پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
کافه جزوه
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
5 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
366 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

بهترین جزوه مدیریت مخزن

جزوه مدیریت مخزن یکی از بهترین و کامل ترین جزوات موجود در اینترنت است که توسط دکتر ماهانی از اعضای هیئت علمی دانشگاه صنعتی شریف تدریس شده است و دانشجویان رشته مهندسی نفت گرایش مخازن هیدروکربوری حاضر در کلاس درس دکتر ماهانی نیز جزوه مدیریت مخزن دست نویس با ارزش را تهیه نموده اند.

لازم به ذکر است که زمان و مکان جزوه مدیریت مخزن مربوط به سال تحصیلی 1398 در دانشگاه صنعتی شریف است.

دانشجویان کارشناسی ارشد مهندسی نفت گرایش مخازن هیدروکربوری یازده سرفصل درس مدیریت و صیانت از مخزن را که توسط استاد درس مربوطه یعنی دکتر ماهانی در یک نیم سال تدریس شده است را در جزوه مدیریت مخزن نیز به شرح و ترتیب زیر پوشش داده اند.

جزوه مدیریت مخزن

جزوه مدیرت مخزن دانشگاه شریف

مبحث اول: توضیحات اولیه

مبحث دوم: بازار انرژی، جهت گیری انرژی

مبحث سوم: ORP

مبحث چهارم: چرخه ی عمر مخزن و طرح های توسعه ای چگونه است

مبحث پنجم: Reserve و Resource

مبحث ششم: نفت باقی مانده در مخزن و Sweep eff چه ارتباطی به مدیریت مخزن دارند

مبحث هفتم: EOR و IOR روش های مختلف و معیارهای انتخاب

مبحث هشتم: استراتژی مدیریت مخزن

مبحث نهم: Geomodelling و تحلیل دیتاهای مخزنی و ساخت مدل ها

جزوه مدیریت مخزن استاد ماهانی

مبحث دهم: ارزیابی اقتصادی و انواع هزینه های میدان و OPEX و CAPEX

مبحث یازدهم: نحوه ی محاسبه ی ارزش میدان، شاخص سوددهی و طریقه ی انتخاب بین پروژه های مختلف

درس مدیریت مخزن اصلی ترین درس در گرایش مخازن هیدروکربوری از رشته ی مهندسی نفت است که درک عمیق آن توسط دانشجویان برای اساتید این رشته بسیار حائز اهمیت است.

در این درس تخصصی دانشگاهی هدف آشناسازی دانشجویان با نحوه ی مدیریت مخزن و مدیریت میدان به صورت یکپارچه می باشد.

در واقع در طول گذرندن این درس مباحثی کلیدی همچون ذخایر نفت و گازوئیل، مدیریت مخزن، موتور محرکه مصرف و موارد تشکیل دهنده میدان، به دانشجویان منتقل می شود. که در جزوه مدیریت مخزن نیز این مباحث پوشش داده شده اند.

دانلود جزوه مدیریت مخزن دانشگاه شریف استاد ماهانی

در زمان امتحانات میان ترم یا پایان ترم، دانشجویان کارشناسی ارشد مهندسی نفت گرایش مخازن هیدروکربوری مطمئناً به یک منبعی که شامل نکات کلیدی گفته شده در کلاس توسط یکی از بهترین اساتید این درس و رشته باشد نیاز دارند.

تا بدین طریق یک مروری جامع بر درس مدیریت و صیانت از مخزن داشته و برای امتحان آمادگی پیدا کنند.

البته آن دسته از دانشجویان مهندسی نفت دانشگاه صنعتی شریف که درس مدیریت و صیانت از مخزن را با استاد ماهانی می گذرانند، جزوه مدیریت مخزن برایشان اهمیت بیشتری دارد و بیشتر خواهان دسترسی به این جزوه هستند.

درس مدیریت مخزن مربوط به مقطع کارشناسی رشته های فنی مهندسی است که برای دانشجویان رشته های مهندسی نفت و مهندسی شیمی ارائه می شود.

دانلود رایگان جزوه مدیریت مخزن

دانشجویان رشته مهندسی نفت دانشگاه صنعتی شریف گرایش مخازن هیدروکربوری که درس مدیریت مخزن خود را با استاد ماهانی گذرانده اند، جزوه مدیریت مخزن را به منظور استفاده ی سایر دانشجویان و اساتید همین رشته یا رشته های دیگر به صورت دست نویس، رنگی و با کیفیت خوانایی بالا نگاشته اند.

از همین رو می توان گفت جزوه مدیریت مخزن از کامل ترین و معتبرترین جزوه های موجود در اینترنت برای درس مدیریت مخزن می باشد.

البته نه تنها دانشجویان رشته های مهندسی نفت و مهندسی شیمی ازجزوه مدیریت مخزن استفاده می کنند بلکه به دلیل اهمیت موضوع دانشجویان و متخصصان زمین شناسی و ژئوفیزیک هم می توانند از جزوه مدیریت مخزن برای افزایش دانش و عملکرد بهتر خود بهره ببرند.

از همین رو به دلیل محبوبیت و اهمیتی که جزوه مدیریت مخزن برای دانشجویان و اساتید دارد، سایت کافه جزوه به عرضه ی این جزوه در قالب فایل پی دی اف 132 صفحه ای اقدام نموده است.

دانلود رایگان مدیریت مخزن دانشگاه ازاد اسلامی

مدیریت مخزن از جمله دروس دانشگاهی می باشد که این واحد تخصصی در مقطع کارشناسیس به دانشجویان رشته های مرتبط ارائه می شود و ان ها می توانند برای مطالعه ی درس مدیریت مخزن یک کتاب یا جزوه ای مناسب را انتخاب نمایند. برای درس مدیریت مخازن یل مخزن بهترین جزوه یا کتابی که می توانید مطالعه نمایید جزوه مدیریت مخزن قرار گرفته بر سایت فروشگاهی کافه جزوه می باشد.

که فایل پی دی اف این جزوه را جمع اوری کرده است و با قیمتی بسیار کم در اختیار دانشجویان رشت های مرتبط با مدیریت مخطزن قرار می دهد. تمامی سر فصل های اموزشی ارائه شده از سوی وزارت خانه عینا در این جزوه ی مدیریت مخزن ذکر شده است و هیچ نکته ای در ان از قلم نیفتاده است.

پس تیجه می گیریم که بهترین جامع ترین و کامل ترین جزوه ای که برای درس مدیریت خزن می توان مطالعه نمود همین جزوه ی مدیریت مخزن می باشد. دانشجویانی که با مطالعه ی فایل های پی دی اف راحت هستند و اذیت نمی شوند به راحتی می توانند فایل پی دی اف جزوه مدیریت مخزن را از سایت کافه جزوه دانلود نمایند.

خرید و دانلود فایل پی دی اف جزوه مدیریت مخازن

برای تمامی دروس دانشگاهی انتخاب یک منبع کتاب یا یک جزوه ی مناسب بسیار دارای اهمیت می باشد. برخی از افراد علاقه دارند تا رفرنس اصلی را برای یک درس مطالعه نمایند اما در کنار این افراد دانشجویانی نیز هستند که مطالعه ی جزوه را به مطالعه ی کتاب های درسی حجیم و دشوار ترجیح می دهند.

پس اگر شما نیز جز ان دسته از دانشجویانی هستید که مطالعه جزوه برای شما ارجحیت دارد پیشنهاد می کنیم که با مراجعه  به کافه جزوه فایل جزوه مدیریت مخزن را دانلود نمایید.

ادامه مطلب

این جزوه برای دانشجویان رشته های مهندسی، مدیریت و سایر رشته های مرتبط که به دنبال یادگیری مفاهیم و اصول مدیریت مخزن هستند، مناسب است.
این جزوه شامل مباحث زیر است: تعریف و تاریخچه مدیریت مخزن انواع مخازن مفاهیم پایه ای مدیریت مخزن روش های مختلف مدیریت مخزن
نظرات
  1. amir

    خیلی خوب بود جزوش

  2. اسماعیل تقی زاده

    ( خریدار محصول )

    خرید خوبی بود

  3. عیسی فرجی

    ( خریدار محصول )

    عالیه

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *