پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
کافه جزوه
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
4 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
478 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

مجموعه نمونه سوالات تستی اقتصاد عمومی 2

سوالات تستی اقتصاد عمومی 2 مجموعه ای متشکل از 29 سوال تستی از درس اقتصاد بخش عمومی 2 به همراه پاسخ آن ها می باشد.

هدف از گردآوری این مجموعه سوالات تستی اقتصاد عمومی 2 کمک به دانشجویانی بوده است که در شب امتحان به غیر از کتاب و جزوه ی خود از هیچ نمونه سوالی برای آشنایی با نکات کلیدی و سوالات امتحانی ندارند. تا از طریق سوالات تستی اقتصاد عمومی 2 بتوانند یک پیش فرضی از امتحان نهایی درس اقتصاد عمومی 2 داشته باشند.

به خصوص آن دسته از دانشجویان اقتصاد که استاد درس مربوطه قصد داد تا امتحان نهایی را به شکل تستی برگذار کند.

سوالات تستی اقتصاد عمومی 2

سوالات تستی اقتصاد عمومی 2

از نظر کیفیت سوالات تستی اقتصاد عمومی 2 شامل سوالات تستی به صورت تایپ شده است که همه در قالب یک فایل پی دی اف به صورت منظم و مرتب، هر سوال در یک صفحه قرار گرفته اند.

درس اقتصاد بخش عمومی 2 یا Public Sector Economics (2) به عنوان یکی از دروس تخصصی و اجباری رشته ی اقتصاد در مقطع کارشناسی است.

درس اقتصاد بخش عمومی 2 به منظور تدریس به دانشجویان مقطع کارشناسی رشته ی اقتصاد و به ارزش دو واحد برای تدریس در 32 ساعت نظری در یک نیم سال تحصیلی تعریف شده است.

دانشجویان اقتصاد قطعاً به منظور پاس نمودن این درس دو واحدی که از دروس مهم، کلیدی و تأثیرگذار در رشته ی اقتصاد می باشد به سوالات تستی اقتصاد عمومی 2 نیاز پیدا خواهند کرد.

دانلود رایگان پی دی اف نمونه سوالات تستی اقتصاد عمومی 2

اقتصاد کلان 2، اقتصاد خرد 2 و اقتصاد بخش عمومی 1 از دروس پیشنیاز درس اقتصاد بخش عمومی 2 هر کدام به ارزش سه واحد برای تدریس در 48 ساعت نظری در یک نیم سال تحصیلی می باشند که لزوم گذراندن آن ها از قبل به منظور درک و فهم مباحث درسی اقتصاد بخش عمومی 2 احساس می شود.

درس اقتصاد بخش عمومی 2  یک درس پایه ای و مبانی است که درک عمیق آن توسط دانشجویان برای اساتید بسیار مهم است زیرا به مفاهیم این درس در دروس آتی مربوط به ترم های بعدی نیاز خواهند داشت.

از همین رو دانشجویان کارشناسی رشته ی اقتصاد می توانند به کمک سوالات تستی اقتصاد عمومی 2 خود را آماده ی امتحان کنند تا درس اقتصاد بخش عمومی 2  را با یک نمره ی خوب پاس کنند.

دانلود نمونه سوالات تستی اقتصاد عمومی 2

نظام های اقتصادی از جمله ی این دروسی است که درس اقتصاد بخش عمومی 2 به عنوان پیش نیاز آن تعریق شده است.

درس اقتصاد بخش عمومی 2 با هدف شناخت مفاهیم عدالت اجتماعی و اقدامات دولت جهت بازتوزیع درآمد توسط دانشجویان و استدلات لزوم وجود دولت و نقش کاالهای عمومی در اقتصاد برای آن ها تدریس می شود و دانشجویان می توانند از طریق حل سوالات اقتصاد عمومی 2 نکات کلیدی این مباحث را بهتر درک کنند.

شناخت اقتصاد سیاسی دولت از منظر انتخاب عمومی و آشنایی با فرایند خصوصی سازی در ایران از سایر اهداف تدریس درس اقتصاد بخش عمومی 2 برای دانشجویان کارشناسی اقتصاد است که مطالعه ی مجموعه سوالات اقتصاد عمومی 2 در این زمینه کمک کننده خواهد بود.

فایل پی دی اف 29 صفحه ای مربوط به سوالات تستی اقتصاد عمومی 2 را می توانید از این صفحه با کلیک بر روی خرید محصول دانلود نمایید.

دانلود سوالات تستی اقتصاد عمومی 2

درصد اقتصاد عمومی 2 کی از دروس دانشگاهی می باشد که در مقطع کارشناسی به دانشجویان گرامی رشته های مرتبط تدریس می شود. پس شما هم اگر این واحد درسی اقتصاد عمومی 2 را باید مطالعه نمایید لازم است کتاب ها و منابع درسی مختلفی را برای ان مطالعه نماییید. شما دانشجویان گرامی در کنار مطالعه ی کتاب های درسی همواره می توانید از مطالعه ی جزوات نمونه سوال برای درس اقتصاد عمومی 2 نیز بهره مند شوید.

برای درس اقتصاد عمومی 2 سوالات تستی اقتصاد عمومی 2 را در سایت کافه جزوه بار گذاری کرده ایم تا به راحتی بتوانید به فایل پی دی اف این کتاب نمونه سوالات دسترسی داشته باشید. سعی کنید ابتدا کتاب ها یا جزوات درسی اقتصاد عمومی 2 را مطالعه نمایید و سپس با توجه به مطالعه  یخود نمونهسوالات متبط با مباحث  خوانده شده را مرور کنید.

با حل نمونه سوال دانش شما به طور چشم گری افزایش پیدا خواهد کرد و خواهید توانست که از درس اقتصاد عمومی 2 نمره ی بسیار خوبی را حاصل نمایید. پس پیشنهاد می کنیم گه از حل نمونه سوالات مختلف برای درس اقتصاد عمومی 2 هر گز غافل نشوید و مطالعه ی ان را جدی بگیرید.

خرید و دانلود فایل پی دی اف سوالات تستی اقتصاد عمومی 2 دانشگاه ازاد اسلامی نمونه سوالات به همراه پاسخ تشریحی

تمامی نمونه سوالاتی که در جزوه سوالات تستی اقتصاد عمومی 2 ذکر شده است دارای پاسخ کاملا تشریحی می باشد.

تا این گونه نخواهن دانشجویان برای پیدا کردن جواب سوالات مختلف در کتاب درسی به دنبال پاسخ بگردند. بلکه تنها با مراجعه به انتخای جزوه نمونه سوالات تستی می توانند پاسخ تمامی سوالات ذکر شده ر سوالات تستی اقتصاد عمومی 2 را مطالعه نموده و نمره ی خوبی از درس اقتصاد عمومی 2 بگیرند.

ادامه مطلب

این مجموعه سوالات مباحث مختلف اقتصاد عمومی 2 را به صورت جامع و کامل پوشش می‌دهد. سرفصل‌های کلی این مجموعه سوالات شامل موارد زیر است: بخش اول: نظریه تولید مفاهيم پایه تولید تولید در کوتاه‌مدت هزینه‌های تولید
این مجموعه سوالات برای دانشجویان رشته‌های اقتصاد، مدیریت، حسابداری و همچنین برای داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد و دکتری مناسب است.
نظرات
  1. مریم

    عالی بود
    ممنون از سایت خوبتون

  2. محمدتقی تقی زاده

    ( خریدار محصول )

    واقعا عالیه

  3. علی آزادی

    ( خریدار محصول )

    از همه نظر توصیه میشه

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *