پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
محمود حصارکی
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
2 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
539 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

دانلود جزوه ریاضی پیشرفته 1 استاد حصارکی دانشگاه شریف

جزوه ریاضیات پیشرفته 1 یک جزوه ی دست نویس نوشته شده توسط دانشجویان رشته ی مهندسی مکانیک حاضر در کلاس درس ریاضیات پیشرفته 1 تدریس شده توسط دکتر محمود حصارکی است.

تاریخ نگارش جزوه ریاضیات پیشرفته 1 به نیم سال اول سال تحصیلی 1398 در دانشگاه صنعتی شریف بر می گردد.

بخشی از مباحثی که در کلاس درس ریاضیات پیشرفته تدریس شده اند و جزوه ریاضیات پیشرفته 1 نیز آن ها را شامل می شود برگرفته از کتاب ریاضیات مهندسی اثر محمود حصارکی و همکاران محمد رضا پونکی و مرتضی فتوحی است.

که این کتاب برای تدریس در مقاطع کارشناسی یا حتی کارشناسی ارشد بسیاری از رشته ی مهندسی استفاده می شود.

جزوه ریاضیات پیشرفته 1

دانلود جزوه ریاضی مهندسی پیشرفته دانشگاه شریف

از همین رو می توان گفت که جزوه ریاضیات پیشرفته 1 تنها برای دانشجویان رشته ی مهندسی مکانیک نمی باشد بلکه تمامی دانشجویانی که ملزم به گذراندن درس ریاضیات پیشرفته و ریاضیات مهندسی می باشند می توانند از محتوای ارزشمند جزوه ریاضیات پیشرفته 1 سود ببرند.

جزوه ریاضیات پیشرفته 1 به خصوص مناسب آن دسته از دانشجویانی است که درس ریاضیات پیشرفته ی خود را با استاد محمود حصارکی می گذرانند و یا اینکه استاد آن ها کتاب ریاضیات مهندسی دکتر حصارکی را به عنوان منبع این درس معرفی کرده است.

از سایر کتاب های با محتوای ریاضیاتی که توسط دکتر محمود حصارکی به رشته ی تحریر درآمده اند به موارد زیر می توان اشاره کرد.

کتاب آنالیز حقیقی

جزوه ریاضی مهندسی استاد حصارکی

کتاب معادلات دیفرانسیل با مشتقات جزوی

کتاب نظریه معادلات دیفرانسیل عادی

کتاب توابع مختلط

در جزوه ریاضیات پیشرفته 1 تمامی مثال های کاربردی که استاد محمود حصارکی در طول تدریس درس ریاضیات پیشرفته 1 برای دانشجویان مطرح نموده است با زبانی ساده نگاشته شده اند. به علاوه فرمول های نیز به شکل خلاصه شده و مرتب نیز در این جزوه موجود هستند.

همانطور که در تصاویر درج شده از صفحات جزوه ریاضیات پیشرفته 1 مشاهده می کنید تمامی نمودارها و شکل هایی که در طول تدریس درس ریاضیات پیشرفته 1  توسط استاد محمود حصارکی برای دانشجویان کشیده شده است در جزوه ریاضیات پیشرفته 1 نیز با دقت کشیده شده اند.

جزوه ریاضیات مهندسی دانشگاه شریف

همانطور که در ابتدای جزوه ریاضیات پیشرفته 1 نیز مطرح شده است، در محتوای این جزوه قرار است به چهار مبحث به شرح و ترتیب زیر پرداخته شود.

مبحث اول: مشتقات پاره ای یا جزئی

الف) روی میدان کرانه دار

ب) روی میدان بدون کرانه

مبحث دوم: توابع مختلط: نگاشته و کاربرد

مبحث سوم: جبر ماتریس ها

مبحث سوم: حساب تغییرات: مسائل ماکزیمم و می نیمم، توابع با دامنه تابع بر حسب انتگرال

درس ریاضیات پیشرفته 1 یکی از کلیدی ترین رشته ی مهندسی مکانیک است که با توجه به فرار بودن این درس فهم مباحث آن برای دانشجویان دشوار است.

دانلود رایگان جزوه ریاضیات پیشرفته 1 حصارکی صنعتی شریف

جزوه ریاضیات پیشرفته 1  از جمله جزواتی است که در بین دانشجویان رشته های مهندسی از جمله مهندسی برق و حتی دانشجویان رشته های علوم پایه از محبوبین زیادی برخوردار است.

جزوه ریاضیات پیشرفته 1  مناسب دانشجویان به منظور آمادگی برای امتحانات است که به صورت دست نویس با خطی خوش، خوانا و واضح نگاشته شده است.

با توجه به این که بسیاری از دانشجوایان درخواست قرار گرفتن جزوه ریاضیات پیشرفته 1 را دارند این جزوه را به صورت یک فایل الکترونیکی در قالب پی دی اف 218 صفحه ای برای دانلود قرار می دهیم.

تا بدین جهت قدمی در راستای کمک به دانشجویان و محققان عزیز کشورمان برداشته باشد.

دانلود رایگان جزوه ریاضیات پیشرفته 1 + دانشگاه امیرکبیر

ریاضیات پیشرفته 1 از جمبله واحد های درسی تخصصی می باشد که در دانشگاه های فنی مهندسی و علوم پایه برای دانشجویان گرامی رشته های مرتبط تدریس می شود. برای درس ریاضی پیشرفته 1 کتاب ها و جزوات بسیار زیادی به نگارش در امده است که دانشجویان گرامی می توانند از این کتاب ها و جزوات مختلف استفاده نمایند.

ریاضیات پیشرفت یک از جمله دروس تخصصی می باشد که برای مطالعه ی ان باید زمان بگذارید تا بتوانید کلیه مطالب موجود در ان را به راحتی فا بگیرید. بدون تمرین  حل مسائل مختلف نی توانید در درس ریاضیات پیشرفته 1 موفق شوید و نمره ی بسیار خوبی را از درس ریاضی پیشرفته یک کسب نمایید. پس باید حجزوه یا کتاب مناسبی در اختیار شما باشد تا تا بتوانید به خوبی این درس تخصصی را فرا بگیرد.

بهترین کامل ترین جامع ترین جزوه  و منبع درسی که برای درس ریاضیات پیشرفته یک می توانیم به شما دانشجویان گرامی رشته های مرتبط با ریاضی و فیزیک پیشنهاد و توضیه نمایییم جزوه ریاضیات پیشرفته 1 قرار گرفته در سایت کافه جزوه می باشد که فرمت این فایل درسی به صورت پی دی اف ارائه می شود.

خرید و دانلود رایگان جزوه ریاضیات پیشرفته 1

دانشجویان ممکن است در هنگام مطالعه ی این درس استرس داشته باشند که نکند مطلبی از این درس ریاضیات پیشرفته را نتوانند به خوبی فرا بگیرند. اما با مطالعه ی جزوه ریاضیات پیشرفته 1 هیچ گونه جای نگرانی وجود نخواهد  داشت زیرا به راحتی و با برنامه ریزی دقیق می توان مطالب ذکر شده در جزوه ی ریاضی پیشرفته یک در مقطع کارشناسی را به صورت کامل فرا گرفت.

که نتیجه ی ای یادگری و مطالعه ی دقیق نیز کسب نمره ی خوب از درس ریاضی پیشرفته یک می باشد.

ادامه مطلب

از داخل سایت قسمت محصولات جزوه رو سفارش دهید.
خیر، جزوه ریاضیات پیشرفته 1 جایگزین کتاب درسی نیست.
نظرات
  1. جواد

    جزوه تقریبا خوبی بود

  2. رامین شریفیان

    ( خریدار محصول )

    خیلی عالیییییی

  3. بهروز انصاری

    خیلی خوب بود

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *