پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
محمد مهدی اسکونژاد
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
3 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۱۷ خرداد ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
881 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

دانلود حل المسائل کتاب اقتصاد مهندسی

حل المسائل اقتصاد مهندسی یک کتاب حل تمرین است که پاسخ تمامی تمرین ها و مسائل موجود در کتاب اقتصاد مهندسی اثر دکتر محمد مهدی اسکونژاد را به صورت تشریحی، جامع و کامل به همراه اشکال، فرمول ها و نکات در خود دارا می باشد.

حل المسائل اقتصاد مهندسی

کتاب اقتصاد مهندسی، ارزیابی اقتصادی پروژه های صنعتی نوشته ی دکتر محمد مهدی اسکونژاد با هدف آموزش روش ها و نکات انتخاب بهترین و مقرون به صرفه ترین گزینه به هنگام رو به رو شدن با چندین گزینه نگاشته شده است.

خرید کتاب حل المسائل اقتصاد مهندسی اسکونژاد

اصول پایه ای در اقتصاد مهندسی، معرفی و کاربرد فاکتورها، حالت های مخصوص فرآیند مالی، نرخ های اسمی و مؤثر، روش ارزش فعلی، روش یکنواخت سالیانه از سرفصل های کتاب اقتصاد مهندسی اسکونژاد هستند که در کتاب حل المسائل اقتصاد مهندسی پوشش داده شده اند.

در واقع حل المسائل اقتصاد مهندسی کتابی است که مانند خود کتاب اقتصاد مهندسی فصل بندی شده است و در هر کدام از فصل هایش تمرین های مربط به آن فصل از کتاب اقتصاد مهندسی را مورد تحلیل و بررسی قرار داده است.

دانلود کتاب حل المسائل اقتصاد مهندسی اسکونژاد

از طریق حل تمرین های متعدد از مباحث مختلف اقتصاد مهندسی موجود در کتاب اقتصاد مهندسی اسکونژاد که پاسخ آن ها نیز در حل المسائل اقتصاد مهندسی موجود می باشد دانشجویان تمامی رشته های فنی و مهندسی که درس اقتصاد مهندسی برای آن ها تعریف شده است بر سرفصل های این درس اشراف پیدا خواهند کرد.

این اشراف و تسلط بر مسائل درس اقتصاد مهندسی به دانشجویان در امتحان نهایی این درس کمک بسیاری خواهد کرد.

دانلود حل المسائل کتاب اقتصاد مهندسی اسکونژاد

قطعاً اهمیت مباحث درس اقتصاد مهندسی فراتر از نمره و امتحان است. زیرا این درس یکی از دروس کلیدی در رشته های فنی و مهندسی است که در آینده ی شغلی مهندسین نقش بسیاری دارد.

به همین منظور تهیه ی کتاب و حل المسائل اقتصاد مهندسی اسکونژاد به تمامی دانشجویان رشته های فنی و مهندسی توصیه می شود.

دانلود حل المسائل کتاب اقتصاد مهندسی محمد مهدی اسکونژاد

مفاهیم پایه ای اقتصاد مهندسی، فرآیند تصمیم گیری اقتصاد مهندسی، فاکتورهای مالی، تکنیک های اقتصاد مهندسی و کاربرد آن ها، استهلاک، تجزه و تحلیل اقتصادی بعد از کسر مالیات، تجزیه و تحلیل جایگزینی، آنالیز حساسیت، از جمله سرفصل های تعریف شده در طرح درس اقتصاد مهندسی هستند که باید توسط اساتید به دانشجویان منتقل شوند.

دانلود حل المسائل اقتصاد مهندسی اسکونژاد

یادگیری عمیق این سرفصل ها و مباحث از طریق حل تمرینات کتاب اقتصاد مهندسی به دانشجویان رشته های فنی و مهندسی در جهت داشتن بهترین و مقرون به صرفه ترین تصمیم و انتخاب هنگام رو به رو شدن با چندین گزینه کمک خواهد نمود.

هر چند که درس اقتصاد مهندسی برای برخی از رشته های فنی و مهندسی به عنوان یک درس اختیاری تعریف شده است اما با توجه به اهمیتی که مباحث این درس دارد، مطالعه ی کتاب اقتصاد مهندسی، ارزیابی اقتصادی پروژه های صنعتی محمد مهدی اسکونژاد و حل المسائل اقتصاد مهندسی را به تمامی دانشجوهای فنی و مهندسی پیشنهاد می کنیم.

حل المسائل اقتصاد مهندسی اسکونژاد

از آنجایی که درس اقتصاد مهندسی یک درس مشترک بین رشته های مختلف مهندسی از جمله مهندسی عمران، مهندسی کامپیوتر، مهندسی برق و مهندسی صنایع می باشد، مخاطبین کتاب حل المسائل اقتصاد مهندسی نیز از بین علاقه مندان به این رشته ها هستند که خواستار دسترسی به نسخه ی الکترونیکی این کتاب نیز می باشند.

از همین رو فایل پی دی اف مربوط به کتاب حل المسائل اقتصاد مهندسی جهت سهولت دسترسی این عزیزان بر روی این صفحه از سایت کافه جزوه قرار گرفته است.

دانلود رایگان کتاب حل المسائل اقتصاد مهندسی

درس اقتصاد مهندسی یکی از دروسی می باشد که در دانشگاه ها به مهندسین ارائه می شود مسئله اقتصاد مهندسی یکی از موارد بسیار مهمی می باشد که دانشجدبان در دوران دانشجویی به خوبی فرا بگیرند تا بعد ها در محل کار خود بتوانند این مسائل و نکات مهم را میاده سازی نمایند.

پاسخنامه کتاب اقتصاد مهندسی اسکونژاد

اگر جز دانشجویانی هستید که در رشته های مهندسی تحصیل می نمایید باید ابتدا منبع مناسبی را برای درس اقتصاد مهندسی انتخاب نمایید حال بعد از این که کتاب یا منبع مناسبی را انتخاب کردید کتاب حل المسائل اقتصاد مهندسی را نیز به طور حتم در کتاب خانه خود داشته باشید تا با استفاده از این کتاب حل المسائل به راحتی بتوانید مباحث موجود در این درس را فرا بگیرید و بعد ها بتوانید نمره ی بسیار بالایی از درس اقتصاد مهندسی بگیرید.

حل تمرین اقتصاد مهندسی اسکونژاد

کتاب حل المسائل عر درسی باید در کتاب خانه هر دانشجویی باش تا در صورتی که در هر مسئله ای به مشکل خورد بتواند با مراجعه به این کتاب حل المسائل کلیه مشکلات موجود در درس مورد نظر را حل نمایید. پس خرید کتاب حل المسائل برای درس مهندسی اقتصاد نیز جز ضروریات مطالعه هر دانشجویی می باشد.

حل المسائل اقتصاد مهندسی اسکونژاد چاپ 99

در این کتاب حل المسائل اقتصاد مهندسی تمامی مسائل به صورت تشریحی پاسخ داشته شده است و شما می توانید با دانلود این کتاب حل المسائل یک کتاب راهنمای کامل برای درس اقتصاد مهندسی در اختیار داشته باشید و با استفاده از ان بتوانید دانش مهارت و سطح علمی خود را در درس مهندسی اقتصاد به طور قابل توجهی افزایش دهید. پس برای خرید فایل پی دی اف کتاب حل المسائل اقتصاد مهندسی به سایت کافه جزوه مراجعه نموده و این کتاب راهنما را راحت دانلود نمایید.

ادامه مطلب

این مجموعه شامل حل مسائل کتاب اقتصاد مهندسی تالیف دکتر نیازی، دکتر الوندی و دکتر غفوری و یا کتاب‌های مشابه دیگر (با ذکر نام کتاب و نویسنده) به تفکیک فصول و به صورت تشریحی است.
این مجموعه برای دانشجویان رشته‌های مهندسی، علوم پایه و سایر رشته‌های مرتبط که درس اقتصاد مهندسی را می‌گذرانند، مناسب است.
نظرات
  1. مریم

    عالی بودش

    • امیر حسین انصاری

      لطفا برای منم بفرستش پی دی اف اقتصاد مهندسی

      • کافه جزوهمدیر سایت

        سلام
        پس از خرید محصول لینک دانلود به شما نمایش داده خواهد شد.

  2. marzieh

    همه فصل هارو شامل میشه؟

    • کافه جزوهمدیر سایت

      سلام. بله تمامی فصول را شامل می شود

  3. صدیقه

    ( خریدار محصول )

    چون انتقاده ثبت نمیشه اصلا خوب نبود…راضی نیستم از خریدم….اصلا نخرید

    • کافه جزوهمدیر سایت

      سلام
      اگر به هر دلیلی از خرید خود پشیمان هستید تا ۲۴ ساعت این فرصت را دارید که به پشتیبانی تلگرام پیام دهید تا وجه پرداخت شده بازگشت داده شود
      لطفا دلیل نارضایتی خود را هم جهت بهبود سایت به پشتیبانی تلگرام اعلام بفرمایید

  4. پری سیما

    سلام
    این حل تمرین مربوط به چاپ جدید سال 98 هست یا کتاب قدیم؟
    چون تغییرات داشته.
    سپاس

    • کافه جزوهمدیر سایت

      سلام
      کتاب موجود، مربوط به چاپ هفتم می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *