پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
کافه جزوه
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
3 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۱۸ مرداد ۱۴۰۰
تعداد بازدیدها 👁️
658 بازدید
۸,۰۰۰ تومان

نمونه سوالات آشنایی با قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

سوالات آشنایی با قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران نهادهای فرهنگی ، اجتماعی ، سیاسی و اقتصادی را پیش بینی کرده است و جامعه ایران بر اساس اصول و قواعد اسلامی است که نشان دهنده خواسته صادقانه ملت اسلامی است. ماهیت انقلاب بزرگ اسلامی ایران و روند مبارزه مردم مسلمان از ابتدا تا انتها او هست.

این خواسته اساسی پیروزی است که در شعارهای تعیین کننده و قابل توجه همه گروه های مردم متبلور شد و اکنون ما با تمام وجود این پیروزی بزرگ را برای ملت خود رقم می زنیم تا به آن برسیم.

سوالات آشنایی با قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

دانلود سوالات آشنایی با قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران مهدی نظرپور

نمونه سوالات نیمسال تابستان 98 + جواب

نمونه سوالات نیمسال دوم 98-97 + جواب

نمونه سوالات نیمسال دوم 98-97 + جواب

نمونه سوالات نیمسال اول 98-97 + جواب

نمونه سوالات نیمسال دوم 97-96 + جواب

نمونه سوالات نیمسال اول 97-96 + جواب

نمونه سوالات نیمسال دوم 96-95 + جواب

نمونه سوالات نیمسال اول 96-95 + جواب

نمونه سوالات نیمسال دوم 95-94 + جواب

نمونه سوالات نیمسال اول 95-94 + جواب

نمونه سوالات نیمسال دوم 94-93 + جواب

نمونه سوالات نیمسال اول 94-93 + جواب

نمونه سوالات نیمسال دوم 93-92 + جواب

نمونه سوالات نیمسال اول 93-92 + جواب

نمونه سوالات نیمسال دوم 92-91 + پاسخ

نمونه سوالات نیمسال اول 92-91 + پاسخ

نمونه سوالات نیمسال دوم 91-90 + پاسخ

نمونه سوالات نیمسال اول 91-90 + پاسخ

نمونه سوالات نیمسال تابستان 90 + پاسخ

نمونه سوالات نیمسال دوم 90-89 + پاسخ

نمونه سوالات نیمسال اول 90-89 + پاسخ

نمونه سوالات نیمسال تابستان 89 + پاسخ

نمونه سوالات نیمسال دوم 89-88 + پاسخ

نمونه سوالات نیمسال اول 89-88 + پاسخ

نمونه سوالات نیمسال تابستان 88 + پاسخ

نمونه سوالات نیمسال دوم 88-87 + پاسخ

نمونه سوالات نیمسال اول 88-87 + پاسخ

سوالات درس آشنایی با قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران پیام نور

ویژگی اصلی این انقلاب در مقایسه با دیگر جنبش های ایران در مکتب مدرن و قرن اسلامی یعنی ملت اسلامی در ایران پس از عبور از جنبش مشروطه ضد استبدادی و جنبش ضد استبدادی ملی شدن استعماری نفت به این آزمایش پرهزینه رسید ،

که علت اصلی آشکار کمبود است و موفقیت این جنبش ها فقدان مکتب مبارزه بود. با وجود تحرکات اخیر در خط فکری اسلام و رهبری روحانیت تندرو نقش عمده ای را ایفا کردند ، اما به دلیل فاصله این مبارزات از مواضع اصلی اسلامی حرکت کرد و جنبش ها به زودی به رکورد رسید. از جانب و در اینجا وجدان بیدار ملت تحت رهبری عالی ترین مرجع سنت آیت الله العظمی امام است.

خمینی به ضرورت پیروی از خط اصلی جنبش مکتبی و اسلامی ، این بار روحانیت پی برد مبارز ملت همیشه در خط مقدم جنبش های مردمی ، نویسندگان و روشنفکران بوده است او که متعهد به رهبری خود بود ، جنبش جدیدی را بنیان نهاد. آغاز آخرین حرکت ملت ایران در سال هزار و یک سیصد و هشتاد و دو هجری برابر است با هزار و سیصد و چهل و یک هجری).

دانلود رایگان نمونه سوالات آشنایی با قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

اعتراض قاطع امام خمینی (ره) به طرح آمریکایی ها برای “انقلاب سفید” گامی در مسیر درست است. تحکیم مبانی حکومت اقتدارگرا و تقویت وابستگی سیاسی ، فرهنگی و اقتصادی به ایران امپریالیسم جهانی عامل حرکت متحد ملت و به دنبال آن انقلاب بزرگ و خونین بود.

امت اسلامی در ژوئن 1942 ، که در واقع نقطه شروع شکوفایی این قیام باشکوه است، هرچند او مرکزیت امام را به عنوان رهبری اسلامی نشان داد . وی پس از اعتراض به قانون بدنام تسلیم (مصونیت مشاوران) از ایران اخراج شد، پیوند محکم امت با امام و به ویژه امت اسلامی ادامه یافت.

سوالات آشنایی با قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران با پاسخ

در این میان ، اقشار آگاه و مسئول جامعه در سنگر مساجد ، موسسات و دانشگاه ها هستند. وی با روشن بینی و الهام از مکتب ثمربخش انقلابی اسلام ، تلاش مستمر و ثمربخش را در این زمینه انجام داد. بالا بردن سطح آگاهی و هوشیاری ملت اسلامی ، جهاد و مکتب خود را آغاز کرد. رژیم استبداد که جنبش اسلامی را با حمله به فیزیک ، دانشگاه و همه سرکوب کرد مراکز آشفته انقلاب شروع به فجیع ترین اعمال بربریت کردند.

عصبانیت انقلابی مردم و در این میان جوخه های مرگ و عذاب های قرن ها را کنار بگذارید، حبس متوسط ​​و طولانی مدت قیمتی بود که ملت مسلمان ما برای قاطعیت خود مدیون آن بودند به دعوا ادامه دادن.

خون صدها جوان و مومن ، زن و مرد ، در سحرگاهان میدان های تیراندازی “الله اکبر” یا بین کوچه و بازار هدف را فریاد می زدند. گلوله های دشمن شلیک شد ، انقلاب اسلامی ادامه یافت و بیانیه ها و پیام های پی در پی امام خمینی (ره) در مناسبت های مختلف ، آگاهی و عزم ملت اسلامی را عمیق تر می کند.

 

دانلود رایگان سوالات آشنایی با قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران + قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

اشنایی با قانون اساسی ایران برای تمامی دانشجویان الزامی است به هین دلیل نیز یکی از دروس قابل ارائه در دانشگاه ای سراسر کشور اشنایی با قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران می باشد. برای اشنایی با قانون اساسی جمهوری اسلامی م یتوانید کتاب های مفصلی را راجع به این موضوع پیدا و مطالعه نمایید.

همچنین برای درس قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران جزواتی نیز نگاشته  جمع اوری شده است تا دانشجویان بتوانند از مطالعه ی ان ها بهره مند شوند. اما به دلیل دشواری مطالب موجود در درس قانون اساسی اغلب دانشجویان در یادگیری و حفظ مطالب ان دچار مشکل می شوند. در صورت یکه این مشکل را دارید بهترین کار حل نمونه سوالات مختلف می باشد.

این گونه می توانید با حل نمونه سوالات مخلف مطالب موجود در درس قانون اساسی جمهور یاسلام را به خوبی فرا بگیرید. سوالات آشنایی با قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به صورت جزوه و فالی پی دی اف برای دانشجویان گرامی و به منظور یادگیری سریع تر دانشجویان در ایت کافه جزوه قرار داده شده است. تا دانشجویان بتوانند به راحتی به فایل پی دی اف این جزوه نمونه سوال دسترسی داشته باشند.

خرید و دانلود جزوه نمونه سوالات آشنایی با قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران + به همراه پاسخ نامه

تمامی سوالاتی که در جزوه نمونه  سوالات آشنایی با قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران ذکر شده است به همراه پاسخ های تشریحی امده است تا دانشجویان نخواهند برای یافتن پاسخ هر سوال زمانی را اختصاص دهند.

این گونه وقت دانشجویان نیز کم تر گرفته خواهد شد. پس دانشجویان می توانند نمونه سوال آشنایی با قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران  را از سایت کافه جزوه به صورت فایل پی دی اف دانلود نمایند و به مطالعه بپردازند.

ادامه مطلب

برند

کافه جزوه

8900ت
پس دانشجویان می توانند نمونه سوال آشنایی با قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران  را از سایت کافه جزوه به صورت فایل پی دی اف دانلود نمایند و به مطالعه بپردازند.
نظرات
  1. علی

    تشکر بابت رایگان گذاشتن این سوالات

  2. قاسم جلیلی

    ( خریدار محصول )

    حرف نداره این محصول

  3. وحید کاظمی

    ( خریدار محصول )

    واقعا عالیه قیمتشم از همه جا بهتره

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *