پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
هیلدبراند
نوع فایل 📝
RAR
حجم فایل 💾
16 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۴ شهریور ۱۴۰۰
تعداد بازدیدها 👁️
322 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

دانلود pdf کتاب ریاضیات مهندسی هیلدبراند

کتاب ریاضیات مهندسی هیلدبراند مناسب دانش آموختگان پیشرفته با سابقه لازم در مباحث حسابداری پیشرفته است که زمینه را برای معادلات و تحلیل دیفرانسیل جزئی فراهم می کند. خوانندگان این کتاب باید آمادگی لازم را برای مطالعه از متون و نشریات سطح مشابه داشته باشند.

کتاب ریاضیات مهندسی هیلدبراند

کتاب ریاضیات هیلدبراند

مباحث کتاب ریاضیات مهندسی هیلدبراند شامل معادلات دیفرانسیل معمولی، تبدیل لاپلاس،  روش های عددی برای حل معادلات دیفرانسیل معمولی، سری حل معادلات دیفرانسیل، توابع ویژه، مشکلات ارزش مرزی و نمایه های عملکردی، تجزیه و تحلیل بردار، مباحث حساب دیفرانسیل و ابعاد بالاتر، معادلات دیفرانسیل جزئی، راه حل معادلات دیفرانسیل جزئی فیزیک ریاضی، توابع متغیر پیچیده و کاربردهای نظریه تابع تحلیلی می باشد.

دانلود کتاب ریاضیات پیشرفته هیلدبراند

فرانسیس بگنا هیلدبراند (1915 – 29 نوامبر 2002) ریاضیدان آمریکایی بود. او از سال 1940 تا 1984 استاد ریاضیات در موسسه فناوری ماساچوست (MIT) بود. هیلدبراند به دلیل کتب درسی متعدد تأثیرگذار در ریاضیات و تجزیه و تحلیل عددی شهرت داشت.

فرانسیس هیلدبراند نویسنده کتاب ریاضیات مهندسی هیلدبراند مدرک کارشناسی خود را در سال 1936 و فوق لیسانس خود را در سال 1938 از کالج واشنگتن و جفرسون، هر دو در ریاضیات دریافت کرد. سپس دکترای خود را دریافت کرد. دارای مدرک از موسسه فناوری ماساچوست در سال 1940 تحت نظارت پرسکات دوراند کروت. او همچنین در سال 1969 دکترای افتخاری از واشنگتن و کالج جفرسون دریافت کرد. در طول جنگ جهانی دوم ، او دو سال در آزمایشگاه تابش کار کرد.

در MIT ، او کلاس های حسابداری پیشرفته برای دانشجویان مهندسی را تدریس کرد. کتاب سبز بزرگ این کلاس ها (در ابتدا حسابگر پیشرفته برای مهندسین، بعدا محاسبه پیشرفته برای برنامه ها) برای چندین دهه در ادارات مهندسین ثابت بود.

دانشجویانی که در رشته های مختلف مهندسی مشغول به تحصیل می باشند واحدی را باید بگذرانند به نام واحد درسی ریاضیات مهندسی. که کتاب ها و جزوات مختلفی برای درس ریاضیات مهندسی دانشجویان مهندسی نوشته شده است. اما انچه که اهمیت دارد این است که دانشجویان رشته های مهندسی برای این درس ریاضیات مهندسی بهترین منبع را جهت مطالعه انتخاب نمایند.

دانلود رایگان کتاب ریاضی عالی مهندسی هیلدبراند

یکی از بهترین کتاب هایی که می توانید برای درس ریاضیات مهندسی مطالعه نمایید کتاب ریاضیات مهندسی هیلد براند می باشد. که این کتاب جز کتاب های تکست اصلی و مرجع برای این درس محسوب می شود که دانشجویان می توانند جهت مطالعه تهیه نمایند. کلیه مباحثی را که دانشجویان باید در درس ریاضیات مهندسی فرا بگیرند به صورت کامل در کتاب هیلد براند شرح داده شده است.

شما دانشجویان گرامی می توانید این کتاب را به عنوان منبع اصلی درس ریاضیات مهندسی انتخاب نمایید. با مطالعه ی کامل این کتاب می توانید نمره ی بسیار خوبی را از درس ریاضیات مهندسی کسب نمایید. ریاضیات مهندسی از جمله واحدهای درسی بسیار مهم برای دانشجویان رشته های مختلف مهندسی می باشد که دانشجویان باید به طور جدی این درس را مطالعه نمایید.

خرید و دانلود کتاب ریاضیات مهندسی هیلد براند

این کتاب از جمله کتاب های مطرحی می باشد که اساتید مختلف جهت تدریس درس ریاضیات مهندسی از ان بهره مند می شوند. جهت مطالعه ی این درس لازم است فایل پی دی اف یا نسخه چاپی ان را تهیه نمایید.

در سایت کافه جزوه فایل پی دی اف کتاب ریاضیات مهندسی هیلد براند به صورت کامل و با کیفیت بالا ارائه شده است. همچنین برای تهیه این فایل پی دی اف کتاب هیلد براند قیمت بسیار نا چیزی در نظر گرفته شده است.

ادامه مطلب

این کتاب برای دانشجویان رشته‌های مهندسی در مقطع کارشناسی نوشته شده است.
اکثر دانشجویان این کتاب را به عنوان منبعی جامع و کامل برای درس ریاضیات مهندسی معرفی می‌کنند.
نظرات
  1. جواد

    very nice

  2. محسن شاکری

    بسیارعالی و کاربردی

  3. شهرام تقوی

    خیلی خوبه. حتما بخرید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *