پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
کافه جزوه
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
2 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۸ اردیبهشت ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
425 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

جزوه درس ترمودینامیک 2

جزوه ترمودینامیک 2 عرضه شده در این صفحه به صورت یک فایل فشرده شامل دو عدد جزوه ترمودینامیک 2 می باشد که یکی از آن ها جزوه ترمودینامیک 2 دست نویس نوشته شده توسط دانشجویان حاضر در کلاس درس ترمودینامیک 2 دانشگاه صنعتی شریف در پاییز 1400 و جزوه ی دیگر جزوه ترمودینامیک 2 نگاشته شده توسط دانشجویان دکتر خاتمی می باشد.

در جزوه ترمودینامیک 2 تمامی مثال های کاربردی که استاد درس مربوطه در طول تدریس درس ترمودینامیک 2 برای دانشجویان مطرح نموده است با زبانی ساده نگاشته شده اند.

همانطور که در تصاویر درج شده از صفحات جزوه ترمودینامیک 2 مشاهده می کنید تمامی نمودارها و شکل هایی که در طول تدریس درس ترمودینامیک 2 توسط استاد خاتمی برای دانشجویان کشیده شده است در این جزوه نیز با دقت کشیده شده اند.

جزوه ترمودینامیک 2

جزوه ترمودینامیک pdf

درس ترمودینامیک 2 درس هدف در جزوه ترمودینامیک 2 یکی از کلیدی ترین دروس رشته ی مهندسی مکانیک است که با توجه به فرار بودن این درس فهم مباحث آن برای دانشجویان دشوار است.

با توجه به اهمیتی که درس ترمودینامیک 2 در این رشته دارد به عنوان یکی از دروس کنکور کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک تعریف شده است که داوطلبان کنکور باید به آن تسلط داشته باشند. بسیاری از داوطلبان کنکور مطالعه ی جزوه ترمودینامیک 2 را به مطالعه ی کتاب ترجیح می دهند.

درس ترمودینامیک 1 به عنوان پیش نیازی برای درس ترمودینامیک 2 می باشد که دانشجویان حتماً باید از قبل آن را گذرانده باشند تا با اصول ترمودینامیک آشنا شوند.

درس ترمودینامیک 2 در ادامه ی درس ترمودینامیک 1 سعی می کند تا مفاهیم، اصول و دانش پایه ی تدریس شده در ترمودینامیک 1 را به صورت کاربردی در حل مسائل مختلف ترمودینامیکی موجود در زمنیه های مختلف علم به کار گیرد.

یک جزوه خوب برای ترمودینامیک 2

از این طریق مطالبی که دانشجویان در کلاس های درس می آموزند صرفاً جنبه ی آکادمیک نداشته و در صنعت به صورت واقعی از این علوم استفاده خواهد شد.

پس از گذراندن درس ترمودینامیک 1، بلافاصله در ترم بعدی درس ترمودینامیک 2 به دانشجویان ارائه می شود تا مطالب ترم قبل در زمینه ی ترمودینامیک را عمیقاً درک کرده و بتوانند در آینده از آن استفاده کنند.

درس ترمودینامیک 2 مقدمه ای برای سایر دروس رشته ی مهندسی مکانیک می باشد از همین رو دانشجویان این رشته باید درک عمیقی از مباحث درس ترمودینامیک 2 داشته باشند تا برای دروس بعدی در ترم های آتی آماده شوند.

هر چند منبع اصلی درس ترمودینامیک معمولاً کتاب ترمودینامیک ون وایلن است که توسط اساتید به دانشجویان برای مطالعه ی بیشتر معرفی می شود بسیاری از دانشجویان از جزوه ترمودینامیک 2 در کنار این کتاب برای مرور استفاده می کنند.

دانلود رایگان جزوه ترمودینامیک 2

ترمودینامیک در زمینه های متعدد دیگری از جمله متالوژی، مهندسی شیمی، فیزیک، مهندسی نفت، مهندسی پزشکی، مهندسی هوا و فضا، دانش مواد، زیست شناسی یاخته و اقتصاد نیز کاربردی است و به عنوان یکی از دروس مهم در این رشته ها نیز تدرسیس می شود.

از همین رو مطالعه ی جزوه ترموینامیک 2 برای دانشجویان این رشته ها نیز بسیار سودمند و مفید خواهد بود.

جزوه ترمودینامیک 2 مناسب دانشجویان به منظور آمادگی برای امتحانات است که به صورت دست نویس با خطی خوش، خوانا و واضح نگاشته شده است.

با توجه به این که بسیاری از دانشجوایان درخواست قرار گرفتن جزوه ترمودینامیک 2 را دارند دو نسخه از جزوه ترمودینامیک 2 را در 93 و 73 صفحه به صورت فایل فشرده برای دانلود قرار می دهیم.

دانلود رایگان جزوه ترمودینامیک ۲

درس ترمودینلمیک یکی از زیر شاخه های درس فیزیک می باشد که علاوه بر دانشجویان رشته ی فیزیک دانشجویان رشته های مرتبط در سایر شاخه ها نیز باید این واحد درسی را در مقطع کارشناسی پاس نمایند. برای مطالعه ی این درس ابتدا لازم است که دانشجویان گرامی رشته های مرتبط منبع جامع کامل و مناسبی را در اتیار داشته باشند.

پس ابتدا تمرکز خود را بر  روی این مسئله قرار دهید تا بتوانید جزوه ای مناسب برای درس ترمودینانی ۲ مطالعه نمایید. جزوه از کتاب درسی خلاصه ار بوده است و همین امر سبب خواهد شد که بتوانید راحت تر مطالب ذکر شده در جزوه را مطالعه نمایید. به همین سبب پیشنهاد ما به شما مطالعه ی جزوه ترمودینامیک ۲ می باشد.

هر انچه را که لازم است از درس ترمودینامیک ۲ فرا بگیرید به صورت جامع و کامل در این جزوه شرح داده شده است. پس منبعی بسیار جامع و کامل جهت مطالعه ی درس ترمودینامیک می باشد. سایت کافه جزوه که ارائه دهنده فایل پی دی اف بهترین جزوات دانشگاهی می باشد فایل پی دی اف جزوه ترمودینامیک ۲ را نیز در سایت بار گذاریکرده اسو تا مورد استفاده دانشجویان گرامی قرار بگیرد.

خرید و دانلود فایل پی دی اف ترمودینامی ۲ و ۱

اگر به دنبال یک منبع مطالعاتی بسیار جامع و کامل برای درس ترمودینانیک ۲ هستید به شما پیشنهاد می کنیم که سری به سایت کافه جزوه بزنید و جزوه ترمودینامیک ۲ را از سایت کافه جزوه دانلود نمایید.

تمام سر فصل های اموزشی و مطالبی را که از درس ترمودینامیک ۲ در مقطع کارشناسی باید فرا بگیرید به صورت کامل و جامع در این جزوه شرح داده شده است و دیگر نیازی نیست در کنار مطالعه ی این جزوه منبع دیکری را برای مطالعه ی این درس انتخاب نمایید.

ادامه مطلب

مشتریانی که این جزوه را تهیه کرده اند، از محتوای آن راضی بوده و آن را به عنوان یک منبع مفید و آموزنده برای یادگیری ترمودینامیک
از داخل سایت کافه جزوه سفارش دهید
نظرات
  1. ممد

    پرفکت

  2. کاظم رضوی

    بسیار عالی همه چی بیست

  3. آذری

    ( خریدار محصول )

    خیلی عالیه توصیه میکنم

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *