پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
حسن موید فر
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
4 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
442 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

جزوه تاریخ امامت حسن موید فر

جزوه تاریخ امامت یک مجموعه جزوه شامل دو فایل، یکی جزوه تاریخ امامت، تلخیص شده ی درس تاریخ امامت توسط استاد حسن موید فر و دیگری جزوه تاریخ امامت نگاشته شده توسط دکتر غلامرضا ضابط پور می باشد.

اساتید نام برده شده این جزوات را جهت معرفی به دانشجویان خود به عنوان یک جزوه منبع برای مطالعه درس تاریخ امامت تهیه نموده اند.

هر دو جزوه تاریخ امامت به صورت تایپ شده، با صفحه بندی درست، کیفیت و خوانایی بالا عرضه شده اند.

هشت سرفصل برای درس تاریخ امامت تعریف شده است که باید توسط اساتید درس تاریخ امامت در طی یک نیم سال به دانشجویان منتقل شود. جزوه تاریخ امامت نیز این سرفصل ها را به شرح و ترتیب زیر پوشش می دهد.

جزوه تاریخ امامت

دانلود رایگان جزوه تاریخ امامت

فصل اول: کلیات

فصل دوم: جانشینی پیامبر

فصل سوم: دوره امامت امام علی و امام حسن (ع)

فصل چهارم: دوره زندگی امام حسین (ع) و اما سجاد (ع)

فصل پنجم: دوره زندگی امام باقر و امام صادق (ع)

فصل ششم: دوره زندگی امام کاظم و امام رضا (ع)

فصل هفتم: دوران زندگی امام جواد تا امام زمان (عج)

فصل هشتم: دوران غیبت

دانلود جزوه تاریخ امامت غلامرضا ضابط پور

دروس عمومی در تمامی دانشگاه ها ده گرایش را شامل می شوند. یکی از این گرایش ها تحت عنوان تاریخ و تمدن اسلامی شامل سه درس تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی، تاریخ تحلیلی صدر اسلام و تاریخ امامت می باشد.

درس تاریخ امامت به ارزش 2 واحد از دروس عمومی مشترک بین همه ی رشته های دانشگاهی است که دانشجویان تمامی رشته ها می توانند آن ها را از بین دروس عمومی که برای آن ها ارائه می شود انتخاب کنند.

هر چند که گذراندن دروس عمومی انتخابی نیست و برای فارغ التحصیل شدن از دانشگاه الزامی است اما از بین دروس عمومی که ارائه می شود دانشجویان می توانند تعداد مشخصی را به سلیقه ی خود برای گذراندن انتخاب کنند که درس تاریخ امامت نیز در این بین قرار دارند.

جزوه تاریخ امامت pdf

کلاس مربوط به درس تاریخ امامت معمولاً در دانشکده ی الهایت مربوط به هر دانشگاه و در 32 ساعت نظری در طول یک نیم سال تحصیلی برگزار می شود.

اکثر دانشجویان علاقه ای زیادی به مطالب دروس عمومی ندارند و مجبور به گذراندن این دروس هستند. از همین رو به صورت یکی در میان در کلاس ها حضور دارند و جزوه ی کاملی همانند درس های تخصصی شان از درس تاریخ امامت ندارند. از طرف دیگر مطالعه ی کتاب های حجیم درس تاریخ امامت برای آن ها مشکل است.

جزوه تاریخ امامت برای این دسته از دانشجویان بسیار کاربردی خواهد بود تا از این طریق با مطالعه ی جزوه تاریخ امامت بر تمامی محتواهای ذکر شده در کلاس و نکات کلیدی درس تاریخ امامت اشراف پیدا کرده و با آمادگی در سر جلسه حاضر شوند تا با یک نمره ی خوب این درس را بگذرانند.

دانلود رایگان جزوه تاریخ امامت دکتر ضابط پور

بسیاری از دانشجویان نیز ترجیح می دهند که به جای خواندن محتوای طولانی کتاب تاریخ امامت، خلاصه شده ی آن یا جزوه تاریخ امامت را که بسیار جامع و به زبانی ساده و روان نوشته شده است به منظور آمادگی برای امتحان این درس مطالعه نمایند.

جزوه تاریخ امامت، تلخیص شده ی درس تاریخ امامت توسط استاد حسن موید فر به صوت پی دی اف 26 صفحه ای و جزوه تاریخ امامت نگاشته شده توسط دکتر غلامرضا ضابط پور نیز به صورت پی دی اف 71 صفحه ای تهیه و هر در قالب یک فایل فشرده آماده شده اند.

این فایل فشرده در صفحه حاظر از سایت کافه جزوه برای دسترسی آسان دانشجویان عزیز قرار داده شده است.

جهت دانلود فایل فشرده مربوط به این جزوه بر روی خرید محصول کلیک نمایید تا این جزوه را با کمترین قیمت تهیه کنید.

دانلود رایگان جزوه تاریخ امامت + دروس عمومی دانشگاه ازاد اسلامی

از دروس عمومی و مشترک دیگری که دانشجویان تمامی رشته ها در مقطع کارشناسی باید بگذراند درس تاریخ امامت می باشد. که اساتید مختلفی که درس تاریخ امامت را تدریس می نمایند از کتاب ها و جزوه های مختلفی برای تدریس بهره مند می شوند. پس بسته به اینکه استاد مربوطه چه کتاب یا جزوه ای را به شما معرفی می نماید باید اقدام به خرید جزوه یا کتاب نمایید.

اما در این قسمت می خواهیم به معرفی بهترین جزوه ای بپردازیم که برای درس تاریخ امامت دانشجویان گرامی می توانند مطالعه نمایند این جزوه جزوه تاریخ امامت نام دارد.

که سایت کافه جزوه فایل پی دی اف ان را برای دسترسی راحت تر دانشجویان به این جزوه قرار داده است. مطالعه ی پی دی اف دروس عمومی در میان تمامی دانشجویان کاری بسیار رایج بوده است.

زیرا با مطالعه ی پی دی اف دیگر نیازی نیست که هزینه ی اضافی پرداخت نمایند و نسخه ی چاپی کتاب تاریخ امامت را خرید کنند. پس شما هم می توانید برای صرفه جویی در هزینه های خود جزوه تاریخ امامت را برای این درس به صورت فایل پی دی اف تهیه نمایید.

خرید و دانلود جزوه تاریخ امامت جزوات دروس عمومی خلاصه کتاب

این جزواتی که برای دروس عمومی مختلف از جمله درس تاریخ امامت بار گذاری شده است در واقع خلاصه ای از کتاب های درسی می باشند. که به صورت کامل تمامی مطالبی را که لازم است در درس تاریخ امامت فرا بگیرید در جزوه تاریخ امامت شرح داده شده است.

پس ما می توانید به جای مطالعه ی کل محتوای کتاب درسی مطالب و نکات مهم و ضروری ذکر شده در جزوه ی تاریخ امامت که در سایت کافه جزوه ب صورت پی دی اف قرار گرفته مطاله‌نمایید.

ادامه مطلب

این جزوات را جهت معرفی به دانشجویان خود به عنوان یک جزوه منبع برای مطالعه درس تاریخ امامت تهیه نموده اند.
پس ما می توانید به جای مطالعه ی کل محتوای کتاب درسی مطالب و نکات مهم و ضروری ذکر شده در جزوه ی تاریخ امامت که در سایت کافه جزوه ب صورت پی دی اف قرار گرفته مطاله‌نمایید.
نظرات
  1. ارژنگ

    لطفا سوالات تاریخ امامت را هم در سایت بذارید

  2. عیسی ایمانی

    راضی هستم

  3. بهمن مرتضوی

    ( خریدار محصول )

    همه جوری عالی خیلی خوبه

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *