پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
دکتر خوش سیرت
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
2 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۱۷ خرداد ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
547 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

دانلود جزوه خلاصه در خلاصه خون خوش سیرت

خلاصه خون دکتر خوش سیرت جزوه ی خلاصه ی تهیه شده توسط دانشجویان علوم پزشکی از کلاس درس پاتولوژی یا خوش شناسی تدریس شده توسط دکتر خوش سیرت می باشد.

دکتر شاهرخ خوش سیرت جراح و متخصص گوش و حلق و بینی و همچنین از اساتید سرشناس و مطرح دانشگاه شهید بهشتی و از اعضای هیئت علمی دانشکده پزشکی این دانشگاه می باشد.

خلاصه خون دکتر خوش سیرت

خلاصه در خلاصه خون خوش سیرت

به همین دلیل استفاده از خلاصه خون دکتر خوش سیرت برای دانشجویان سایر دانشگاه های سراسر کشور که به اساتید سرشناس از دانشگاه های سرشناس کشور دسترسی ندارند بسیار سودمند خواهد بود.

استاد خوش سیرت در طول تدریس درس خون شناسی به دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه شهید بهشتی، دوازده مبحث را به این دانشجویان منتقل کرده است که هر کدام در بخشی مجزا در خلاصه خون دکتر خوش سیرت نیز مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته اند.

جزوه خون دکتر خوش سیرت

بخش اول: اپروچ به آنمی

بخش دوم: آنمی فقر آن

بخش سوم: اختلالات هموگلوبین

بخش چهارم: کم خونی مگالوبلاستیک

بخش پنجم: آنمی همولیتیک

خلاصه خون دکتر خوش سیرت دانشگاه شهید بهشتی

بخش ششم: سندرم های نارسایی مغز استخوان

بخش هفتم: CML

بخش هشتم: لوسمی حاد

بخش نهم: هموستاز طبیعی

بخش دهم: اختلالات هموستاز: خونریزی

جزوه خون استاد خوش سیرت دانشگاه علوم پزشکی

بخش یازدهم: اختلالات هموستاز: ترومبوز

بخش دوازدهم: بیولوژی و درمان اختلال خون

تسلط یافتن بر بخش های مختلف درس خون شناسی نیازمند مطالعه ی کتاب ها و جزوات بسیاری در این حیطه است که توسط اساتید شرشناس کشور و در دانشگاه های مطرح کشور تدریس شده باشند.

دانلود جزوه خلاصه خون دکتر خوش سیرت

از جمله ی بهترین جزوات کامل و جامعی که در زمینه ی خون شناسی وجود دارد خلاصه خون دکتر خوش سیرت است که نکات و دستاوردهای یادداشت شده ی دانشجویان از کلاس درس خون شناسی تدریس شده توسط استاد شاهرخ خوش سیرت می باشد.

خلاصه خون دکتر خوش سیرت یک جزوه ی پرحجم و فرار تهیه شده به صورت دست نویس است که تلاش نویسنده ی آن بر این بوده است تا جای ممکن محتوای آن با خطی خوش و خوانا  و به همراه اشکال و فرمول های نگاشته شده در کلاس درس گردآوری شود.

دانلود جزوه پاتولوژی پزشکی

محتوای خلاصه خون دکتر خوش سیرت برگرفته از دو کتاب مطرح و شناخته شده به زبان لاتین در زمینه ی طب داخلی می باشد که در خطوط زیر مشخصات این کتاب ها مطرح شده است.

کتاب اصول طب داخلی هاریسون یا Harrison, 2018 Essentials of internal Medicine,

کتاب ضروریات یا مبانی طب داخلی سیسیل یا  Essentials of Medicine, Cecil, 2016

دانلود خلاصه خون شناسی دکتر خوش سیرت

همین عامل هم مزید بر علت شده است تا خلاصه خون دکتر خوش سیرت یکی از معتبرترین و معروف ترین جزوات درسی خوش شناسی موجود در سطح اینترنت باشد.

زیرا از طریق مطالعه ی خلاصه خون دکتر خوش سیرت دانشجویان رشته های علوم پزشکی می توانند به مهم ترین و کلیدی ترین نکات مرتبط با خون شناسی موجود در این دو کتاب معتبر که به زبان فارسی برگردانده شده است دسترسی پیدا کنند.

نسخه ی الکترونیکی مربوط به خلاصه خون دکتر خوش سیرت را می توانید به صورت یک فایل پی دی اف 74 صفحه ای از سایت کافه جزوه تهیه نمایید.

دانلود رایگان جزوه خلاصه خون دکتر جوش سیرت

یکی از دروس تخصصی مطرح شده در دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور که حتی این رشته به صورت مجزا دارای ارشد و دکترا نیز می باشد درس خون شناسی می باشد. یکی از کتاب های رفرس اصلی برای درس خون شناسی کتاب خلاصه خون دکتر جوش سیرت می باشد. کلیه مباحث خون شناسی در این کتاب به صورت کامل ذکر شده است و شما می توانی این منبع را به تنهایی جهت مطالعه ی این درس انتخاب نمایید.

تمای سر فصل های اموزشی درس خون شناسی به صورت کامل د این جزوه مطرح است و نیازی نیست که دیگر منبع دیگری را برای  مطالعه ی این درس انتخاب نمایید.

این کتاب به صورت فایل پی دی اف در سایت کافه جزوه بار گذاری شده است و شما می توانید جهت دانلود کردن فایل پی دی اف این خلاصه کتاب خون نوشته ی دکتر جوش سیرت به سایت کافه جزوه مراجعه کنی .حتی دانشجویان رشته ی پزشکی کتاب زبان اصلی خون جوش سیپرت را دانلود می نمایند و به مطالعه ی تک تک نکات ذکر شده در ان می پردازند. این کتاب بسیار جامع و کامل است و ترجمه های بسیار مختلفی برای ان وجود دارد.

خرید و دانلود فایل پی دی اف کتاب خلاصه خون دکتر جوش سیرت

اگر می خواهید این کتاب را به صورت زبان اصلی یا به صورت ترجمه شده مطالعه نمایید انتخاب با شما ست پس می توانید فایل پی دی اف این کتاب تخصصی و رفرنس اصلی خون شناسی را از سایت کافه جزوه خریداری نمایید. قیمت در نظ گرفته شده برای این کتاب خلاصه رفرنس مبلغ کمی می باشد که تمامی دانشجویان توان خرید ان را دارند و با مراجعه به سایت کافه جزوه می تواند اقدامات لازم جهت خرید این کتاب رفرنس انجام دهند.

 

ادامه مطلب

این خلاصه برای دانشجویان رشته‌های پزشکی، پیراپزشکی و سایر رشته‌های مرتبط، همچنین برای داوطلبان کنکور و امتحانات علوم پایه مناسب است.
این خلاصه به صورت PDF ارائه شده است و شامل متن، تصاویر و جداول است.
نظرات
  1. محمدرضا

    کتاب های دکتر خوش سیرت واقعا بی نظیرن

  2. مسعود زنگنه

    ( خریدار محصول )

    یعنی هیچ عیبی نمیشه رو این محصول گذاشت

  3. مجید سعیدی

    ( خریدار محصول )

    از خریدراضی هستم

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *