پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
کافه جزوه
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
7 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۱۷ شهریور ۱۴۰۰
تعداد بازدیدها 👁️
474 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

دانلود نمونه سوالات زبان تخصصی مهندسی نفت

درس زبان تخصصی مهندسی نفت و سوالات زبان تخصصی مهندسی نفت، در این رشته بیش از سایر رشته های دانشگاهی مورد نیاز خواهد بود زیرا صنعت نفت یک صنعت بین المللی است و دانش انگلیسی یکی از اصول اساسی است. علاوه بر این در موضوعات دانشگاهی و تحصیلی، در زمینه ارسال مقاله، یادگیری مقالات خارجی و خواندن کتاب های اصلی، نیاز به یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد.

سوالات زبان تخصصی مهندسی نفت
سوالات زبان تخصصی مهندسی نفت

دانلود رایگان نمونه سوالات زبان تخصصی مهندسی نفت زبان تخصصی رشته ی مهندسی نفت

دانشجویانی که در رشته ی مهندسی نفت تحصیل می کنند همانند سایر رشته ها واحدی به نام زبان تخصصی را باید بگذرانتد. که در زبان تخصصی هر رشته ای کلمات و اصطلاحات موجود در ان تخصص به صورت کامل شرح داده می شود. برای مطالعه ی زبان تخصصی رشته ی مهندسی نفت پیشنهاد می شود که ابتدا منبع و کتاب مناسبی را جهت مطالعه ی این درس تخصصی انتخاب نمایید.

و سپس بعد از اینکه جزوات و کتاب های تخصصی خوبی را انتخاب و مطالعه نمودید بهتر است که یک فایل نمونه سوال را نیز به همراه داشته باشید. در سایت کافه جرزوه برای درس زبان تخصصی مهندسی نفت جزوه نمونه سوالات زبان تخصصی مهندسی نفت بار گذاری شده است تا دانشجویان مهندسی نفت بتوانند از مطالعه ی تمامی نمونه سوالات موجود برای این واحد درسی بهره مند گردند.

در زبان تخصصی اصطلاحات و عبارت های تخصصی که در رشته ی گهندسی نفت کار امد هستند مورد بررسی قرار می گیرد تا دانشجویان به راحتی بتوانند مسایل تخصصی موجود در رشته ی مهندسی نفت را بدون کوچک ترین مشکلی مطالعه نمایند و از مباحث  و مطالب دکر شده در ان بهره مند شوند.

خرید فایل پی دی اف جزوه نمونه سوالات زبان تخصصی مهندسی نفت

برای این که بتوانید مباحث موجود در درس زبان تخصصی مهندسی نفت را به خوبی فرا بگیرید حتما لازم است که نمونه سوالات مختلف را مطالعه نمایید.

همچنین شما با مطالعه ی نمونه سوالات با مدل طراحی سوالات اساتید در این درس اشنای پیدا می کنید و به راحتی می توانید تمامی مطالب ان را یاد بگیرید. از این رو به شما دانشجوبان گرامی پیشنهاد می شود که جزوه نمونه سوالات زبان تخصصی مهندسی نفت را از کافه جزوه دانلود نمایید.

 

ادامه مطلب

بله
از داخل سایت کافه جزوه سفارش دهید
نظرات
  1. مازیار

    عالی بود
    تشکر فراوان

  2. ابوالفضل فرد

    بنده راضی بودم

  3. محمدعلی نهاوندی

    ( خریدار محصول )

    خیلی خوب هست

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *