پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
پرفسور سید تقی اخوان نیاکی
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
2 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۷ اردیبهشت ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
346 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

دانلود رایگان جزوه تحلیل رگرسیون پرفسور سید تقی اخوان نیاکی

جزوه تحلیل رگرسیون یک جزوه ی خلاصه از درس تحلیل رگرسیون تدریس شده توسط پرفسور سید تقی اخوان نیاکی در دانشگاه صنعتی شریف می باشد که توسط دانشجویان حاضر در کلاس نگاشته شده است. پرفسور سید تقی اخوان نیاکی کتاب تجزیه و تحلیل رگرسیون خود را به منظور بررسی و تحلیل مبحث رگرسیون و کاربردهای آن به رشته ی تحریر درآورده است.

جزوه تحلیل رگرسیون

رگرسیون به عنوان یکی از مهم ترین مباحث آمای است که از آن به عنوان یک ابزاری به منظور پیدا کردن رابطه ی بین چندین متغیر موجود در مسئله ی مورد نظر استفاده می شود. هدف از پیدا کردن رابطه ی بین متغیرهای دخیل در مسئله استفاده از این رابطه به منظور پیش بینی متغیر نهایی یا خروجی مسئله از روی مقدار متغیرهای مؤثر در مسئله می باشد.

جزوه تحلیل رگرسیون نیاکی صنعتی شریف

در جهان پیرامون ما مسائل و وقایع متعددی وجود دارند که پیش بینی و واقف شدن بر آن ها برای ما بسیار مهم می باشد.

به همین منظور ابتدا باید درک عمیقی از این مسائل به صورت علمی داشته باشیم و متغیرهای دخیل در هر کدام از آن ها را کشف کنیم.

زیرا بین متغیرهای دخیل در مسئله و متغیر خروجی مسئله رابطه ای وجود دارد. از همین رو این متغیرهای دخیل یا مؤثر هستند که مقدار نهایی متغیر خروجی مربوط به مسئله را تعیین می کنند.

ما نیز برای اشراف بر آن مسئله یا واقعه باید بتوانیم این رابطه را شناسایی کرده تا بتوانیم مقدار خروجی مربوط به مسئله را پیش بینی کنیم.

جزوه تحلیل رگرسیون نیاکی

به همین منظور علم آمار در پیدا کردن این رابطه ما را یاری می کند تا از این طریق مبحث رگرسیون خطی بتوان مدل های آماری را توسعه داد که با دریافت متغیرهای دخیل در مسئله به عنوان متغیرهای ورودی می توانند متغیر نهایی مسئله یا متغیر خروجی را پیش بینی کنند.

 مدل های رگرسیون خطی در زمینه های مختلفی کاربرد دارند. زیرا از این دسته مسائل و وقایع در علوم مختلف نیز وجود دارند که نیاز به پیش بینی آن ها داریم. علومی همچون علوم اقتصادی، اجتماعی، مهندسی، پزشکی و غیزه نیز از این زمینه ی آماری برای طراحی و ایجاد مدل ها استفاده می کنند.

درس تحلیل رگرسیون به عنوان درس هدف در جزوه تحلیل رگرسیون یکی از واحد های درسی مهم برخی از رشته های دانشگاهی به خصوص رشته ی مهندسی صنایع می باشد.

دانلود رایگان جزوه تحلیل رگرسیون نیاکی صنعتی شریف

دانشجویان سایر رشته ها از جمله آمار، اقتصاد، پزشکی، مدیریت، مهندسی و علوم اجتماعی نیز می توانند از محتوای جزوه تحلیل رگرسیون سود ببرند.

جزوه تحلیل رگرسیون یک جزونی دست نویس با خطی خوش، خوانا، واضح، مرتب و تمیز تمامی مباحث مورد نیاز دانشجویان در زمینه ی رگرسیون خطی، تحلیل و کابردهای آن را به دانشجویان منتقل می کند.

جزوه تحلیل رگرسیون در قالب پی دی اف 122 صفحه ای می باشد که دانشجویان مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته های مختلف می توانند از آن برای مروری کلی بر درس تحلیل رگرسیون استفاده کنند.

دانلود جزوه تحلیل رگرسیون دکتر اخوان نیاکی

سایت کافه جزوه تحلیل رگرسیون تدریس شده توسط پرفسور سید تقی اخوان نیاکی دانشگاه صنعتی شریف را آماده و در سایت برای خرید عرضه کرده است.

قیمت نسخه الکترونیکی جزوه تحلیل رگرسیون در مقابل هزینه ای که برای پرینت آن پرداخت می کنید بسیار ناچیز است. این موضوع یک خرید آسان و به صرفه را برای دانشجویان رقم زده است.

برای تهیه ی فایل جزوه تحلیل رگرسیون کافی است همین حالا بر روی خرید محصول کلیک کنید.

امیدواریم که محصول جزوه تحلیل رگرسیون بتواند سهم کوچکی در برآوردن گوشه ای از نیازهای علمی دانشجویان و محققان داشته باشد.

جزوه تحلیل رگرسیون دانلود رایگان جزوه تحلیل رگرسیون

تحلیل رگرسیون یکی از دروسی می باشد که نیازمند مطالعه ی دقیق است پس از کنار این درس راحت نگذرید و برای ان منبع بسیار مناسبی را انتخاب نمایید. انتخاب منبع مناسب برای درس تحلیل رگرسیون بسیار مهم و ضروری می باشد زیرا این درس کاملا مفهومی بوده و انتخاب یک منبع مناسب برای یادگیری بسیار مهم است.

پس در این قسمت به دلیل  اهمیت این موضوع بهترین جزوه ای را که مبی توانید برلی درس تحلیل رگرسیون مطالعه نمایید را به شما معرفی خواهیم کرد. جزوه تحلیل رگرسیون که در سایو کافه جزوه به صورت فایل پی دی اف بارگذاری شده است یکی از بهترین  و کامل ترین جزواتی می باشد که برای درس تحلیل رگرسیون جمع اوری شده است.

برای مطالعه ی کلیه فصول مطرح شده در جزوه تحلیل رگرسیون باید با برنامه ریزی مطالعه نمایید تا بتوانید کلیه مباحث ذک شده در ان را فرا بگیرید. در  ابتدای مطالعه شاید اندکی مطالب موجود در درس تحلیل رگرسیون سخت به نظر برسد اما با مطالعه ی بیشت  و دقیق تر می توانید به تسلط کافی در درس تحلیل رگرسیون برسید پس اصلا نگران نباشید و مطالعه ی این درس را شروع کنید.

دانلود فایل PDF جزوه تحلیل رگرسیون

این جزوه تحلیل رگرسیون که به صورت فایل پی دی اف در اختیار دانشجویان گرامی قرار گرفته است بسیار جامع و کامل بوده و اکثر اساتید از جزوه برای تدریس درس تحلیل رگرسیون استفاده می نمایند.

این درس را به صورت کامل و با  دقت بسیار زیاد مطالعه نمایید تا بتوانید نمره ی بسیار خوبی از درس تحلیل رگرسیون به ثبت برسانید و این گونه بتوانید معدل کل خود را به شکل قابل توجه ای افزایش دهید.

ادامه مطلب

این جزوه برای دانشجویان رشته های آمار، اقتصاد، علوم اجتماعی، مهندسی و سایر رشته های مرتبط که به دنبال یادگیری مفاهیم و اصول تحلیل رگرسیون هستند، مناسب است.
8900ت
نظرات
  1. محسن

    جزوش بی نظیر بود

  2. سیدمحمد طاهری

    ( خریدار محصول )

    در کل خوبه باتشکر از این سایت

  3. جواد نصیری

    بینظیر و بی رقیب

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *