پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
مهدی ابراهیمی نژاد
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
3 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۹ خرداد ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
472 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

دانلود خلاصه کتاب سازمان های مالی و پولی بین المللی

خلاصه کتاب سازمان های مالی و پولی بین المللی در واقع خلاصه ی تهیه شده از کتاب سازمان های پولی و مالی بین المللی نوشته ی دکتر مهدی ابراهیمی نژاد است.

خلاصه کتاب سازمان های مالی و پولی بین المللی خلاصه ی یکی از کتاب های چاپ شده از نشر سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه ها یا به اصطلاح سمت می باشد که مسئولیت تهیه ی کتاب های درسی و دانشگاهی را در زمینه ی علوم انسانی بر عهده دارد.

خلاصه کتاب سازمان های مالی و پولی بین المللی

خلاصه کتاب سازمان های مالی و پولی بین المللی ابراهیمی نژاد

کتاب هایی که در خطوط زیر از آن ها نام می بریم از سایر آثار نگاشته شده توسط دکتر مهدی ابراهیمی نژاد در حوزه ی مدیریت می باشند که همچون خلاصه کتاب سازمان های مالی و پولی بین المللی، مطالعه ی آن برای دانشجویان و علاقه مندان به رشته ی مدیریت بسیار مفید و مؤثر خواهد بود.

اصول تهیه و تنظیم و کنترل بودجه

مدیریت بحران

سازمان های پولی و مالی بین المللی pdf

مدیریت استراتژیک در بازرگانی، صنایع، و بخش دولتی

مدیریت استارتژیک در بازرگانی و صنایع

احادیث و روایات در مدیریت کسب و کار و کارآفرینی (احکام و اخلاق کسب و کار)

مهدی ابراهی نژاد در هشت سرفصل از کتاب سازمان های مالی و پولی بین المللی خود که در خطوط زیر به ترتیب از آن ها نام برده شده است تمامی آنچه را که دانشجویان مدیریت برای اشراف بر درس سازمان های مالی و پولی بین المللی نیاز دارند را منتقل نموده است.

دانلود رایگان خلاصه کتاب سازمان های مالی و پولی بین المللی دکتر مهدی ابراهیمی نژاد

فصل اول: صندوق بین المللی پول (International Fund Money)

فصل دوم: حق برداشت مخصوص(Special Drawing Right)

فصل سوم: بانک های توسعه چند جانبه و گروه بانک جهانی (International Bank for Reconsytuction and Development)

فصل چهارم: بانک تسویه بین المللی (Bank for International Settlement)

جزوه سازمانهای پولی و مالی بین المللی

فصل پنجم: سازمان های تجاری، صنعتی و توسعه ای

فصل ششم: سازمان ملل متحد و سازمان های تخصصی

فصل هفتم: پیمان های منطقه ای

فصل هشتم: مناسبات ایران با سازمان های پولی و مالی بین المللی

خلاصه کتاب سازمان های مالی و پولی بین المللی مهدی ابراهمی نژاد نیز تمامی این سرفصل ها را اما به شکل خلاصه و نکته وار در بر دارد.

خلاصه سازمانهای مالی و پولی بین المللی دکتر ابراهیمی نژاد pdf

به همین دلیل از طریق مطالعه ی خلاصه کتاب سازمان های مالی و پولی بین المللی مهدی ابراهیمی نژاد نیز می توانید بر این سرفصل ها تسلط نسبی پیدا کنید.

خلاصه کتاب سازمان های مالی و پولی بین المللی به منظور استفاده ی دانشجویان رشته ی مدیریت که در حال گذراندن درس سازمان های مالی و پولی بین المللی به ارزش دو واحد درس نظری هستند، خلاصه سازی و تهیه شده است.

دانلود رایگان جزوه سازمانهای پولی و مالی بین المللی

قطعاً دانشجویان رشته ی مدیریت با توجه به این که کتاب سازمان های مالی و پولی بین المللی به عنوان منبع امتحانی این درس به آن ها معرفی می شود نیازمند خلاصه کتاب سازمان های مالی و پولی بین المللی برای آمادگی جهت حظور در امتحان نهایی خواهند بود.

بررسی نقش مؤسسات پولی و مالی بین‌المللی در تأمین احتیاجات پولی و سرمایه بلند مدت کشورهای عضو، چگونگی تامین منابع مالی و حدود و نحوه سرمایه‌ گذاری هر یک از این سازمان ‌ها، بررسی سیاست کلی این موسسات در پرداخت وام به دولت‌ ها

دانلود جزوه درس سازمان های مالی و پولی بین المللی رشته مدیریت

موارد نام برده شده در خطوط بالا از سرفصل های تعیین شده برای تدریس در کلاس درس سازمان های مالی و پولی بین المللی می باشند.

خلاصه کتاب سازمان های مالی و پولی بین المللی به دانشجویان در درک عمیق تر این سرفصل ها کمک بسیاری خواهد کرد.

دانشجویان و علاقه مندان به رشته ی مدیریت می توانند فایل پی دی اف 95 صفحه ای مربوط به خلاصه کتاب سازمان های مالی و پولی بین المللی را از این صفحه از سایت کافه جزوه و با کلیک بر روی خرید محصول تهیه نمایند.

دانلود رایگان کتاب خلاصه کتاب سازمان های مالی و پولی بین المللی

دانشجویانی که در رشت های مرتب با اقتصاد تحصیل می نمایند حتما نام درس و واحد تخصصی واحد های پولی و مالی به گوششان خورده است. و این دانشجویان همواره به دنبال مطالعه ی یک منبع جامع برای این درس مهم هستند. پس در ادامه ی مطلب همراه ما باشید تا یک منبع بسیار کامل و جامع را برای درس سازمان های پولی و مالی به شما معرفی نماییم.

کتابی برای مطالعه ی دروس مختلف خوب است که در عین کامل بودن زبان قابل فهمی داشته باشد به گونه ای که تمامی دانشجویان و بدون هیچ مشکلی بتوانند مباحث مختلف مطرح شده در ان را فرا بگیرند. پس باید در انتخاب یک منبع مناسب جهت مطالعه باید به تمامی این نکات دقت داشته باشید.

با توجه به این نکات بهترین کتابی را که برای درس سازمان های پولی و  مالی دانشجویان اقتصاد می توانیم معرفی نماییم خلاصه کتاب سازمان های مالی و پولی بین المللی می باشد که به شرح کلیه مطالب لازم به گونه ای بسیار گیرا رسا و با زبانی قابل فهم پرداخته است. شما دانشجویان گرامی رشته ی اقتصاد نباید از مطالعه ی این کتاب درسی برای درس سازمان های مالی و پولی غافل شوید.

خرید و دانلود فایل پی دی اف خلاصه کتاب سازمان های مالی و پولی بین المللی

اگر برای درس سازمان های مالی و پولی دنبال کتاب یا جزوه هستید به جای خوبی مراجعه کرده اید. زیرا سایت کافه جوه همواره بر صدد بر امده است تا برای دروس مختلف بهترین جزوه ها و کتاب های درسی را به دانشجویان گرامی ارائه هد. کتاب اراه شده برای درس سازمان های پولی و مالی خلاصه کتاب سازمان های مالی و پولی بین المللی می باشد که یکی از بهترین کتاب ها است.

ادامه مطلب

از داخل سایت قسمت کتاب محصول رو سفارش دهید
این خلاصه به صورت جامع و کامل ارائه شده است، اما ممکن است برخی از جزئیات کتاب درسی در آن گنجانده نشده باشد.
نظرات
  1. علی محمدی

    در یک کلمه بی نظیییر

  2. فرهاد مدنی

    حرف نداره عالیه

  3. پرویز امیدی

    ( خریدار محصول )

    از همه نظر عالیه

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *