پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
کافه جزوه
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
5 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۸ شهریور ۱۴۰۰
تعداد بازدیدها 👁️
420 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

دانلود جزوه تایپی معادلات دیفرانسیل

جزوه معادلات دیفرانسیل از جمله دروس موجود در همه زمینه های فناوری، مهندسی، ریاضیات، فیزیک، شیمی و برخی از زمینه های مهندسی کشاورزی است و در همه این زمینه ها و حتی برخی از زمینه های اقتصاد کاربردهای گسترده ای دارد. به همین دلیل یادگیری دقیق، عمیق و مفهومی معادلات دیفرانسیل از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

جزوه معادلات دیفرانسیل

جزوه معادلات دیفرانسیل رایگان

معادلات دیفرانسیل در این دوره آموزش داده می شود و برای شروع مطالعه این جزوه، دانش آموزان باید دانش قبلی در زمینه ریاضیات عمومی، به ویژه در زمینه تلفیق و تکنیک های سری قدرت داشته باشند. در جزوه معادلات دیفرانسیل سعی شد کلیه موضوعات مورد تأیید وزارت علوم برای رشته های مهندسی پوشش داده شود.

بر اساس این موضوع، کار با مفاهیم و تعاریف اساسی مورد نیاز آغاز می شود، سپس معادلات دیفرانسیل مرتبه اول را معرفی و حل می کنیم و انواع مختلف معادلات دیفرانسیل مرتبه اول را بررسی کرده و برای آنها راه حل ارائه می دهیم. در ادامه معادلات دیفرانسیل مرتبه دوم را معرفی می کنیم.

در قسمت سوم، معادلات دیفرانسیل را با استفاده از سری های قدرت نزدیک به نقاط معمولی و تکینگی های منظم حل می کنیم. راه حل دستگاه های معادله دیفرانسیل نیز در این درس مورد مطالعه قرار گرفته است. در پایان جزوه معادلات دیفرانسیل، مفهوم تبدیل لاپلاس و استفاده از آن برای حل مسائل ارزش اولیه مورد بحث قرار می گیرد. در نهایت ، اشاره کوچکی به مفهوم انحراف ، انتگرال و معادلات انتگرال وجود دارد.

دانلود جزوه معادلات دیفرانسیل فنایی

حل معادلات دیفرانسیل یکی از مهمترین موضوعات در رشته های ریاضیات محض و کاربردی، فیزیک و مهندسی فنی است. زیرا معادلات دیفرانسیل علاوه بر اهمیت نظری و تجربی، زبان استاندارد مدل سازی ریاضی و توصیف رفتار سیستم ها و طبیعت است. بنابراین یکی از مهمترین دوره های کارشناسی که در بسیاری از رشته های مهندسی فنی و علوم پایه تدریس می شود ، دوره معادلات دیفرانسیل معمولی است.

دانلود جزوه معادلات دیفرانسیل رشته عمران

از سوی دیگر با توجه به اهمیت فوق العاده این دوره در ایجاد نگرش عمیق و اصولی نسبت به پدیده های جسمی، طبیعی و دست ساز، یکی از درس هایی که همیشه در آزمون های ورودی دوره های کارشناسی ارشد (کنکور کارشناسی ارشد و دکتری) وجود دارد.

جزوه معادلات دیفرانسیل معمولی

به ویژه در زمینه های مهندسی برق (همه رشته ها)، مهندسی مکانیک (همه رشته ها) و رشته های مرتبط، مبحث معادلات دیفرانسیل از اهمیت دو چندانی برخوردار است و یکی از ابزارهای اصلی رشد مبانی علمی دانشجویان و دانش پژوهان در این زمینه است.

دانلود رایگان جزوه معادلات دیفرانسیل دانشگاه صنعتی شریف

یکی از درویسی که دانشجویان رشته های مهندسی باید بگذرانند درس معادلات دیفرانسل می باشد. درس معادلات دیفرانسل اغلب درسی سخت برای دانشجویان می باشد که جهت یادگیری ان لازم است تا زمان زیادی را جهت مطالعه ی این درس صرف نمایند. کنتاب ها و جزوات مختلفی را نیز برای درس معادلات دیفرانسل می توان پیدا کرد که به صورت کامل به شرح کلیه مطالب لازم پراداخته است.

یکی از این جزوات که در سایت کافه جزوه هم برای دانشجویان گرامی بارگذاری شده است جزوه معادلات دیفرانسیل می باشد که به صورت کامل و ببه صورت خلاصه تمامی مطالبی را که در درس معادلات دیفرانسیل باید فرا بگیرید به صورت کامل شرح داده است.

از مزیت های مطالعه ی این جزوه روان بودن مطالب ان و ذکر نمونه سوالات و مثال های مختلفی می باشد که سبب می شود دانشجویان راحت تر بتوانند ماین مطالب را به صورت کاملا مفهومی فرا بگیرند. راه حل تمالمی این سوالات نیز در جزوه خلاصه معادلات دیفرانسیل ذمکر شده است تا دانشجویان در یافتن جواب سوالات نیز مشکلی نداشته باشند.

می توانید این جزوه معادلات دیفراتسیل را به عنوان منبع اصلی مطالعاتی درس معادلات دیفرانسیل انتخاب نمایید.

خرید و دانلود فایل پی دی اف جزوه معادلات دیفرانسیل

یکی از بهترین جزوات برای درس معادلات دیفرانسیل جزوه معادلات دیفرانسیل می باشد که به صورت فایل پی دی اف و با کیفیتی بسیار بالا در سایت کافه جزوه قرار داده شده است و دانشجویان به راحتی و با پرداخت هزینه ای بسیار کم می توانند این فایل ی دی اف  جزوه معادلات دیفرانسیل را دانلود نمایند و وقت کافی را جهت مطالعه ی درس معادلات دیفرانسل اختصاص دهند.

هر انچه را که لازم است در درس معادلات دیفرانسیل فرا بگیرید به صورت کامل در این جزوه خلاصه معادلات دیفرانسیل ذکر شده است.

ادامه مطلب

سطح جزوه باید با سطح دانش شما همخوانی داشته باشد. جزوه‌ای که برای دانشجویان کارشناسی ارشد نوشته شده است
بله
نظرات
  1. رامین

    عااااااالی

  2. بهروز فروتن

    خوب بود

  3. علی اصغر حقیقی

    ( خریدار محصول )

    بنده راضی بودم

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *