پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
تیم دیلینی
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
24 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۶ فروردین ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
993 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

بهترین کتاب نظریه های جامعه شناسی

کتاب نظریه های کلاسیک جامعه شناسی اثر تیم دیلینی یک جامعه شناس اهل آبرن، نیویورک و متولد 1957 می باشد. او در اسوه، در یک دانشگاه ایالتی نیویورک، به عنوان رئیس گروه جامعه شناسی و استاد جامعه شناسی مشغول به کار است.

تیم دیلینی به وزش علاقه مند بوده و همیشه سعی بر حمایت چه به صورت مالی و  چه به صورت مشارکت داشته است.نتیجه ی علاقه ی وی تشکلیل یک رویداد مطالعات ورزشی می باشد.جامعه شناسی دیرتر از سایر علوم همچون علوم مهندسی، به عنوان علم شناخته شد.از این رو از دست آوردهای تکنولوژیک و عینی در این علم خبری نیست.

کتاب نظریه های کلاسیک جامعه شناسی

دانلود رایگان نظریه ی تیم دیلینی

بلکه این علم تا کنون تنها به دستاوردهای بینشی و معرفتی در سطح نظری محدود بوده است و تنها شامل نظریه های ارائه شده توسط دانشمندان علوم اجتماعی می باشد.

البته این نظریه ها در همین سطح هم بسیار کارآمد بوده و دانشمندان با کمک آن ها طرح ها و برنامه هایی برای توسعه و درمان جامعه دارند. نظریات کلاستیک جامعه شناسی با سایر مباحث و مطالعات جامعه شناسی تفاوت دارد و این تفاوت در این است که نظریات کلاسیک در واقع برای بررسی و تحلیل رویداد های اجتماعی از پارادایمی یا چارچوب های تحلیلی استفاده می کند. کتاب نظریه های کلاسیک جامعه شناسی یک پژوهش نظام مند و آکادمیک در زمینه ی متفکران اجتماعی است.

دانلود کتاب نظریه های کلاسیک جامعه شناسی تیم دیلینی

البته متفکران اجتماعی و نظریه پردازانی که به صورت جدی در حوزه ی جامعه شناسی منجر به پیشبرد و توسعه شده اند. در هر فصل از کتاب نظریه های کلاسیک جامعه شناسی، به زندگی نامه ی یکی از این متفکران پرداخته شده است.

تأثیرات فکری شاخصی که به شکل گیری تفکرات و نظریات این متفکران منجر شده است و همچنین کاربرد متناسب مفاهیم و نوشته های آنان در جامعه ی معاصر و آینده نیز از مباحثی است که این کتاب آن ها را پوشش داده است. با توجه به موضوع کتاب نظریه های کلاسیک جامعه شناسی، دانشجویان جامعه شناسی و علاقه مندان به نظریه های جامعه شناسی می توانند از این اثر بهره مند شوند و این کتاب برای آن ها نقطه شروع ارزشمندی باشد.

مخاطبان کتاب نظریه های کلاسیک جامعه شناسی، با خواندن آن با چگونگی پیدایش نظریه های اجتماعی آشنا خواهند شد و همچنین به درکی از نقش انقلاب های متعدد اجتماعی که به روند جوامع در سراسر جهان شکل داده اند خواهند رسید.

دانلود pdf کتاب نظریه های کلاسیک جامعه شناسی تیم دیلینی

تیم دیلینی کتاب نظریه های کلاسیک جامعه شناسی را در 14 سرفصل تحت عناوین زیر به رشته ی تحریر درآورده است.

فصل1: پیشینه ی اجتماعی، سیاسی، و فلسفی تفکرات جامعه شناسی

فصل2: آگوست کنت

فصل3: هربرت اسپنسر

فصل4: کارل مارکس

فصل5: امیل دورکم

فصل6: گئورک زیمل

فصل7: ماکس وبر

فصل8: چارلز کولی

فصل9: جورج هربرت مید

فصل10: تورستاین وبلن

فصل11: کارل مانهایم

فصل12: تالکوت پارسونز

فصل13: جورج هومنز

فصل14: سهم زنان در نظریه های اجتماعی کلاسیک

خرید کتاب نظریه های کلاسیک جامعه شناسی تیم دیلینی

جهت آسوده خاطر شدن دانشجویان و علاقه مندان به نظریه های اجتماعی، تیم کافه جزوه این اثر ارزشمند را در قالب پی دی اف مشتمل بر 449 صفحه تهیه و تدوین نموده است. در صورت تمایل می توانید کتاب نظریه های کلاسیک جامعه شناسی را از فروشگاه کتاب کافه جزوه تهیه و دانلود نمایید. بعد از پرداخت آنلاین، لینک دانلود فعال و نمایش داده می شود.

یکی دیگر از واحد های درسی که دانشجویالن رشته ی جامعه شناسی لازم است تا مطالعه نمایند و در دوره ی کارشناسی این درس را مطالعه نمایند درس نظریه های کلاسیک جامعه شناسی می باشد. که اغلب دانشجویان این رشته به مطالعه ی این درس علاقه بسیار زیادی نشان می دهند.

برای مطالعه ی درس نظریه های کلاسیک جامعه شناسی می توانید از کتاب ها و جزوات مختلفی استفاده نماییید که یکی از این کتاب ها که جز ببهترین منابع جهت مطالعه ی درس نظریه های کلاسیک جامعه شناسی محسوب می شود کتاب نظریه های کلاسیک جامعه شناسی می باشد. که این کتاب که برای درس نظریه های کلاسیک جامعه شناسی مناسب است را می توانید در سایت کافه جزوه به صورت فایل پی دی اف دریافت نماییید.

بعد از این که نسخه ی پی دی اف این کتاب نظریه های جامعه شناسی کلاسیک را دریافت نمودید لازم است تا وقت کافی راجهت مطالعه ی کلیه مطالب موجود در این کتاب اختصاص دهید. تمامی مطالب و نکاتی را که لزم است در درس نظریه های کلاسیک جامعه شناسی کسب نمایید به صورت کامل در این کتاب شرح داده  شده است تا دانشجویان گرامی از ان بهره مند شوند.

خرید و دانلود کتاب نظریه های کلاسیک جامعه شناسی

کتاب نظریه های کلاسیک جامعه شناسی که در سایت کافه جزوه برای دانشجویان رشته های مرتبط با جامعه شناسی قرار داده شده است عینا مطابق با سر فصل های اموزشی ارائه شده می باشد.

از این رو اطمینان حاصل کنید  که با مطالعه ی این کتاب درسی تمامی مطالب به شما دانشجویان گرامی رشته های جامعه شناسی اموزش داده خواهد شد پس با دقت کافی کلیه مطالب و نکات موجود را مطالعه‌نمایید.

ادامه مطلب

14
دانشجویان جامعه شناسی و علاقه مندان به نظریه های جامعه شناسی می توانند از این اثر بهره مند شوند و این کتاب برای آن ها نقطه شروع ارزشمندی باشد.
نظرات
  1. محمدرضا

    سلام
    لطفا جزوه ی این کتاب را هم برای دانلود بر روی سایت قرار بدید

    • کافه جزوهمدیر سایت

      سلام. چشم
      در اولین فرصت قرار خواهد گرفت.

  2. ابوالفضل بردبار

    ( خریدار محصول )

    خیلی‌ خیلی خیلی خیلی خیلی خوب و عالیه

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *