پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
محمد آزادنیا
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
4 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
321 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

دانلود جزوه مبانی اقتصاد مهندسی محمد آزادنیا

جزوه مبانی اقتصاد مهندسی یکی از جزوات بسیار معروف و معتبر درس اقتصاد مهندسی است که توسط دکتر محمد آزادنیا، استاد درس مربوطه تهیه شده است.

دکتر محمد آزادنیا جزوه مبانی اقتصاد مهندسی خود را به صورت تایپ شده با صفحه بندی درست، همراه با فهرست، فصل بندی، منابع و به طور کلی آنچه در یک کتاب رعایت می شود نگاشته است.

دکتر محمد آزادنیا از اساتید مطرح، سرشناس رشته ی مهندسی کامپیوتر و از اعضای هیئت علمی دانشکده ی کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر می باشند.

محتوای جزوه مبانی اقتصاد مهندسی توسط استاد محمد آزادنیا به دانشجویان مهندسی کامپیوتر تدریس می شود و به عنوان منبع امتحانی درس مزبور نیز معرفی می شود.

جزوه مبانی اقتصاد مهندسی

دانلود رایگان جزوه مبانی اقتصاد مهندسی دانشگاه امیرکبیر

از همین رو جزوه مبانی اقتصاد مهندسی برای دانشجویان رشته ی مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر که درس اقتصاد مهندسی خود را با استاد محمد آزادنیا می گذرانند بسیار کاربردی و سودمند خواهد بود.

درس اقتصاد مهندسی به عنوان درس هدف در جزوه مبانی اقتصاد مهندسی یک درس اختیاری برای دانشجویان رشته ی کامپیوتر می باشد که به ارزش سه واحد برای تدریس در 32 ساعت نظری از یک نیم سال تحصیلی در مقطع کارشناسی تعریف شده است.

اما این درس یک درس مشترک بین تمامی رشته های فنی و مهندسی در مقاطع کارشناسی و حتی کارشناسی ارشد است که در بسیاری از آن ها همچون مهندسی صنایع یک درس اجباری و اصلی و تخصصی است.

دانلود جزوه مبانی اقتصاد مهندسی محمد آزادنیا مهندسی کامپیوتر

به همین دلیل هم هست که تمامی دانشجویان رشته های فنی و مهندسی از جمله مهندسی صنایع، مهندسی برق، مهندسی عمران و غیره مخاطبان جزوه مبانی اقتصاد مهندسی هستند که از این جزوه به عنوان منبع درسی و برای کسب یک نمره ی عالی بهره می برند.

مفاهیم پایه ای اقتصاد مهندسی، فرآیند تصمیم گیری اقتصاد مهندسی، فاکتورهای مالی، تکنیک های اقتصاد مهندسی و کاربرد آن ها، استهلاک، تجزه و تحلیل اقتصادی بعد از کسر مالیات، تجزیه و تحلیل جایگزینی، آنالیز حساسیت، تجزیه و تحلیل اقتصادی در شرایط عدم اطمینان، تورم و کاربرد آن در اقتصاد مهندسی، کاربرد برنامه ریزی ریاضی در اقتصاد مهندسی، توجیه اقتصادی و آنالیز قیمت.

دانلود جزوه مبانی اقتصاد مهندسی استاد آزادنیا کامپیوتر دانشگاه امیر کبیر

همه مواردی که در بالا نام برده شد سرفصل های درس اقتصاد مهندسی هستند که مطالعه ی جزوه مبانی اقتصاد مهندسی به درک عمیق و مفهومی این مباحث توسط دانشجویان کمک کرده و موجب می شود تا دانشجویان فنی و مهندسی مهارت لازم جهت داشتن بهترین و مقرون به صرفه ترین تصمیم و انتخاب هنگام رو به رو شدن با چندین گزینه را داشته باشند.

از همین رو به دانشجویان و محققان که در رشته های مهندسی به تحقیق و تحصیل مشغول هستند توصیه می کنیم تا حتی اگر این درس برای آن ها تعریف نشده است و یا اختیاری می باشد حتماً با مطالعه ی جزوه مبانی اقتصاد مهندسی، حداقل اطلاعات را در این زمینه و برای آینده ی شغلی خود بیاندوزند.

ویرایش سوم جزوه مبانی اقتصاد مهندسی که مربوط به سال 1385 می باشد را می توانید از این صفحه از سایت کافه جزوه دریافت نمایید.

دانلود رایگان جزوه مبانی اقتصاد مهندسی

بریا درس مبانی اقتصاد مهندسی می توانید کتاب ها و جزوات بسیار زیادی را مشاهده کنید که مطالعه  یهمه این کتاب ها و جزوات برای دانشجویان گرامی امکان پذیر نخواهد بود پس نکته ی حائز اهمیت این است که مناسب ترین منبع را جهت مطالعه ی این درس انتخاب نمایند. بریا این که بتوانید مناسب ترین کامل ترین و جامع ترین منبع را برای مطالعه ی مبانی اقتصاد مهندسی مطالعه نمایید پس به سایت کافه جزوه مراجعه کنید و این نام در را در قسمت جستجو وارد نماییید.

بعد از جستجو جزوه مبانی اقتصاد مهندسی بریا شما نمایش داده خواهد شد. که یکی از بهترین جزوه های درس مبانی اقتصاد مهندس است و اکثر اساتید دانشگاهی برایتدریس این درس سر کلاس اقتصاد مهندسی مطالعه ی این جزوه را به دانشجویان خخوئ پیشنهاد می نمایند. شما می توانید برای درس اقتصاد مهندسی جزوه مبانی اقتصاد مهندسی را که در واقی خلاصه ای بسیار جامع و کامل از کتاب مبانی اقتصاد مهندسی را دانلود کنید.

در این خلاصه جزوه که خلاصه ای از کتاب درسی می باشد تمامی نکات مهم شرح داده شده است فقط از توضیح مسائل حاشیه ای و بی اهمیت پرهز شده است تا وقت دانشجویان گرامی گرفته نشود.

خرید و دانلود رایگان  جزوه مبانی اقتصاد مهندسی

حال اگر انتخاب شما برای واحد درسی اقتصاد مهندسی در مقطع کارشناسی مطالعه ی جزوه مبانی اقتصاد مهندسی که در سایت کافه جزوه قرا گرفته است می باشد پس باید ابتدا به سایت کافه جزوه مراجعه نمایید و سپس در قسمت جستجو نام جزوه مبانی اقتصادمهندسی را یادداشت کنید تا نتیجه برای شما به نمایش گذاشته شود.

پس از مشاهده این جزوه اقدامات بعدی را جهت خرید و دانلود فایل پی دی اف این جزوه ی مبانی اقتصاد مهندسی به انجام برسانید تا جزوه را بگیرید.

ادامه مطلب

بله، این جزوه شامل مثال‌ها و تمرینات عملی متعددی است که به خواننده در یادگیری مطالب کمک می‌کند.
بله، این جزوه می‌تواند به عنوان منبعی برای آمادگی در آزمون‌های استخدامی و کنکور که در آن‌ها سوالات مربوط به اقتصاد مهندسی مطرح می‌شود، مورد استفاده قرار گیرد.
نظرات
  1. جلال

    عجب جزوه ای بود

  2. جمشید هاشمیان

    فوق العاده

  3. غلامرضا طباطبائی

    ( خریدار محصول )

    بهترین این محصول که تا حالا دیدم

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *