پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
تکنم نعمتی، مهدیه آیرم و جواد رمضی
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
4 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۱۷ فروردین ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
354 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

دانلود PDF کتاب مدیریت ورزش کودکان و نوجوانان

کتاب مدیریت ورزش کودکان و نوجوانان اثر گروه مؤلفان متشکل از تکنم نعمتی، مهدیه آیرم و جواد رمضی است که توسط انتشارات فرهیختگان به چاپ رسیده است. موارد نام برده شده در زیر از سایر کتاب های با موضوع ورزشی است که توسط تکنم نعمتی به رشته ی تحریر درآمده است.

بازی های پرنشاط

راهنمای آزمون های آمادگی جسمانی (توان هوازی و بی هوازی)

راهنمای مربیان و معلمان تربیت بدنی (آیین نامه ها و دستور العمل ها): قابل استفاده برای معلمان و دانشجو معلمان تربیت بدنی، مدیران مدارس، مسئولین مجتمع های ورزشی، کارشناسان و کارشناس مسئولان تربیت بدنی.

کتاب مدیریت ورزش کودکان و نوجوانان

pdf کتاب مدیریت ورزش کودکان و نوجوانان

مؤلفان در کتاب مدیریت ورزش کودکان و نوجوانان اشاره کرده اند که فعالیت و ورزش وسیله ای است برای شناخت شرایط عاطفی و احساسات و افکار کودک،  از این رو اگر به ورزش و فعالیت کودکان اهمیت ندهیم، در بزرگسالی با مشکل در تعلیم رو به رو خواهند شد.

از طریق بازی و ورزش به شناخت های از شخصیت کودک خواهیم رسید که می توانیم از طریق آن ها کودکان را در جهت علایق و استعداد هایشان هدایت کنیم.

با اهمیت دادن به ورزش و فعالیت نیروهای جوان و کودکان جامعه در مقاطع سنی مختلف، می توان از اثرات تأمین نیروی انسانی سالم، توسعه ی اقتصادی، هم زیستی مسالمت آمیز، همبستگی بشری و تبادل فرهنگی در ابعاد درون ملیتی و برون ملیتی در جامعه بهره مند شد.

کتاب مدیریت ورزش کودکان و نوجوانان

و در این راه نیز کتاب های تألیف یافته در زمینه ی ورزش نیروهای جوان جامعه، از جمله کتاب مدیریت ورزش کودکان و نوجوانان می توانند یاری دهنده ی ما در این راه باشند.

که کتاب هایی نظیر ما را در این راه یاری می کنند.

در کتاب مدیریت ورزش کودکان و نوجوانان، به ارتباط بین ورزش و سلامت روان نیز پرداخته شده است.

مؤلفان ورزش و فعالیت بدنی را در ارتباط مستقیم با بسیاری از شاخص های سلامت روان می دانند. به طوری که با انجام فعالیت های ورزشی فرد از نظر شخصیتی  و ذهنی قوی و از خلق بهتر و مثبت تری برخوردار می شود که او را از بیماری های روانی از جمله اضطراب و افسردگی دور خواهد کرد و در درمان آن ها نیز مؤثر عمل خواهد کرد.

در این صورت قشر جوان جامعه با اعتماد به نفس و قاطعیت بالایی به کشف استعداد هایشان و مهارت افزایی خواهند پرداخت.

دانلود رایگان کتاب مدیریت ورزش کودکان و نوجوانان

مؤلفان تکنم نعمتی، مهدیه آیرم و جواد رمضی در کتاب مدیریت ورزش کودکان و نوجوانان خود سعی نموده اند تا مدیریت ورزش را با محوریت و تأکید بر کودکان و نوجوانان در قالب چهار فصل به شرح و ترتیب زیر به همراه پیوست های کاربردی، آموزش دهند.

فصل اول: استعداد یابی ورزش کودکان و نوجوانان

فصل دوم: جامعه شناسی ورزش کودکان و نوجوانان

فصل سوم: روانشناسی ورزش کودکان و نوجوانان

فصل چهارم: بازی ها و ورزش کودکان و نوجوانان

هر کدام از این سرفصل های نام برده شده در چندین زیرفصل به شرح موضوع پرداخته اند.

خرید کتاب مدیریت ورزش کودکان و نوجوانان

از طریق محتوای این کتاب، افرادی که با نسل جدید در ارتباط هستند می توانند برنامه ی ورزشی و فعالیت آن ها را به گونه ای طرح ریزی کنند که نسل جدید جامعه از سلامت روان بیشتری برخوردار باشند.

از همین رو مطالعه ی این کتاب را به تمامی پدر و مادر ها، مدیران، مربی ها، معلم ها، مسئولین ورزشی و تمامی کسانی که در برنامه ریزی ورزش و فعالیت این قشر از جامعه نقشی دارند توصیه می کنیم.

سایت کافه جزوه نیز در جهت تحقق این هدف گامی برداشته است و با انتشار نسخه ی الکترونیکی کتاب مدیریت ورزش کودکان و نوجوانان در قالب فایل پی دی اف 188 صفحه ای بر روی این صفحه، مخاطبان را در دسترسی سریع و آسان به این کتاب یاری نموده است.

دانلود رایگان کتاب مدیریت ورزش کودکان و نوجوانان

یکی از دروسی که در دانشکاه ای سراسر کشور برلی رشته های مرتبط تدریس می شود درس مدیریت ورزش کودکان و نوجوانان می باشد. برای مطالعه ی این درس دانشجویان باید کتاب یا جزوه ای را به عنوان منبع مطالعه نمایند. یوی از منابع اصلی معرفی شده برای درس مدیریت ورزش کودکان و نوجوانان کتاب مدیریت ورزش کودکان و نوجوانان می باشد که به صورت فایل پی دی اف در سایت کافه جزوه قرار گرفته است.

و دانشجویان گرامی می وانند جهت مدیریت کردن ورزش در کودکان و نوجوانان ایم کتاب درسی را مطالعه نمایند و از نکات بی نظیر ذکر شده در ان بهره مند صوند. تمامی نکات و مطالبی که در این کتاب ذکر شده است عینا مطابق با سر فصل های اموزشی می باشد که برلی درس مدیریا ورزش کودکان و نوجوانان ارائه شده است.

پس منبعی بسیار جامع و کانل می باشد. دانشجویان با خیال راحت می توانند این کتاب را به عنوان منبع اصلی درس مدیریت ورزش کودکان و نوجوانان انتخاب نمایندو با یک برنامه ریزی بسیار دقیق به مطالعه ی کلیه مباحث ذکر شده در کتاب مدیریات ورزش کودکان و نوجوانان بپردازند و نمره ی بسیار خوب و عالی را ز این درس کسب نمایند.

خرید و دانلود کتاب مدیریت ورزش کودکان و نوجوانان

برای خرید کتاب مدیریت ورزش کودکان و نوجوانان به صورت فایل پی دی اف و نسخه ی الکترونیکی می توانید به سایت کافه جزوه مراجعه نمایید و تنها با پرداخت هزیکه ای بسیار کم فایل پی دی اف این کتاب را حریداری نمایید.

با مزاجعه به سایت کافه جزوه ابتدا نام کتاب مورد نظر خود را درقسمت جستجو واردنمایید تا کتاب مورد نظر برای شما نمایش داده شود و سپس فایل PDF را خریداری کنید.

ادامه مطلب

بله
با مزاجعه به سایت کافه جزوه ابتدا نام کتاب مورد نظر خود را درقسمت جستجو واردنمایید تا کتاب مورد نظر برای شما نمایش داده شود و سپس فایل پی دی اف را خریداری کنید.
نظرات
  1. محمدرضا

    بی نظیر بود

  2. مهدی عرب

    این محصول عالیه ممنون از این سایت

  3. محمدحسن کلباسی

    در کل این محصوله عالیه عالی

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *