پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
کافه جزوه
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
3 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۸ اردیبهشت ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
342 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

یک جزوه خوب برای ترمودینامیک سطوح

جزوه ترمودینامیک سطوح یک جزوه ی دست نویس است که توسط دانشجویان حاضر در کلاس درس ترمودینامیک سطوح نگاشته است.

در جزوه ترمودینامیک سطوح تمامی مثال های کاربردی که استاد درس مربوطه در طول تدریس درس ترمودینامیک سطوح برای دانشجویان مطرح نموده است با زبانی ساده نگاشته شده اند.

همانطور که در تصاویر درج شده از صفحات جزوه ترمودینامیک سطوح مشاهده می کنید تمامی نمودارها و شکل هایی که در طول تدریس درس ترمودینامیک سطوح توسط استاد خاتمی برای دانشجویان کشیده شده است در جزوه ترمودینامیک سطوح نیز با دقت کشیده شده اند.

درس ترمودینامیک سطوح یکی از کلیدی ترین دروس مرجع و تخصصی رشته ی مهندسی شیمی است که با توجه به فرار بودن این درس فهم مباحث آن برای دانشجویان دشوار است.

جزوه ترمودینامیک سطوح

دانلود رایگان جزوه ترمودینامیک سطوح

درس ترمودینامیک مواد به عنوان پیش نیازی برای درس ترمودینامیک سطوح می باشد که دانشجویان حتماً باید از قبل آن را گذرانده باشند تا با اصول ترمودینامیک مواد آشنا شوند.

مباحث درس ترمودینامیک مواد با مقدمه ای از ترمودینامیک سطوح به پایان می رسد و درس ترمودینامیک سطوح نیز سعی می کند تا در ادامه ی درس ترمودینامیک مواد، مبانی، مفاهیم و اصول دانش ترمودینامیک سطوح را مورد بررسی قرار داده و به دانشجویان رشته ی مهندسی شیمی منتقل کند.

هدف این است تا دانشجویان رشته ی شیمی بتوانند از تئوری ها و اصول این دانش به صورت کاربردی در پروژه ها و مسائلی که با آن ها رو به رو هستند استفاده کنند.

دانش ترمودینامیک به عنوان درس هدف در جزوه ترمودینامیک سطوح در زمینه های متعدد دیگری از جمله متالوژی، مهندسی شیمی، فیزیک، مهندسی نفت، مهندسی پزشکی، مهندسی هوا و فضا، دانش مواد، زیست شناسی یاخته و اقتصاد نیز کاربردی است.

جزوه درس ترمودینامیک سطوح

بنابراین دانشجویان رشته هایی که از آن ها نام بردیم نیز می توانند با مطالعه ی جزوه ترمودینامیک سطوح از محتوای آن سود ببرند.

مباحثی که در جزوه ترمودینامیک سطوح به آن ها پرداخته شده است شامل شش مبحث به شرح و ترتیب می باشد.

مبحث اول: انرژی سطحی و کشش سطحی

مبحث دوم: خواص ترمودینامیکی سطح

مبحث سوم: معادله جذب Gibbs

مبحث چهارم: رفتار ترمودینامیکی ذرات

مبحث پنجم: هسته زایی همگنی

مبحث ششم: زاویه تماس و رفتار ترشوندگی

جزوه ترمودینامیک مهندسی شیمی

جزوه ترمودینامیک سطوح مناسب دانشجویان رشته ی مهندسی شیمی به منظور آمادگی برای امتحانات درس ترمودینامیک سطوح است که به صورت دست نویس با خطی خوش، خوانا و واضح نگاشته شده است.

سایت کافه جزوه، جزوه ترمودینامیک سطوح تدریس شده در کلاس درس دانشجویان را آماده و در سایت برای دانلود عرضه نموده است.

قیمت نسخه الکترونیکی جزوه ترمودینامیک سطوح در مقابل هزینه ای که برای پرینت آن پرداخت می کنید بسیار ناچیز است. این موضوع یک خرید آسان و به صرفه را برای دانشجویان رقم زده است.

برای تهیه ی فایل جزوه ترمودینامیک سطوح کافی است همین حالا بر روی خرید محصول کلیک کنید.

امیدواریم که محصول ترمودینامیک سطوح بتواند سهم کوچکی در برآوردن گوشه ای از نیازهای علمی دانشجویان و محققان داشته باشد.

دانلود رایگان جزوه ترمودینامیک سطوح دانشگاه صنعتی شریف

ترمودینامیک سطوح از جمله واحد های درسی مقطع کارشناسی در رشته های مرتبط با ریاضی و فیزیک می باشد. برای تمامی واحد های درسی در دانشگاه ان چیزی که دارای اهمیت می باشد انتخاب یک کتاب درسی مناسب برای مطالعه ی مباحث و مطالب در دروس مختلف می باشد.

برای درس ترمودینامیک سطوح نیز باید به دنبال مطالعه ی یک منبع مناسب باشد یکی از مناسب ترین و کامل ترین و بهترین منابعی که جهت مطالعه ی درس ترمودینامیک سطوح وجود دارد جزوه ترمودینامیک سطوح قرار گرفته در سایت کافه جزوه می باشد.

اگر با مطالعه  ی فایل پی دی اف جزوه های مختلف راحت هستید می توانید فایل پی دی اف این جزوه را از سایت کافه جزوه با لینکی مستقیم دریافت نمایید. اطمینان خاطر داشته باشید که بهترین جزوه ای که برای درس ترمودینامیک سطوح می توانید مطالعه نماییید همین جزوه ی ترمودینامیک سطوح قرار گرفته بر سایت کافه جزوه می باشد.

در جمع اوری این جزوه نهایت تلاش بر این بوده است که مهم ترین مباحث و نکات بسیار مهم و ضروری مورد نیاز در واحد درسی ترمودینامیک سطوح به صورت کامل در این جزوه ی حاضر گنجانده شود.

خرید و دانلود فایل پی دی اف جزوه ترمودینامیک سطوح 1 و 2

اگر به دنبال منبع مناسبی جهت مطالعه ی درس ترمودینامیک سطوح می گرزدید یبه شما دانشجویان گرامی پیشنهاد می کنیم که جزوه ی ترمودینامیک سطوح قرار گرفته بر سایت کافه جزوه را از دست ندهید.

زیرا یکی از کامل ترین جزوات موجود برای درس ترمودینامیک سطوح می باشد که کلیه نکات و مباحث لازم و ضروری با زبانی بسیار ساده رسا گیرا و قابل فهم در جزوه ی ترمودینامیک سطوح گنجانده شده است و فایل پی دی اف این جزوه در دسترس دانشجویان گرامی قرار گرفته است.

ادامه مطلب

این جزوه برای دانشجویان رشته های مهندسی شیمی، مهندسی نفت، فیزیک و سایر رشته های مرتبط که به دنبال یادگیری مفاهیم و اصول ترمودینامیک سطوح هستند، مناسب است.
این جزوه شامل مباحث زیر است: مقدمه ای بر ترمودینامیک سطوح: شامل تعاریف، مفاهیم پایه ای و کاربردهای ترمودینامیک سطوح معادلات حالت: شامل معادله وان در والس، معادله Peng-Robinson، معادله Redlich-Kwong و ... تعادل فاز: شامل تعادل مایع-بخار، تعادل مایع-مایع و تعادل جامد-مایع
نظرات
  1. زهرا

    بی نظیره سایتتون

  2. منصور سبزواری

    عالی همینو بس

  3. علی محمد مددی

    من این محصول بهتر از این ندیدم و نخواهم دید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *