پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
محمد علی ابراهیمی
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
2 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۱۱ خرداد ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
622 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

دانلود خلاصه کتاب فیزیولوژی اعصاب و غدد دکتر محمد علی ابراهیمی

خلاصه کتاب فیزیولوژی اعصاب و غدد یک جزوه ی تهیه شده از سرفصل های مهم و نکات کلیدی کتاب فیزیولوژی اعصاب و غدد (عمومی) نوشته ی محمد علی ابراهیمی است.

محمد علی ابراهیمی نویسنده ی کتاب فیزیولوژی اعصاب و غدد (عمومی)، خلاصه ی این کتاب خود را در قالب یک فایل پاورپوینت شامل 328 اسلاید تحت عنوان خلاصه کتاب فیزیولوژی اعصاب و غدد برای ارائه در کلاس درس فیزیولوژی اعصاب و غدد دانشجویان روانشناسی طراحی نموده است.

خلاصه کتاب فیزیولوژی اعصاب و غدد

جزوه فیزیولوژی اعصاب و غدد

کتاب فیزیولوژی اعصاب و غدد (عمومی) از جمله کتاب های درسی و دانشگاهی چاپ شده ی انتشارات پیام نور است که ویژه ی دانشجویان دانشگاه های پیام نور تهیه شده است.

این کتاب دربردارنده ی 16 فصل است که در جهت آشناسازی روانشناسان آینده با مبانی فیزیولوژیک رفتار برای شناخت عمیق و علمی روانشناسی به رشته ی تحریر درآمده است.

فایل پاورپوینت خلاصه کتاب فیزیولوژی اعصاب و غدد

هدف از گردآوری خلاصه کتاب فیزیولوژی اعصاب و غدد آشنایی با ساختار و کنش دستگاه اعصاب و غدد درون ریز، یاخته، بافت، عضو و دستگاه های بدن انسان، وظایف عمومی دستگاه غدد ترشحی داخلی Endozin و ساختمان شیمیایی هورمون ها، مکانیسم تولید و عمل هورمون های مختلف در بدن انسان بوده است.

از آن جایی که خلاصه کتاب فیزیولوژی اعصاب و غدد خلاصه ی یکی از کتاب های چاپ شده ی انتشارات پیام نور می باشد به گونه ای طراحی و ساختار بندی شده است تا دانشجویان از حضور استاد بی نیاز باشند.

جزوه فیزیولوژی اعصاب و غدد ابراهیمی پیام نور

از همین رو تهیه ی خلاصه کتاب فیزیولوژی اعصاب و غدد را به تمامی دانشجویان به خصوص  دانشجویان دانشگاه های پیام نور پیشنهاد می کنیم.

تغییرات ناشی از تحریک سلول عصبی از جمله (پتانسیل آرامش، پتانسیل فعالیت، انتشار پتانسیل فعالیت، انتقال جریان عصبی، سیناپس های تحریکی و پازداری) یکی از مباحث مهم درسی در فیزیولوژی اعصاب و غدد می باشد که مطالعه ی خلاصه کتاب فیزیولوژی اعصاب و غدد در فهم بهتر این مبحث کمک کننده خواهد بود.

پاورپوینت فیزیولوژی اعصاب و غدد پیام نور

با توجه به اینکه اکثر دانشجویان رشته های روانشناسی از گروه علوم انسانی هستند و اطلاعات کافی از زیست شناسی و شناخت بدن انسان ندارند، سعی شده است تا مطالب خلاصه کتاب فیزیولوژی اعصاب و غدد به زبان ساده با توضیح کافی و تکرارهای مفید برای درک بهتر مفاهیم فیزیولوژی اعصاب و غدد ارائه شود.

فیزیولوژی اعصاب و غدد ppt

همانطور که از نام خلاصه کتاب فیزیولوژی اعصاب و غدد نیز مشخص است محتوای آن باید تنها در زمنیه ی فیزیولوژی این دو دستگاه باشد اما با توجه به ارتباط نزدیکی که بین فیزیولوژی و آناتومی وجود دارد قسمت هایی از متن خلاصه کتاب فیزیولوژی اعصاب و غدد به شرح ساختار یا آناتومی دو دستگاه اعصاب و غدد اختصاص داده شده است.

غده ی تیروئید و چگونگی تولید و تنظیم ترشح هورمون های آن، اختلال های ناشی از کم کاری و پرکاری تیروئید و علت های آن از جمله سرفصل های تعریف شده برای درس فیزیولوژی اعصاب و غدد هستند که در خلاصه کتاب فیزیولوژی اعصاب و غدد نیز به آن ها پرداخته شده است.

جزوه فیزیولوژی اعصاب و غدد دانشگاه پیام نور

از همین رو دانشجویان مقطع کارشناسی رشته ی روانشناسی که در حال گذراندن درس فیزیولوژی اعصاب و غدد هستند به خصوص آن دسته از دانشجویانی که کتاب فیزیولوژی اعصاب و غدد پیام نور اثر محمد علی ابراهیمی به عنوان منبع امتحانی آن ها معرفی شده است می توانند از محتوای خلاصه کتاب فیزیولوژی اعصاب و غدد نهایت بهره را ببرند.

نسخه ی الکترونیکی خلاصه کتاب فیزیولوژی اعصاب و غدد در 328 صفحه را همراه شمار بسیاری جزوه ی دیگر می توانید از سایت کافه جزوه تهیه نمایید.

دانلود رایگان خلاصه کتاب فیزیولوژی اعصاب و غدد

یکی از دروس تخصصی که در دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور تدریس می شود فیزیولوزی می باشد که دارای شاخه های بسیار گسترده ای می باشد که یکی از این شاخه ا اعصاب و غدد است. در این قسمت می خواهیم برای فیزِولوژی اعصاب و غدد جزوه ای و خلاصه ای مناسب را برای مطالعه به شما معرفی نماییم.

فقط کافی است که جهت مطالعه ی ان فایل پی دی افی که برای شما دانشجویان گرامی قرار گرفته است را از سایت کافه جزوه دریافت کنید و به طور مفصل مباحث موجود را بخوانید. تمامی نکاتی را که باید در درس فیزیولوژی اعصاب و غدد فرا بگیرید در این خلاصه جزوه به همزاه ذکر نکات مهم اورده شده است.

تنها مزیت مطالعه ی خلاصه کتاب فیزیولوژی اعصاب و غدد این است که شما خلاصه ای از مطالب مهم را مطالعه خواهید کرد و این گونه زمان شما برای مطالب بی اهمیت صرف نخواهد شد. این موضع لبسیار قابل توجه دانشجویان پزشکی یا سایر دانشجویان رشته های دیگر مانند رشته های پرستاری و پیرا پزشکی می باشد زیرا این دانشجویان زمان زیادی را برای مطالعه ی یک درس نخواهند داشت زیرا واحدهای درسی ان ها بسیار زیاد است.

خرید و دانلود فایل پی دی اف خلاصه کتاب فیزیولوژی اعصاب و غدد

شما برای مطالعه ی درس فیزیولوزی اعصاب و غدد می توانید از فایل پی ید اف خلاصه کتاب فیزیولوژی اعصاب و غدد که در سایت کافه جزوه بار گذاری شده است استفاده نمایید.

خیالتان راحت باشد زیرا مبیاحث این خلاصه کتاب کامل بوده است و هیچ نکته ای در ان جا نیفتاده است و شما می توانید با مطالعه ی این جزوه یا خلاصه کتاب کلیه مباحث ضروری موجود در درس فیزیولوزی اعصاب و غدد را به راحتی اسان فرا بگیرد.

ادامه مطلب

این خلاصه شامل مباحث مربوط به کتاب فیزیولوژی اعصاب و غدد، از جمله: مفاهیم پایه فیزیولوژی سیستم عصبی سیستم غدد درون‌ریز ارتباط بین سیستم عصبی و غدد درون‌ریز عملکردهای بدن تحت کنترل سیستم عصبی و غدد درون‌ریز
این خلاصه برای دانشجویان رشته‌های علوم پزشکی، علوم پایه و سایر رشته‌های مرتبط که درس فیزیولوژی اعصاب و غدد را می‌گذرانند، مناسب است.
نظرات
  1. جلال

    سلام. لطفا کتاب فیزیولوژی اعصاب و غدد را هم برای دانلود قرار بدید

    • کافه جزوهمدیر سایت

      سلام
      چشم در اولین فرصت قرار خواهد گرفت

  2. عبداله نظری

    ددر صورت امکان کتب بیشتر با ورژن جدیدتر هم بگذارید

    • کافه جزوهمدیر سایت

      با سلام
      چشم در اسرع وقت انجام خواهد شد.
      با تشکر از قرار دادن دیدگاهتان در سایت.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *