پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
آیت الله مرتضی مطهری
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
3 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۲۲ فروردین ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
222 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

کتاب امامت و رهبری مطهری PDF

کتاب امامت و رهبری مجموع شش جلسه سخنرانی استاد شهید مرتضی مطهری در انجمن اسلامی پزشکی مربوط به سال 1349 و نوشته هایی است که ایشان درباره ی امامت و رهبری و مدیریت در طول زندگی خود نگاشته اند. هر چند که متأسفانه بخشی از نوشته های ایشان مفقود شده اند.

در هر کدام از این جلسه ها، حضار سوالاتی از استاد مرتضی مطهری پرسیده اند که این سوالات نیز در کتاب امامت و رهبری تحت عنوان پرسش و پاسخ در انتهای هر بخش گنجانده شده اند. انتشارات صدرا این کتاب را چاپ و روانه ی بازار کرده است.

کتاب امامت و رهبری

کتاب امامت و رهبری شهید مرتضی مطهری

کتاب های نام برده شده در زیر از سایر آثاری هستند که توسط استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری به رشته ی تحریر درآمده اند.

  • فطرت انسان
  • کمال انسان و انسان کامل
  • خدا در زندگی انسان
  • نهجی به نهج البلاغه
  • کلیات علوم اسلامی: اصول فقه-فقه (جلد 3)
  • قیام و انقلاب مهدی (ع) از دیدگاه فلسفه
  • مقدمه ای بر حکومت اسلامی
  • خانواده و اخلاق جنسی
  • گفت و گوی چهار جانبه: استاد شهید آیت الله مطهری، آیت الله خامنه ای، استاد فخرالدین حجازی، دکتر علی شریعتی
  • آزادی معنوی
  • درس های اشارات و نجات

مشخصات کتاب امامت و رهبری مطهری

در بخش هایی از کتاب امامت و رهبری به انتقاداتی که ممکن است در ذهن مخاطبان هنگام طرح مسئله ی امامت و خلافت شکل بگیرد نیز پرداخته شده است. ضمن بیان انتقادات در این بخش ها نظر و پاسخ های قانع کننده ای به آن ها داده شده است. این انتقادات معمولاً در باب دو چیز بوده اند.

کتاب امامت و رهبری کتابی است که در آن استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری به صورت کاملاً علمی به شبهاتی که درباره ی فقه شیعه و امامت و در تشیع وجود دارد توضیحات کاملاً شفاف و واضحی داده است.

از همین رو مطالعه ی این کتاب برای افراد از هر اعتقادی راهگشا خواهد بود؛ به خصوص اینکه محتوای این کتاب همچون سایر کتاب های شهید مطهری از نثری سلیس و روان برخوردار است.

خرید کتاب امامت و رهبری

محتوای سخنرانی ها و دست نوشته های استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری در قالب هفت بخش به شرح و ترتیب زیر در کتاب امامت و رهبری گنجانده شده است.

هر کدام از این بخش ها در زیر بخش های متعددی مبحث مورد نظر را از جنبه های مختلف مورد بررسی و تحلیل قرار داده اند.

پیشگفتار

بخش اول: معانی و مراتب امامت

بخش دوم: امامت و بیان دین بعد از پیغمبر (ع)

بخش سوم: بررسی کلامی مسئله ی امامت

بخش چهارم: آیه ی “الیوم یئس” و مسئله ی امامت

بخش پنجم: بیان شیعه

بخش ششم: امامت در قرآن

بخش هفتم: امامت از دیدگان ائمه اطهار (علیهم السلام)

دانلود کتاب امامت و رهبری اثر مرتضی مطهری

سایت کافه جزوه در زمینه ی آماده سازی و عرضه ی کتاب های پرمخاطب به صورت نسخه ی الکترونیکی فعالیت دارد. کتاب امامت و رهبری نیز همچون سایر کتاب ها توسط تیم کافه جزوه برای سهولت دسترسی شما مخاطبان عزیر عرضه شده است.

امید است که این محصول بتواند پاسخ گوی نیاز شما مخاطب عزیر باشد. برای فعال شدن لینک دانلود کافی است همین حالا بر روی خرید محصول کلیک کنید.

دانلود رایگان کتاب امامت و رهبری

یکی از دروس عمومی که در دانشگاه های سراسر کشور تدریس می شود و دانشجویان موظف هستند تا در مقطع کارشناسی آن را بگذرانند درس امامت و رهبری می باشد. کتاب و جزوات بسیار زیادی برای درس امامت و رهبری وجود دارد که دانشجویان بسته به نظر استاد مربوطه می ووانند یکی از این کتاب ها و جزوات را مطالعه نمایند.

در این قسمت سعی داریم تا کتاب مناسبی را چهت مطالعه ی درس امات و رهبری به دانشجویان گرامی کلیه رشته ها معرفی نماییم. کتاب امات و رهبری قرار گرفته برای سایت کافه جزوه یکی از بهترین کتاب هایی می باشد که می توانید برای درس امات و رهبری مطالعه نمایید. تمامی سر فصل های اموزشی ارایه شده برای درس امامت و رهبری به صورت کامل توسط این کتاب امات و رهبری پوشش داده شده است.

پس منبعی بسیار کامل برای درس امامت و رهبری به شمار می اید. اگر شما هم می خواهید منبع خوبی را برای این درس انتخاب نمایید مطالعه ی این کتاب قرار گرفته در سایت کافه جزوه به شما پیشنهاد می شود. زبان شرح مطالب در این کتاب بسیار ساده و روان بوده به گونه ای در فهم هیچ قسمتی از ان به مشکل نخواهید خورد.

خرید و دانلود رهبری و امامت مطهری

سایت کافه جزوه برای درس عمومی امانت و رهبری کتاب امات و رهبری را برای این درس عمومی به صورت فایل پی دی اف ارائه کرده است. تا دانشجویان گرامی به زاحتی به فایل پی دی اف این کتاب دسترسی کاملی داشته باشند.

کسانی که به راحتی می توانند فایل پی دی اف را مطالعه کنند می توانند به سایت کافه جزوه مراجعه کرده و از طریف لینک دریافت فایل فایل PDF را خرید نمایند.

ادامه مطلب

در بخش هایی از کتاب امامت و رهبری به انتقاداتی که ممکن است در ذهن مخاطبان هنگام طرح مسئله ی امامت و خلافت شکل بگیرد نیز پرداخته شده است. ضمن بیان انتقادات در این بخش ها نظر و پاسخ های قانع کننده ای به آن ها داده شده است. این انتقادات معمولاً در باب دو چیز بوده اند.
روان و ساده
نظرات
  1. مرتضی

    بی نظیره

  2. مجید حجتی

    واقعا خرید این محصول رو پیشنهاد میکنم

  3. حبیب الله تهرانی

    ( خریدار محصول )

    عالی بود بخرید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *