پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
کافه جزوه
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
2 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۱۰ خرداد ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
677 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

خلاصه کتاب فارسی عمومی پیام نور رایگان

خلاصه کتاب فارسی عمومی پیام نور یک جزوه ی کلیدی از نکات کتاب فارسی عمومی است که به شکل خلاصه شده در آن گنجانده شده است.

کتاب فارسی عمومی توسط انتشارات پیام نور چاپ و روانه ی بازار کتاب شده است.

با توجه به اینکه خلاصه کتاب فارسی عمومی پیام نور، هر درس از این کتاب را نهایتاً در یک صفحه خلاصه نموده است اکثر دانشجویان از خلاصه کتاب فارسی عمومی به عنوان یک جزوه ی ارزشمند و کلیدی به منظور آمادگی برای امتحان نهایی استفاده می نمایند.

خلاصه کتاب فارسی عمومی

دانلود رایگان جزوه فارسی عمومی پیام نور

به خصوص دانشجویان دانشگاه های پیام نور که در صفحه ی نخست خلاصه کتاب فارسی عمومی پیام نور نیز به این موضوع اشاره شده است که این خلاصه کتاب به منظور استفاده ی دانشجویان دانشگاه های پیام نور تهیه شده است.

تمامی سی و شش درس موجود در کتاب فارسی عمومی در خلاصه کتاب فارسی عمومی پیام نور نیز پوشش داده شده اند.

دانلود رایگان خلاصه کتاب فارسی عمومی پیام نور

با توجه به این که زبان فارسی زبان مشترک تمامی مردم ایران است آشنایی با این زبان مشترک و اصول و آثار ادبی ارزشمند آن از ضروریات تعریف شده برای دانشجویان تمامی دانشگاه های ایران است.

به همین دلیل هم هست که درس زبان فارسی یکی از مهم ترین دروس عمومی می باشد که بر خلاف سایر دروس عمومی که دو واحدی هستند، به ارزش سه واحد تعریف شده است.

خلاصه فارسی عمومی پیام نور pdf رایگان

با توجه به اینکه این درس سه واحدی عمومی تأثیر مستقیم نیز بر معدل دانشجویان دارد، پیشنهاد می کنیم تا دانشجویان با مطالعه ی جزوات و خلاصه های مفید همچون خلاصه کتاب فارسی عمومی پیام نور خود را برای دریافت یک نمره ی عالی از این درس آماده نمایند.

درس زبان فارسی عمومی از دروس عمومی مشترک بین تمامی رشته های دانشگاهی است که دانشجویان در حال تدریس در این رشته ها می توانند آن را از بین دروس عمومی که برای آن ها ارائه می شود بگذرانند.

دانلود رایگان جزوه فارسی عمومی         

هر چند که گذراندن دروس عمومی انتخابی نمی باشد و برای فارغ التحصیل شدن از دانشگاه الزامی است اما از بین دروس عمومی که ارائه می شود دانشجویان می توانند تعداد مشخصی را به سلیقه ی خود برای گذراندن انتخاب کنند که درس فارسی عمومی نیز در این بین قرار دارند.

در محتوای خلاصه کتاب فارسی عمومی پیام نور تنها نکات کلیدی درس های کتاب فارسی عمومی همچون لغت مهم، نام نویسنده ی آن اثر ادبی، کارهای سیاسی، سایر آثار مهم و ترجمه های او، چکیده ی درس و همچنین چکیده ی دستور زبان فارسی عنوان شده است.

نکات مهم فارسی عمومی پیام نور رایگان

از آنجایی که مطالب خلاصه کتاب فارسی عمومی پیام نور تنها شامل این بخش های کلیدی و امتحانی است که بسیار هم فرار می باشند و ماندگاری آن ها در ذهن مشکل است، تقریباً تمامی دانشجویان به خلاصه کتاب فارسی عمومی پیام نور برای مرور در شب امتحان نیاز پیدا خواهند کرد.

خلاصه کتاب فارسی عمومی دانشگاه پیام نور

از طرفی با توجه به اینکه زبان فارسی یکی از دروس عمومی است که دانشجویان بر خلاف درس های تخصصی خود علاقه ای به ثبت جزوه های مفصل از کلاس درس آن ندارند، خلاصه کتاب فارسی عمومی برای این دسته از دانشجویان می تواند بسیار کمک کننده باشد.

خلاصه کتاب فارسی عمومی جهت سهولت دسترسی این دانشجویان عزیز بر روس سایت کافه جزوه قرار گرفته است.

دانلود رایگان خلاصه کتاب فارسی عمومی

فارسی عمومی از جمله دروس عمومی می باشد که تمامی داتشجویان در مقطع کارشناسی باید ان را بگذرانند پس چه بهتر که بتوان برای این درس عمومی منبع مناسبی را جهت مطالعه در اختیار داشت. برای این درس فارسی عمومی می خواهیم به شما دانشجویان گرامی کتاب بسیار مناسبی را معرفی نماییم که به صورت خلاصه وار و مختصر به شرح مطالب مورد نیاز پرداخته است. این کتاب خلاصه کتاب فارسی عمومی نام گرفته است.

از مزیت های مطالعه ی این کتاب این است که برای مطالعه ی کامل مباحث ان لازم نیست وقت زیادی را سپری گنید زیرا مطالب به صورتخلاصه ذکر شده است. همچنین بیشتر در این خلاصه کتاب به نکات بسیار مهمی پرداخته شده است تا دانشجویان برای درس فارسی عمومی بتوانند بهترین و مهم ترین نکات را یاد بگیرند. پس برای این درس فارسی عمومی پیشنهاد می کنیم که این کتاب خلاصه فارسی عمومی را جهت مطالعه انتخاب نمایید.

تا بتوانید کلیه نکات و مباحث لازم را در این درس به خوبی فرا بگیرد. برای این درس هم می توانید نسخه ی پی دی اف این خالاصه کتاب هم می توانید فایل پی دی اف را دانلود کنید.

خرید و دانلود فایل پی دی اف خلاصه کتاب فارسی عمومی + دانشگاه پیام نور + دانشگاه ازاد اسلامی

شما می توانید برای درس فارسی عمومی کتاب خلاصه فارسی عمومی را چهت مطالعه انتخاب نمایید.

مطمئن باشید که این کتاب بسیار جامع و کامل می باشد به گونه ای که شما برای مطالعه ی ان نیزا است که وقت ک تری را کنار بگذارید زیرا مطالب این کتاب به صورت خلاصه شده اورده شده است پس نکات بسیار ضروری و مهم را می توانید در این کتاب خلاصه فارسی عمومی یاد بگیرد که به صورت فایل پی دی اف در سایت کافه جزوه قرار داده شده است.        

ادامه مطلب

با استفاده از این کتاب و مطالعه دقیق مطالب آن، می‌توانید شانس خود را برای کسب نمره خوب در امتحان افزایش دهید.
بله، این کتاب شامل نکات کلیدی درس نیز هست.
نظرات
  1. محمد

    جزوه خوب و کار راه اندازی بود

  2. مسعود نوری

    ( خریدار محصول )

    از خریدم راضی هستم

  3. اصغر فلاح

    ( خریدار محصول )

    این محصوله خوبیه خیلی عالی

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *