پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
جیمز واتسون، تانیا بارکر
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
67 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۵ اردیبهشت ۱۴۰۱
تعداد بازدیدها 👁️
631 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

بهترین کتاب ژنتیک مولکولی

کتاب ژنتیک مولکولی اثر گروه نویسندگان متشکل از جیمز واتسون، تانیا بارکر، استفن بل، الکساندر گین، مایکل لیواین و لیچارد لوسیک است. کتاب ژنتیک مولکولی همچون اکثر کتاب های با موضوع زیست شناسی توسط انتشارات خانه زیست شناسی چاپ و روانه ی بازار شده است. این کتاب واتسون با موضوع زیست شناسی و علوم پزشکی شاخه ی ژنتیک می باشد که در دسته ی کتاب های زبان اصلی قرار می گیرد.

کتاب ژنتیک مولکولی

مهم ترین شاخه ی علوم زیستی، بیولوژیکی مولکولی است که از آن با عنوان ژنتیک یاد می کنند. بدون پیشرفت و گسترش ابزارها در این حوزه، هیچ کدام از شاخه های علوم زیستی قادر به توسعه نبودند.

دانلود رایگان کتاب ژنتیک مولکولی واتسون

دانشجویان رشته های مرتبط با بیولوژی مولکولی چه زیست شناسی و چه پزشکی و تمامی علاقه مندان و محققان نیازمند به محتوای این کتاب هستند.

علم ژنتیک مولکولی به ویژه مهندسی ژنتیک در زمینه های مختلفی همچون علوم پایه، پزشکی، کشاورزی و تولید فرآوده های دارویی کاربردهای بسیاری دارد و از آن برای پیشبرد این علوم استفاده می شود. قطعاً بدون وجود علم ژنتیک مولکولی پیشرفت در علوم نام بده شده نیز با مشکل رو به رو خواهد بود.

از همین رو دانشجویان و محققین این علوم و رشته ها نیز مطالعه ی کتاب ژنتیک مولکولی را بر خود واجب می دانند و خواهان دسترسی به این کتاب هستند.

ژنتیک مولکولی واتسون جلد اول

هرچند که ترجمه ی کتاب ژنتیک مولکولی شامل دو جلد با اضافه شدن سرفصل جدید آنالیز ژنوم و بیولوژی سیستم ها در بازار کتاب موجود است اما برخی از محققین و اساتید تمایل دارند تا به نسخه ی اصلی این کتاب نیز دسترسی داشته باشند.

به دلیل محتوای غنی و به روزی که کتاب ژنتیک مولکولی نسب به سایر کتاب های نگاشته شده در این حوزه دارد، از این کتاب به عنوان بهترین کتاب ژنتیک مولکولی در جهان یاد می کنند.

خرید کتاب ژنتیک مولکولی واتسون

مؤلفان جیمز واتسون، تانیا بارکر، استفن بل، الکساندر گین، مایکل لیواین و لیچارد لوسیک محتوای غنی کتاب خود را در شش بخش کلی به شرح و ترتیب زیر به رشته ی تحریر درآوده اند.

1 HISTORY

2 STRUCTURE AND STUDY OF MACROMOLECULES

3 MAINTENANCE OF THE GENOME

4 EXPRESSION OF THE GENOME

5 REGULATION

6 APPENDICES

کتاب ژنتیک مولکولی واتسون به عنوان یک کتاب درسی و دانشگاهی مخاطبان زیادی از بین دانشجویان رشته های مختلف علوم پایه یا حتی پزشکی شامل زیست شناسی، کشاورزی، داروسازی، مهندسی ژنتیک و غیره دارد.

دانلود کتاب ژنتیک مولکولی واتسون زبان انگلیسی

هر چند که امروزه با توجه به افزایش قیمت کاغذ و کتاب چاپی، افراد بیشتری به سمت استفاده از نسخه های الکترونیکی کتاب ها گرایش دارند.

سایت کافه جزوه در زمینه ی آماده سازی و عرضه ی کتاب های پرمخاطب به صورت نسخه ی الکترونیکی فعالیت دارد.

کتاب ژنتیک مولکولی واتسون نیز همچون صدها کتاب دیگر توسط تیم کافه جزوه برای سهولت دسترسی شما مخاطبان عزیر عرضه شده است.

فایلی که در این صفحه برای دانلود قرار داده شده است نسخه ی جامع و کامل شامل تمامی فصول در قالب فرمت پی دی اف 911  صفحه ای با صفحه بندی درست و قابل پرینت از این کتاب واتسون می باشد.

دانلود PDF کتاب ژنتیک مولکولی ژنتیک مولکولی

ژنتیک مولکولی یکی از رشته های دانشگاهی می باشد که می توان رشته ی ژنتیک مولکولی را یکی از زیر شاخه های رشته ی ژنتیک دانست. برای این درس ژنتیک مولکولی کتاب ها و جزوات بسیار مختلفی در بازاررموجود می باشد که می توانید جهت مطاالعه ی این درس یکی از این کتاب ها و جزوات را انتخاب نموده و به مطالعه ی مباحث مربوطه بپردازند.

پس انتخاب یک کتاب رفرنس جامع و کامل برلی درس ژنتیک مولکولی بسیار حائز اهمیت می باشد. مناسب ترین و کامل ترین و جامع ترین کتابی که می توانید برای درس ژنتیک مولکولی مطالعه نمایید همین کتاب ژنتیک مولکولی قرار گرفته بر روی سایت کافه جزوه می باشد‌.

تمامی ان چیزی را که دانشجویان در مقطع کارشناسی باید از درس ژنتیک مولکولی فرا بگیرند به صورت جامع و کامل به صورت طبقه بتدی شده و با ذکر جزئیات در این کتاب ژنتیک مولکولی بیان شده است. فقط لازم است که دانشجویان در رشته های مرتبط با ژنتیک مولکولی و ژنتیک مولکولی به مطالعه ی کلیه ی مباحث ذکر شده در این کتاب مناسب بپردازند تا بتوانند نمره ی بسیا خوب و بالایی را از این درس بگیرند.

خرید و دانلود کتاب ژنتیک مولکولی واتسون

اگر به دنبال مطالعه ی منبع بسیار جامع و کاملی برلی درس ژنتیک مولکولی هستید به شما کتاب ژنتیک مولکولی رارپیشنهاد می کنیم زیرا این کتاب در مقایسه با جزوات موجود برای درس ژنتیک مولکولی بسیار کامل تر و جامع ت می باشد و کلیه سر فصل های اموزشی ارائه شده برلی درس ژنتیک مولکولی را پوشش می دهد.

ادامه مطلب

دانشجویان رشته های مرتبط با بیولوژی مولکولی چه زیست شناسی و چه پزشکی و تمامی علاقه مندان و محققان نیازمند به محتوای این کتاب هستند.
روان ساده و قابل فهم
نظرات
  1. محمدرضا

    بی نظیر بود

  2. عیسی نصیری

    فوق العاده

  3. بهرام عزیزی

    ( خریدار محصول )

    پیشنهاد میکنم بخرید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *