پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
اصغر منتظرالقائم و محمد تقی سلمانی
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
2 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
240 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

دانلود رایگان خلاصه کتاب تاریخ امامت

خلاصه کتاب تاریخ امامت دربردارنده ی محتوای خلاصه شده ی کتاب تاریخ امامت اثر نویسندگان اصغر منتظرالقائم و محمد تقی سلمانی می باشد.

دفتر نشر معارف (وابسته به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها) این کتاب را چاپ و روانه ی بازار نموده است.

خلاصه کتاب تاریخ امامت چکیده ای جامع، کامل، به صورت تایپ شده، روان و گویا است که مناسب استفاده ی دانشجویان برای کسب نمره ی عالی از درس تاریخ امامت می باشد.

فرد گردآورنده تلاش نموده است تا محتوای خلاصه کتاب تاریخ امامت را به گونه ای گردآوری و یادداشت نماید که از محتوای خود کتاب اصلی گویا و روان تر بوده و باد در برداشتن نکات کلیدی و اصلی کتاب تاریخ امامت یک منبع امتحانی عالی برای دانشجویان باشد.

خلاصه کتاب تاریخ امامت

دانلود رایگان خلاصه کتاب تاریخ امامت اصغر منتظرالقائم

خلاصه کتاب تاریخ امامت تمامی فصولی که در کتاب تاریخ امامت اصغر منتظرالقائم و محمد تقی سلمانی موجود می باشد را پوشش می دهد اما این فصول که شامل هفت فصل به شرح و ترتیب زیر می شوند به شکل نکته وار و خلاصه وار برای مطالعه ی راحت تر دانشجویان در خلاصه کتاب تاریخ امامت گردآوری شده اند.  

فصل یکم: امام علی علیه السلام از تولد تا خالفت

فصل دوم: روزگار خلافت امیرالمومنین علی علیه السلام

فصل سوم: دوران امامت امام حسنین علیه السلام (ع) حسن بن علی علیه السلام و دوران امامت آن حضرت

فصل چهارم: دوران امامت امام سجاد (ع) و پیامدهای واقعه ی عاشورا

فصل پنجم: دوران شکوفایی فرهنگی امامت

فصل ششم: دوران امامت امام کاظم و امام رضا (ع) علیه السلام

دانلود جزوه تاریخ امامت pdf

فصل هفتم: دوران وکالت و سفارت

با توجه به عمومی و مشترک بودن درس تاریخ امامت که برای تمامی دانشجویان رشته های مختلف تعریف شده است تهیه ی خلاصه کتاب تاریخ امامت را به تمامی دانشجویان کشور از همه ی رشته ها توصیه می کنیم.

مطالعه ی خلاصه کتاب تاریخ امامت در شب امتحان به ویژه به آن دسته از دانشجویانی پیشنهاد می شود که استاد درس مربوطه کتاب تاریخ امامت اثر نویسندگان اصغر منتظرالقائم و محمد تقی سلمانی را به عنوان منبع امتحانی درس تاریخ امامت معرفی کرده باشد.

در این صورت قطعاً خلاصه کتاب تاریخ امامت با صفحه بندی درست، محتوای روان و نکته وار و استفاده از رنگ های مختلف برای تفکیک سرفصل ها و زیرفصل ها برای مطالعه ی این دسته از دانشجویان بسیار کمک کننده خواهد بود.

دانلود پی دی اف خلاصه درس تاریخ امامت

جانشینی پیامبر، دوران امامت امام علی امام حسنین، امام سجاد، امام باقر، امام صادق، امام کاظم، امام رضا، دوران زندگی امام جواد تا امام زمان و دوران غیبت امام زمان از سرفصل های اصلی درس تاریخ امامت هستند که باید توسط اساتید به دانشجویان منتقل شوند.

خلاصه کتاب تاریخ امامت می تواند یاری دهنده ی دانشجویان در مسیر آشنایی با این سرفصل ها بدون اتلاف زمان و سرگشتگی باشد.

درس تاریخ امامت در بین دروسی قرار دارد که دانشجویان ملزم به گذراندن تعدادی از آن ها برای فارغ التحصیل شدن می باشند. از همین رو مخاطبان زیادی هستند که خلاصه کتاب تاریخ امامت برای آن ها مفید خواهد بود.

از همین رو تیم کافه جزوه خلاصه کتاب تاریخ امامت در 126 صفحه را جهت استفاده ی این عزیزان برای دانلود قرار داده است.

دانلود رایگان کتاب خلاصه تاریخ امامت

تاریخ امامت یکی از واحد های درسی عمومی می باشد که در دانشگاه های سراسر کشور به تمامی دانشجویان در مقطع کارشناسی ارائه خواهد شد. شما برای مطالعه  یاین واحد عمومی می توانید از کتاب ها و جزوات مختلفی بهره بگیرید و فواصل مطرح شده در در درس تاریخ امامت را مطالعه نمایید. کلیه سر فصل های اموزشی در کتاب ها و جزوات به صورت کامل پوشش داده شده است.

در این قسمت می خواهیم تا کتاب خلاصه تاریخ امامت را به دانشجویان گرامی معرفی نماییم. باید بگوییم که مطالعه ی این خلاصه کتاب نسبت به مطالعه ی کتاب های درسی حجیم و دشوار بسیار راح تر و قابل فهم تر می باشد.

پس شما می توانید برای مطالعه ی واحد عمومی تاریخ امامت این خلاصه کتاب را از یک مرجع معتبر دانلود و تیهیه نموده و به مطالعه کامل تمامی مباحث مطرح شده در ان بپردازید. اگر کلیه مباحث و نکاتی را که در این خلاصه کتاب بیان شده است را به صورت کامل مطالعه نمایید می توانید برای درس عمومی تاریخ امامت نمره  یبسیار خوب و بالایی را در کارنامه تحصیلی خود به ثبت برسایند و با این نمره معدل خود را بهبود دهید.

خرید و دانلود رایگان خلاصه کتاب تاریخ امامت

سایت کافه جزوه همواره سعی خود را می کند که بهترین و کامل ترین کتاب ها یا جزوه های درسی را به انشجویان گرامی معرفی نمایند.

برای درس تاریخ امامت نیز این گونه است و سایت کافه جزوه به معرفی کتاب خلاصه تاریخ امات پرداخته است و از مزیت های مطالعه  ی این کتاب خلاصه بودن ان می باشد که شما دانشجویان گرامی در مدت زمان بسیار کمی می توانید کلیه مباحث ذکر شده در کتاب تاریخ امامت را به صورت خلاصه وار جامع و کامل مطالعه دقیقی داشته باشید.

ادامه مطلب

این خلاصه کتاب مبانی تاریخ امامت را به صورت جامع و کامل آموزش می‌دهد. سرفصل‌های کلی این خلاصه کتاب شامل موارد زیر است: مفاهيم پایه تاریخ امامت دوران امامت امام علی (ع) دوران امامت امام حسن (ع) دوران امامت امام حسین (ع)
سطح دشواری این خلاصه کتاب از مقدماتی تا متوسط ​​است.
نظرات
  1. اکبر

    بهترین جزوه تاریخ امامت بود که تا حالا دیدم

  2. اسماعیل افتخاری

    ( خریدار محصول )

    فوق العاده این محصول جذاب و دوست داشتنی

  3. ابوالفضل رحمانیان

    ( خریدار محصول )

    عالیه پیشنهاد میکنم بخرید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *