پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
لیدا فرخو
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
5 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۹ خرداد ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
582 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

دانلود جزوه خلاصه کتاب ریاضیات پایه لیدا فرخو

خلاصه کتاب ریاضیات پایه لیدا فرخو خلاصه ای جامع و کامل نگاشته شده توسط آقای مهدی صحت خواه از کتاب ریاضیات پایه اثر لیدا فرخو می باشد.

لیدا فرخو کتاب ریاضیات پایه را به منظور استفاده ی دانشجویان رشته های حسابداری، علوم اقتصادی، مدیریت و علوم اجتماعی به رشته ی تحریر درآورده است.

کتاب های ریاضی عمومی 2

خلاصه کتاب ریاضیات پایه لیدا فرخو

خلاصه کتاب ریاضیات پایه (رشته حسابداری، مدیریت و علوم اجتماعی)

ریاضیات و کاربرد آن در مدیریت

محاسبات عددی در علوم و مهندسی

ریاضی عمومی 1

معادلات دیفرانسیل

آنالیز حقیقی

ریاضیات مقدماتی

دانلود جزوه ریاضیات پایه لیدا فرخو

از سایر کتاب هایی هستند که لیدا فرخو در حوزه ی ریاضیات نگاشته است. علاقه مندان می توانند از این کتاب ها نیز برای یادگیری و آموزش ریاضیات بهره ببرند.

سرفصل هایی که در خطوط زیر به ترتیب نام برده شده اند سرفصل های کتاب ریاضیات پایه می باشد که لیدا فرخو تحت این عناوین مباحث ریاضیاتی مورد نیاز رشته های حسابداری، مدیریت و علوم اجتماعی را پوشش داده است.

دانلود خلاصه کتاب ریاضیات پایه لیدا فرخو

خلاصه کتاب ریاضیات پایه لیدا فرخو نیز تمامی این سرفصل ها را اما به شکل خلاصه و نکته وار در بر دارد.

فصل اول: نظریه مجموعه ها 

فصل دوم: دستگاههای مختصات 

فصل سوم: رابطه و تابع 

دانلود جزوه خلاصه کتاب ریاضیات پایه – لیدا فرخو

فصل چهارم: حدوپیوستگی توابع 

فصل پنجم: مشتق 

فصل ششم: کاربردهای مشتق

از طریق مطالعه ی خلاصه کتاب ریاضیات پایه لیدا فرخو نیز می توانید بر این سرفصل ها تسلط نسبی پیدا کنید.

دانلود جزوه درس ریاضیات و کاربرد آن در مدیریت 1

خلاصه کتاب ریاضیات پایه لیدا فرخو خلاصه ی یکی از کتاب های چاپ شده ی انتشارات پیام نور می باشد که به گونه ای طراحی و ساختار بندی می شوند تا دانشجویان از حضور استاد بی نیاز باشند.

از همین رو تهیه ی خلاصه کتاب ریاضیات پایه لیدا فرخو را به تمامی دانشجویان به خصوص  دانشجویان دانشگاه های پیام نور پیشنهاد می کنیم.

دانلود رایگان ریاضیات پایه (ریاضیات و کاربرد آن در مدیریت 1)

آقای مهدی صحت خواه خلاصه کتاب ریاضیات پایه لیدا فرخو را به صورت یک فایل پاورپوینت و احتمالاً برای تدریس درس ریاضیات و کاربرد آن در مدیریت 1 به دانشجویان رشته ی مدیریت طراحی نموده است.

درس ریاضیات و کاربرد آن در مدیریت 1 یکی از دروس ارزشمند و تأثیرگذار رشته ی مدیریت در مقطع کارشناسی است که به ارزش سه واحد برای تدریس در یک نیم سال تحصیلی تعریف شده است.

جزوه ریاضیات پایه پیام نور

استفاده از خلاصه کتاب ریاضیات پایه لیدا فرخو نه تنها برای دانشجویان رشته ی مدیریت که در حال گذراندن این درس هستند بلکه از آن جایی که کتاب ریاضیات پایه لیدا فرخو به عنوان یک منبع امتحانی برای رشته های حسابداری، علوم اقتصادی، مدیریت و علوم اجتماعی تعریف شده است برای دانشجویان این رشته ها نیز سودمند خواهد بود.

خلاصه کتاب ریاضیات پایه لیدا فرخو به گونه ای ساختار بندی شده است که در ابتدای هر فصل، راهنمای مطالعه، هدف کلی و هدف های رفتاری و آموزشی برای درک بهتر دانشجویان از منظور آن فصل وجود دارد.

دانلود رایگان ریاضیات پایه

در خلاصه کتاب ریاضیات پایه لیدا فرخو هدف کلی ارئه ی درس ریاضیات پایه و کاربرد آن در مدیریت، آموزش مباحثی از ریاضیات بیان شده است که دانشجویان رشته های علوم انسانی در دروس تخصصی خود به آن ها نیاز خواهند داشت.

خلاصه کتاب ریاضیات پایه لیدا فرخو از جمله شمار زیادی جزوات درسی است که تیم کافه جزوه برای دسترسی آسان تر دانشجویان عزیز بر روی سایت کافه جزوه قرار می دهد.

دانلود رایگان خلاصه کتاب ریاضیات پایه لیدا فرخو   

ریاضیات پایه یکی از دروس بسیار مهم برای دانشجویان گرامی محسوب می شود زیرا اگر مطالب موجود در ریاضیات را از پایه به صورت قوی فرا نگیرید بعدها به مشکل خواهید خورد که این گونه به نفع شما نخواهد بود. پس باید دانشجویان گرامی که در رشته های مرتبط با ریاضی تحصیل می نمایند این مسئله و مطالعه ی درس ریاضیات پایه را جدی بگیرند و از همان ابتدا به دنبال یک منبع مناسب برای مطالع ی این درس مفهومی باشند.

کتاب معرفی شده در سایت کافه جزوه برای درس ریاضیات پاییه خلاصه کتاب ریاضیات پایه لیدا فرخو می باشد. یکی از بهترین کتاب های موجود برای درس ریاضیات پایه که می توانید  برای این درس مطالعه نماتیید همین کتاب معرفی شده می باشد.

ای کتاب ریاضیات پایه به صورت خلاصه به شرح کلیه مطالب لازم در درس ریاضیات پایه پرداخته است تا مطالعه ی ان برای دانشجویان گرامی در این رشت های مرتبط با ریاضی اسان تر باشد. پس شما برای دریافت بهترین کتاب موجود برای درس ریاضیات پایه باید به سایت کافه جزوه مراجعه نمایید و از فایل پی ید اف این کتاب که بر روی سایت کافه جزوه قرار گرفته است بهره مند شوید.

خرید  دانلود خلاصه کتاب ریاضیات پایه لیدا فرخو + پی دی اف + دانلود رایگان

همیشه می توانید بهترزین و با کیفیت ترین جزوات و کتاب های درسی را در سایت کافه جزوه پیدا نمایید. فقط کافی است که به جستج در این سایت بپردازید تا برای هر درسی چه دروس عمومی و چه دروس تخصصی بهترین منبع مطالعه در اختیار شما قرار بگیرد . بای درس ریاضیات پایه نیز این گونه است و بهترین منبعی که می توانید برای درس ریاضیات پایه مطالعه نمایید خلاصه کتاب ریاضیات پایه لیدا فرخو پی دی اف می‌باشد.

ادامه مطلب

این خلاصه به صورت PDF ارائه شده است و شامل متن، تصاویر و جداول است.
8900 ت
نظرات
  1. رضا

    تدریس استاد فرخو عالیه

  2. یدالله همدانی

    ( خریدار محصول )

    ممنون از شما همیشه عالی هستین

  3. سعید رفیعی

    ( خریدار محصول )

    در کل از خریدم راضیم

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *