پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
Bruce R. Munson
نوع فایل 📝
RAR
حجم فایل 💾
123 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۹ شهریور ۱۴۰۰
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
594 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

پاسخنامه مکانیک سیالات مانسون ویرایش 6

کتاب حل المسائل مکانیک سیالات مانسون توسط Bruce R. Munson نوشته شده است. آقای مانسون استاد بازنشسته مهندسی مکانیک در دانشگاه ایالتی آیووا در ایالات متحده است. وی دارای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد مهندسی هوافضا و دکترای مهندسی مکانیک است.

کتاب حل المسائل مکانیک سیالات مانسون بر سال ها تجربه تدریس استوار است. همچنین در طول نگارش این کتاب، سعی شد تجربیات و نظرات خوانندگان در نظر گرفته شود.

حل المسائل مکانیک سیالات مانسون

کتاب حل المسائل مکانیک سیالات مانسون

حل المسائل مکانیک سیالات مانسون برای دانشجویان کارشناسی مهندسی نیروی دریایی (مهندسی کشتی) مناسب است. این کتاب را می توان به عنوان مرجع اصلی در زمینه مکانیک سیالات 1 و 2 مطالعه کرد. دانشجویان مهندسی کشتی سازی هیدرومکانیک نیز می توانند این کتاب را بخوانند. کتاب حل المسائل مکانیک سیالات مانسون را می توان در دوره کارشناسی ارشد هیدرودینامیک کشتی پیشرفته مشورت کرد. علاوه بر دانشجویان مهندسی دریا، سایر گرایش های مهندسی از جمله مهندسی مکانیک، مهندسی عمران و مهندسی شیمی در دو سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد در دسترس است.

فهرست حل المسائل مکانیک سیالات مانسون ویرایش 6

فصل ۱: مقدمه و تعریف

فصل ۲: استاتیک سیال

فصل ۳:  دینامیک مقدماتی سیال- معادله برنولی

فصل ۴: سینماتیک سیال

فصل ۵: تحلیل حجم کنترلی محدود

فصل ۶: تحلیل دیفرانسیلی جریان سیال

فصل ۷: تحلیل ابعادی، شبیه سازی و مدل سازی

فصل ۸: جریان ویسکوز درون لوله

فصل ۹: جریان بر روی جسم مغروق

 فصل ۱۰: جریان کانال باز

فصل ۱۱: جریان تراکم پذیر

فصل ۱۲: توربوماشین ها

حل تمرین مکانیک سیالات

مکانیک سیالات مطالعه رفتار سیالات (مایعات، گازها، خون و پلاسماها) در حالت استراحت و در حال حرکت است. مکانیک سیالات کاربردهای وسیعی در مهندسی مکانیک و شیمی، سیستم های بیولوژیکی و اخترفیزیک دارد. در این فصل مکانیک سیالات و کاربرد آن در سیستم های بیولوژیکی ارائه شده و مورد بحث قرار می گیرد. ابتدا مکانیک سیالات حاکم بر معادلات و خواص خون توضیح داده شده است. در بخش زیر مدلهای مختلف خون به عنوان مایع غیر نیوتنی ارائه شده است. علاوه بر این جریان خون در سه قسمت مهم سیستم قلبی عروقی انسان، شریان ها، ورید و مویرگ ها مورد مطالعه قرار گرفته و معادلات ارائه شده است.

حل المسائل مکانیک سیالات دوفازی

حل المسائل مکانیک سیالات مانسون مطالعه سیالات در حالت استراحت و حرکت است. سیال به عنوان ماده ای تعریف می شود که تحت بار ثابت تغییر شکل مداوم می دهد. پنج رابطه وجود دارد که در مسائل مکانیک سیالات بسیار مفید است: سینماتیک، تنش، حفاظت، تنظیم و تشکیل دهنده.

حل تمرین های مکانیک سیالات

تجزیه و تحلیل مسائل مکانیک سیالات بسته به انتخاب سیستم مورد علاقه و حجم علاقه که بر ساده سازی مقادیر بردار حاکم است، می تواند تغییر کند. با فرض اینکه یک سیال یک پیوستار است ما این فرض را می گیریم که هیچ ناهمگونی در داخل سیال وجود ندارد. گرانروی نرخ برشی را با تنش برشی مرتبط می کند. تعریف سیال به عنوان نیوتنی بستگی به این دارد که آیا ویسکوزیته در نرخ برشی مختلف ثابت است یا خیر. مایعات نیوتنی دارای ویسکوزیته ثابت هستند در حالی که مایعات غیر نیوتنی دارای ویسکوزیته غیر ثابت هستند.

دانلود رایگان پی دی اف حل المسائل مکانیک سیالات مانسون دانشگاه صنعتی شریف

مکانیک سیالات از جمله واحد های دانشگاهی محسوب می شود که دانشجویان رشته های مرتبط باید درس مکانیک سیالات را در مقطع کارشناسی اخذ نموده و با کسب نمره ی قبولی این واحد درسی را بگذرانند. پس دارای اهمیت است که چه منبعی را برای مطالعه ی درس مکانیک سیالات انتخاب می کنید.

در کنار منبع مناسب از انجایی که درس مکانیک سیالات دارای مسائلی می باشد که دانشجویان باید توانایی حل مسائل مربوط به ان را داشته باشند. با توجه به اهمیت حل مسئله در درس مکانیک سیالات حل المسائل مکانیک سیالات مانسون را در سایت کافه جزوه برایتان قرار دادیم. تا در حل مسائل درس مکانیک سیالات مشکلی نداشته باشید و به راحتی بتوانید جواب تمامی مسائل را پیدا کنید.

به صورت طبقه بندی شده در این جزوه مطالب و مسائل مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفته است تا دانشجویان گرامی در هیچ بخشی از این جزوه مشکلی نداشته باشند. اگر منبع درسی شما برای درس مکانیک سیالات جزوه یا کتاب مانسون می باشد لازم است تا در کنار ان کتاب حل المسائل مکانیک سیالات مانسون را نیز خیرداری و مطالعه نمایید تا مطالب را به صورت کامل فرا بگیرید.

خرید و دانلود حل المسائل مکانیک سیالات مانسون

یکی از بهترین کتاب ها و منابعی که می توانید برای درس مکانیک سیالات مطالعه نمایید کتاب مکانیک سیالات مانسون می باشد که کلیه مباحث را به صورت طبقه بندی شده همراه با ذکر نکات مهم و مسائل مختلف بیان می کند.

همچنین برای کتاب مکانیک سیالات مانسون کتاب حل المسائلی وجود دارد به نام حل المسائل مکانیک سیالات مانسون که به صورت فایل پی دی اف در سایت کافه جزوه برای دانشجویان گرامی رشته مرتبط  بار گذاری شده است.

ادامه مطلب

بله
همچنین برای کتاب مکانیک سیالات مانسون کتاب حل المسائلی وجود دارد به نام حل المسائل مکانیک سیالات مانسون که به صورت فایل پی دی اف در سایت کافه جزوه برای دانشجویان گرامی رشته مرتبط  بار گذاری شده است.
نظرات
  1. لیلا

    بسیار عالی بود

  2. بهزاد اسلامی

    ( خریدار محصول )

    از خریدش راضیم

  3. محمدعلی کلباسی

    وای مگه میشه گفت بده خیلی خوبه

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *