پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
جی ای باندی و یو اس آر مورتی
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
11 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۱۸ فروردین ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
535 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

دانلود کتاب نظریه گراف ها و کاربردهای آن نوشته ی باندی و مورتی

کتاب نظریه گراف ها و کاربردهای آن نوشته ی جی ای باندی و یو اس آر مورتی است که به وسیله ی حمید ضرابی زاده به زبان فارسی برگردانده شده است. این کتاب توسط مؤسسه ی فرهنگی هنری دیباگران تهران به چاپ رسیده و روانه ی بازار شده است.

کتاب نظریه گراف ها و کاربردهای آن در گروه کتاب های درسی و دانشگاهی است که با هدف انتقال مفاهیم مورد نیاز دانشجویان رشته های علوم ریاضی و کامپیوتر در زمینه ی گراف ها نگاشته شده است. البته با توجه به این که نویسنده موضوعات را واضح و شفاف توضیح داده است، دانش آموزان و علاقه مندان نیز با اندکی تلاش می توانند از این کتاب ارزشمند بهره مند شوند.

کتاب نظریه گراف ها و کاربرد های آن

کتاب نظریه گراف ها و کاربردهای آن

کتاب نظریه گراف ها و کاربردهای آن به گونه ای طراحی و تدوین شده است که محتوای آن در تعامل با مخاطبان باشد. در انتهای هر مبحث از کتاب، سوالات و تمارینی از درجه سختی کم تا زیاد برای مخاطب مطرح شده است تا از این طریق بتواند میزان یادگیری خود را از محتوای آن فصل محک بزند.

البته برخی از این سوالات تنها یک تمرین ساده نیستند بلکه هدف نویسنده از طرح این سوال ها این بوده است که مخاطب با حل آن ها با یک سری مفاهیم آشنا شود که در ادامه ی کتاب قرار است از این مفاهیم برای شرح و توضیح موضوعات بعدی استفاده شود.

با توجه به این که این تمرین ها مفاهیمی را به مخاطب انتقال می دهند، از این رو حل آن ها توسط خواننده حتماً باید مورد توجه قرار گیرد. برای جلوگیری از سردرگمی دانشجویان، راهنمای حل تمرین ها و نکات مربوط به آن ها در پیوست اول ارائه شده اند.

دانلود رایگان کتاب نظریه گراف ها و کاربردهای آن

مؤلفان جی ای باندی و یو اس آر مورتی مباحث مربوط به گراف ها را در اثر خود تحت عنوان کتاب نظریه گراف ها و کاربردهای آن به طور کامل پوشش داده اند. این مباحث در دوازده سرفصل به شرح و ترتیب زیر همراه با پیوست های کاربردی و فوق العاد هدر انتهای آن ها ارائه شده اند.

فصل یک: گراف ها و زیر گراف ها

فصل دو: درخت ها

فصل سه: همبندی

فصل چهار: تورهای اویلری و دورهای همیلتنی

فصل پنج: تطابق ها

دانلود PDF کتاب نظریه گراف ها و کاربردهای آن

فصل شش: رنگ آمیزی یالی

فصل هفت: مجموعه های مستقل و خوشه ها

فصل هشت: رنگ آمیزی رأسی

فصل نه: گراف های مسطح

فصل ده: گراف های جهت دار

فصل یازده: شبکه ها

فصل دوازده: فضای دورها و فضای باندها

هر کدام از سرفصل های نام برده شده در بالا، خود در زیرفصل های متعددی به توضیح جنبه های مختلف مبحث پرداخته اند.

خرید کتاب نظریه گراف ها و کاربردهای آن

مطالعه ی کتاب نظریه گراف ها و کاربردهای آن را به تمامی کسانی که نیاز دارند یک درک جامع و کاملی از مباحث مرتبط با گراف ها و کاربردهای آن داشته باشند به ویژه دانشجویان رشته های علوم ریاضی و کامپیوتر پیشنهاد می شود. سایت کافه جزوه در زمینه ی آماده سازی و عرضه ی کتاب های پرمخاطب به صورت نسخه ی الکترونیکی فعالیت دارد.

کتاب نظریه گراف ها و کاربردهای آن نیز همچون سایر کتاب ها توسط تیم کافه جزوه برای سهولت دسترسی شما مخاطبان عزیر عرضه شده است. امید است که این محصول بتواند سهم کوچکی در برآوردن گوشه ای از نیازهای علمی دانشجویان و علاقه مندان داشته باشد.

دانلود رایگان کتاب نظریه های کراف و کاربردهای آن

در این قسمت به معرفی کتاب نطریه های کراف و کاربرد های ان می پردازیم تا شما قبل از خرید این کتاب به صورت کامل با ان اشنایی داشته باشید. تمامی سر فصل های ارائه شده برای درس نظریه های کراف و کاربرد های ان در این کتاب به صورت کامل پوشش داده می شود به گونه ای که هیج نکته ای از قلم نیفتاده است.

جهت مطالعه ی یک منبع کامل پیشنهاد می کنیم که از مطالعه ی کتاب نظریه های کراف و کاربرد ای ان غافل نشوید. اگر این کتاب را ب صورت کامل مطالعه نمایید نکات بی نظیری را یاد خواهید گرفت. پس توصیه می شود که ابتدا این کتاب اموزشی نظریه کراف و کاربرد های ان را از سایت کافه جزوه دانلود نمایید و سپس برنامه ریزی کنید و روزانه چند فصلی از این کتاب را به صورت کامل و با دقت براوان مطالعه نمایید.

اگر کلیه نکات و مطالب ذکر شده در این کتاب را به صورت کامل مطالعه نمایید مطمین باشید که نمره ی بسیار توبی را از درس نظریه های کراف و کاربرد های ان فرا بگیرید. جهت دانلود فایل کامل این کتاب به سایت کافه جزوه سری بزنید.

خرید و دانلود کتاب نظریه های کراف و کاربرد های آن

تنها با پرداخت هزینه ای بسیار کم می توانید فایل پی دی اف کتاب نظریه های کراف و کاربردهای ان را از سایت کافه جزوه دانلود نمایید. تمامی جزوات و کتاب هاییکه در سایت وافه جزوه به فروش می رسند تنها هزینه ای کم لازم است جهت خرید ان ها.

پس این گونه خرید کتاب های مختلف برای دانشجویان گرامی بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. پس شما هم می توانید ازنسخه های پی دی اف کتاب ها بهره‌مند شوید.

ادامه مطلب

کتاب نظریه گراف ها و کاربردهای آن به گونه ای طراحی و تدوین شده است که محتوای آن در تعامل با مخاطبان باشد.
مطالعه ی کتاب نظریه گراف ها و کاربردهای آن را به تمامی کسانی که نیاز دارند یک درک جامع و کاملی از مباحث مرتبط با گراف ها و کاربردهای آن داشته باشند به ویژه دانشجویان رشته های علوم ریاضی و کامپیوتر پیشنهاد می شود.
نظرات
  1. لیلا

    عالی

  2. علی محمد ایزدی

    خیلی خوبه و اگه میتونید بخرید حتما بگیرید

  3. کاظم خلیلی

    ( خریدار محصول )

    این محصول خوبی بود من خیلییی ازش راضیم

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *