پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
کافه جزوه
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
3 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۲۳ خرداد ۱۴۰۰
تعداد بازدیدها 👁️
142 بازدید
۸,۰۰۰ تومان

دانلود سوالات زبان عمومی پیام نور با جواب

نمونه سوالات زبان عمومی پایانترم

سوالات زبان عمومی

نمونه سوال زبان عمومی دانشگاه

نمونه سوالات زبان میانترم

دانلود رایگان سوالات زبان عمومی +پاسخ نامه +دانشگاه پیام نور

زبان عمومی نیز یکی از دروسی می باشد که اکثر دانشجویان در رشته های مختلف دانشگاهی باید این واحددرسی را بگذرانند. پس طیف گسترده ای از دانشجویان واحد درسی زبان عمومی را دارند. برای اینکه بتوانید نمره ی خوبی را از درس زبان عمومی کسب نمایید لازم است تا نمونه سوالاتی را حل کنید و با نحوه ی سوالات امتحانی اشنا شوید.

جزوه ای که تحت عنوان سوالات زبان عمومی در سایت کافه جزوه قرار داده شده است جزوه ای بسیار جامع و کامل می باشد که سوالات بسیار زیادی در ان مطرح شده است. شما می توانید برای اینکه مهارت خود را در درس زبان عمومی محک بزنید از این نمونه سوالات موجود  برای درس زبان عمومی بهره مند شوید.

نمونه سوالاتی که د راین فایل پی دی اف مشاده خواهید کرد بر گرفته از ازمون های زبان عمومی در دانشگاه های مختلفی از جمله دانشگاه پیام نور می باشد. با مشاهده این سوالات تا حدودی می توانید با سلیقه طراحان سوال امتحانی اشنا شوید.

خرید و دانلود نمونه سوالات ریاضی عمومی دانشگاه فنی مهندسی +پی دی اف

نمونه سوالات مختلفی برای درس زبان عمومی در جزوه سوالات زبان عمومی اورده شده است. تا دانشجویان با مطالعه این سوالات تا حدودی با سوالات امتحانی اشنا شوند و نمره ی خوبی را از درس زبان عمومی کسب نمایند. دانشجویان زیادی از هر رشته ای که باشند می توانند ا زمطالعه این نمونه سوالات بهره مند شوند.

این فایل به صورت عمومی در اختیار کلیه دانشجویان رشته های مختلف قرار خواهد گرفت. همواره پیشنهاد و توصیه کافه جزوه به دانشجویان رشته ای مختلف برای درس زبان عمومی مطالعه ی نمونه سوالات درس زبان عمومی می باشد. دانشجویان گرامی می توانند فایل پی دی اف نمونه سوالات درس زبان عمومی را به سبد خیرد خود اضافه نمایند.

ادامه مطلب

بله
بله
نظرات
  1. جواد

    very good

  2. پرویز فرهادی

    ( خریدار محصول )

    همه چی عالی

  3. امید هامون

    ( خریدار محصول )

    خیلی خوب هست

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *