پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
کافه جزوه
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
2 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۱۲ خرداد ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
540 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

جزوه میکروبیولوژی pdf

جزوه میکروبیولوژی 1 جزوه ای دست نویس نگاشته شده توسط دانشجویان حاضر در کلاس درس میکروبیولوژی 1 می باشد.

در جزوه میکروبیولوژی 1 به شکل خلاصه به سرفصل های کلیدی درس میکروبیولوژی 1 که در طول کلاس این درس تدریس شده اند پرداخته شده است.

با وجود دست نویس بودن جزوه میکروبیولوژی 1 تلاش شده است تا محتوای آن با خطی خوش، خوانا، واضح و شفاف تهیه شود تا سایر دانشجویان به هنگام مطالعه ی آن دچار مشکل نشوند.

جزوه میکروبیولوژی 1

دانلود جزوه میکروبیولوژی 1

در ابتدای جزوه میکروبیولوژی 1 سرفصل های درس میکروبیولوژی 1 به طور کامل و به ترتیب نام بده شده اند که تعدادی از این سرفصل ها را در خطوط زیر نیز نام می بریم.

تاریخچه میکروبیولوژی و معرفی شاخه های مختلف آن

کاربردهای میکروسکوب در میکروبیولوژی

ساختمان میکروارگانیسم

دانلود خلاصه درس میکروبیولوژی 1

غشاء سیتوپلاسمی، تنوع غشاء در باکتری ها

زیست شناسی سلولی ملکولی

آرکی ها، مایکوپلاسما، اشکال فاقد دیواره سلولی و سیستم های انتقال مواد در باکتری ها

دیواره ی سلولی و تنوع آن در پروکاریوت ها، ساختار و عملکرد

ساختار ژنوم و تنوع آن در پروکاریوت ها

جزوه میکروبیولوژی 1

پلاسمیدی های یوکاربوتیک (مخمدی)، تبادلات ژنتیکی در پروکاریوت ها

انتقال ژنتیکی بی واسطه، و یا با واسطه فاژ و هم یوغی

ساختار، تنوع و نقش اگزوپلیمرهای خارج سلولی (کپسول در باکتری)

ساختار اندامک های حرکتی و ساز و کارهای حرکت در باکتری

شیمیوتاکسی و ساز و کار آن

جزوه کامل میکروبیولوژی 1 با فرمت پی دی اف

ساختار و نقش پیلی و فیم بریا

مطالعه ی جزوه میکروبیولوژی 1 به دانشجویان و علاقه مندان کمک می کند تا هم مباحث مربوط به این سرفصل ها را با آمادگی بیشتری بیاموزند و هم از محتوای این جزوه در پژوهش ها و تحقیقاتشان استفاده کنند.

محتوای جزواتی همچون جزوه میکروبیولوژی 1 بیشتر مورد توجه آن دسته از دانشجویانی قرار می گیرد که در طول ترم جزوه ای تهیه نکرده اند تا در شب امتحان از آن استفاده نمایند.

دانلود خلاصه درس میکروبیولوژی 1

تاریخچه ی میکروبیولوژی از ابتدایی ترین و مهم ترین بخش های درس میکروبیولوژی 1 است که در جزوه میکروبیولوژی 1 نیز مورد بررسی قرار گرفته است.

استفاده از جزوه میکروبیولوژی 1 به دانشجویان و محققان کمک می کند تا مباحث درسی، نکات مهم و سرفصل های درس میکروبیولوژی 1 را به صورت منظم و مرتب به عنوان چهارچوبی برای مطالعه ی درست در اختیار داشته باشند.

جزوه میکروبیولوژی رشته زیست شناسی

ساختار های مقاوم در باکتری ها، مواد ذخیره ای در باکتری ها، سیستم طبقه بندی باکتری ها و گروه های مهم باکتری ها، کنترل رشد میکروارگانیسم ها، صد عفونی کننده ها، آنتی بیوتیک ها و جایگاه میکروارگانیسم ها در عالم حیات از سایر سرفصل های تعریف شده برای تدریس در درس میکروبیولوژی 1 هستند.

درس میکروبیولوژی از پایه ای ترین درس های رشته ی میکروبیولوژی است که در تمامی رشته های علوم زیستی و رشته های پزشکی و بیوتکنولوژی نیز تدریس می شود.

دانلود رایگان جزوه درس میکروبیولوژی 1

سایت کافه جزوه با هدف کمک به دانشجویان و اساتید کشور در جهت دسترسی آسان به جزوات و کتاب های درسی مشغول فعالیت است.

جزوه میکروبیولوژی 1 همچون شمار بسیاری جزوه ی درسی دیگر در سایت کافه جزوه برای دسترسی سریع تر شما مخاطبان عزیز قرار گرفته است.

امیدواریم کیفیت جزوه میکروبیولوژی 1 مورد توجه شما قرار گرفته و برای شما ارزنده و مفید واقع گردد.

دانلود رایگان جزوه میکروبیولوژی 1 + دانشگاه علوم پزشکی

میکروبیلوژی یکی از دروس تخصصی می باشد که در دانشگا های علوم پزشکی سراسر کشور تدریس می شود شما برای مطالعه ی این درس الزاما باید کتاب یا جزوه ای مناسب داشته باشید تا با توجه به این کتاب یا جزوه بتوانید مطالب مختلف موجود در این درس را به راحتی یاد بگیرید. ابتدای شروع هر ترم استاید مربوطه کتاب مورد نظر را به شما معرفی خواهند کرد و شما مطابق با ان چیزی که اسایتد به شما معرفی می نمایند. به خرید کتاب یا جزوه ای مناسب می پرزدازید.

یکی از مناسب ترین جزوه های موجود برای درس میکروبیولوژی جزوه میکروبیولوژی 1 می باشد که بخشی از مباحث مطرح شده در این درس را به صورت کامل به دانشجویان گرامی رشت های مرتبط توضیح داده شده است و شما می توانید به راحتی تمامی مطالب ذکر شده را یاد بگیرید. این جزوه از هر نظر جامع و کامل بوده است و هیچ نکتهی ایرا نمی توان یافت که در جزوه جزوه میکروبیولوژی یک ذکر نشده باشد. این واحد تخصصی در طی چند واحد درسی به دانشجویان گرامی در مقاطع مختلف کارشناسی و …. تدریس خواهد شد. این جزوه را از دست ندهید.

خرید و دانلود فایل پی دی اف جزوه میکروبیولوژی 1

شما برای تهیه و خرید جزوه میکروبیولوژی 1 می توانید به سایت کافه جزوه مراجعه نمایید زیرا در سایت کافه جزوه فایل پی دی اف این جزوه به صورت کامل و با وضوح و کیفیت بسیار زیادی بار گذاری شده است.

تا دانشجویان گرامی در رشته های مرتبط بتوانند به راحتی این فایل پی دی اف را از سایت کافه جزوه دانلود نموده و به مباحث شرح داده شده در این جزوه میکروبیولوژی بپردازند تا با مطالعه ی ان بتوانند نمره ی عالی خوبی از درس میکروبیولوژی بگیرد.

ادامه مطلب

این جزوه شامل مباحث مربوط به درس میکروبیولوژی 1، از جمله: مفاهیم پایه میکروبیولوژی، ساختار و عملکرد سلول میکروبی، طبقه بندی میکروب ها، رشد و تکثیر میکروب ها
این جزوه به صورت PDF یا جزوه چاپی ارائه شده است.
نظرات
  1. محمد

    خوب بود

  2. امیر آقایی

    ( خریدار محصول )

    ‌عالی حتما بخرید من راضی بودم

  3. یعقوب عرب

    خیلی خوبه و اگه میتونید بخرید حتما بگیرید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *