبر خطی اثر مجموعه ی نویسندگان متشکل از دکتر محمد حسن بیژن زاده، دکتر شهریار فرهمند راد، دکتر محمد چاپچی، دکتر احمد خاکساری، دکتر مهدی صحت خواه، خانم دکتر خدیجه احمدی آملی، فلکی و دکتر خسروپور است که توسط گروه ویراستاران علمی شامل دکتر محمد حسین بیژن زاده و دکتر شهریار فرهمند راد نیز ویراستاری علمی شده است.

کتاب مبانی ماتریس ها و جبر خطی

کتاب مبانی ماتریس ها و جبر خطی توسط انتشارات پیام نور چاپ و روانه ی بازار شده است. کتاب های انتشارات پیام نور به گونه ای سازمان دهی و طراحی شده اند که پژوهشگران و داشنجویان، هنگام استفاده از آن ها نیازی به حظور استاد و راهنما نداشته باشند.

دانلود رایگان کتاب مبانی ماتریس ها و جبر خطی

از سایر کتاب های نگارش یافته توسط دکتر محمد حسین بیژن زاده در حوزه ی ریاضیات می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • جبر خطی هندسه
  • آشنایی با نظریه ی گروه ها
  • نابرابری های هندسی
  • آشنایی با فلسفه ی ریاضی
  • مقدمه ای بر جبر تعویض پذیر
  • آموزش و یادگیری ریاضیات
  • جبر خطی با کاربرد در معادلات دیفرانسیل
  • مبانی ماتریس ها و جبرخطی (رشته ی ریاضی)

می توان گفت کتاب مبانی ماتریس ها و جبر خطی معرفی شده از کامل ترین و جامع ترین کتاب های نگاشته شده در زمینه ی جبر خطی می باشد.

دانلود کتاب جبر خطی محمد حسن بیژن زاده

کتاب مبانی ماتریس ها و جبر خطی در دسته ی کتاب های درسی و دانشگاهی جای دارد که با هدف انتقال مباحث ریاضیاتی مرتبط با جبر خطی همچون ماتریس ها، دستگاه های معادلات خطی، دترمینان ها، فضای برداری، مقادیر ویژه و بردار ویژه و غیره به دانشجویان نگاشته شده است.

جبر خطی یکی از مهم ترین مباحث ریاضی است که در علوم مختلف و زمینه های مختلف کاربرد دارد. از این زمینه ها می توان به پردازش تصاویر، ماشین لرنینگ و هوش مصنوعی اشاره کرد که امروزه مورد توجه بسیاری قرار دارند.

از همین رو جبر خطی به عنوان درس کاربردی بسیاری از رشته های امروزی است و همچنین از آن به عنوان پایه و اساسی برای ساخت برخی از نرم افزار های مهندسی مورد استفاده قرار گرفته است.

مؤلفان دکتر محمد حسن بیژن زاده، دکتر شهریار فرهمند راد، دکتر محمد چاپچی، دکتر احمد خاکساری، دکتر مهدی صحت خواه، خانم دکتر خدیجه احمدی آملی، فلکی و دکتر خسروپور کتاب مبانی ماتریس ها و جبر خطی خود را در هشت سرفصل به شرح و ترتیب زیر تألیف نموده اند.

بهترین کتاب جبر خطی

فصل اول: دستگاه های معادلات خطی

فصل دوم: ماتریس ها

فصل سوم: دترمینان ها

فصل چهارم: فضای برداری

فصل پنجم: فضاهای برداری عمومی

فصل ششم: مقادیر ویژه و بردارهای ویژه

فصل هفتم: نگاشت های خطی

فصل هشتم: فضاهای ضرب داخلی

هر کدام از سرفصل های کتاب مبانی ماتریس ها و جبر خطی که در بالا از آن ها نام بردیم در تعداد زیادی زیرفصل مباحث مختلف جبر خطی را از مورد بررسی قرار داده اند.

دانلود کتاب جبر خطی پیام نور

کتاب مبانی ماتریس ها و جبر خطی کتابی است که به بهترین و جامع ترین شکل مباحث مورد نیاز برای تسلط به جبر خطی را به دانشجویان آموزش داده است به گونه ای که بتوانند به صورت خودآموز از آن استفاده کنند.

به همین دلیل هم هست که کتاب مبانی ماتریس ها و جبر خطی پس از انتشار مود توجه اساتید و دانشجویان بسیاری قرار گرفته است. و اساتید معمولاً این کتاب را به عنوان یک منبع درسی به دانشجویان خود معرفی می کنند.

از همین رو سایت کافه جزوه با هدف دسترسی راحتتر این عزیزان به کتاب مبانی ماتریس ها و جبر خطی، نسخه ی الکترونیکی مربوط به آن را در قالب پی دی اف 517 صفحه ای عرضه نموده است.

امید است که این محصول بتواند سهم کوچکی در برآوردن گوشه ای از نیازهای علمی دانشجویان و علاقه مندان در زمینه ی ریاضیات و جبر خطی داشته باشد.

دانلود رایگان کتاب مبانی ماتریس ها و جبر خطی

برای درس ماتریس ها و جبر خطی کتاب های مختلفی نگاشته شده است که کتاب مبانی ماتریس ها و جبر خطی یکی از بهترین کتاب هایی می باشد که می توانید برای این درس مطالعه نموده و این واحد درسی را با موفقیت پشت سر بگذارید. دانشجویان رشته ی ریاضی یکی از دروسی را که باید مطالعه نمایند همین درس ماتریس و جبر خطی می باشد.

اغلب دانشجویان بیان می کنند درس ماتریس ها درسی سخت است اما نگران نباشید با این کتاب کلیه مفاهیم موجود در درس ماتریس ها و جبر خطی را به راحتی فرا می گیرید. تمامی مفاهیم موجود در این کتاب به همراه ذکر مثال و مسئله های مختلفی می باشد. که شما با حل مسائل مختلف در این درس ماتریس ها و جبر خطی می توانید دانش خود را کامل کنید.

حل کردن نمونه سوال ها در درس ریاضی و زیر شاخه های ان بسیار دارای اهمنت می باشد. زیرا شما فقط با مطالعه ی تئوری نم یتوانید مفاهیم درس ریاضی از جمله ماتریس ها و جبر خطی را به راحتی فرا بگیرید. پس در کنار مطالعه ی کتاب درسی لازم است تا در قسمت های مختلف از حل مسائل غافل نشوید.

خرید و دانلود کتاب مبانی ماتریس ها و جبر خطی

در سایت کافه جزوه برای دانشجویان رشته ی ریاضی کتاب مبانی ماتریس ها و جبر خطی به صورت فایل PDF قرار داده شده است تا دانشجویان گرامی به راحتی بتوانند فایل پی دی اف این کتاب مبانی ماتریس و جبر خطی را در اختیار داشته باشند.

امروزه دانشجویان بیشتر به دنبال مطالعه ی فایل پی دی اف دروس مختلف می گردند تا در قبال تهیه هر کتاب درسی بتوانند هزینه ی بسیار کم تری را جهت خربد صرف‌ نمایند.

ادامه مطلب

دانشجویان رشته ی ریاضی یکی از دروسی را که باید مطالعه نمایند همین درس ماتریس و جبر خطی می باشد.
جبر خطی یکی از مهم ترین مباحث ریاضی است که در علوم مختلف و زمینه های مختلف کاربرد دارد. از این زمینه ها می توان به پردازش تصاویر، ماشین لرنینگ و هوش مصنوعی اشاره کرد که امروزه مورد توجه بسیاری قرار دارند.
نظرات
  1. مریم

    بی نظیر بود

  2. اسماعیل حسنی

    همه جوری عالی خیلی خوبه

  3. محمدرضا حبیبی

    ( خریدار محصول )

    این محصول عالیه ممنون از این سایت

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *