پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
کافه جزوه
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
1 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
396 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

دانلود نمونه سوالات درس کاربرد کامپیوتر در مهندسی صنایع دانشگاه شریف

نمونه سوالات CIS مجموعه ای متشکل از پنج عدد پی دی اف تایپ شده از امتحانات درس کاربرد کامپیوتر در مهندسی صنایع CIS است که مربوط به امتحانان میان ترم و پایان ترم دو نیم سال تحصیلی اول و دوم سال های تحصیلی 1396-1395 و 1397-1396 می باشد.

نمونه سوالات CIS را استاد صادقی برای امتحانات درس مربوطه ی دانشجویان خود در مقطع کارشناسی رشته ی مهندسی صنایع طراحی نموده اند.

هدف از گردآوری و تهیه ی این مجموعه نمونه سوالات CIS کمک به دانشجویان عزیز از سراسر کشور است که به اساتید سرشناس و مطرح از دانشگاه های خوب کشور دسترسی ندارند.

درس کاربرد کامپیوتر در مهندسی صنایع (CIS) یاComputer Information Systems in Industrial Engineering که از آن اختصار با CIS نام می بردند یک درس مهم و تأثیرگذار در رشته ی مهندسی صنایع است.

نمونه سوالات CIS

دانلود رایگان نمونه سوال کاربرد کامپیوتر در مهندسی صنایع استاد صادقی دانشگاه شریف

 از طریق این درس به عنوان درس هدف در نمونه سوالات CIS دانشجویان با پرکاربردترین نرم افزارهای مهندسی صنایع و نرم افزارهای مورد نیاز صنایع در علوم مختلف آشنا می شوند.

این درس به ارزش سه واحد از دروس مربوط به گروه فنی و مهندسی است که برای دانشجویان رشته ی مهندسی صنایع در مقطع کارشناسی و در دانشکده ی مهندسی صنایع به عنوان یکی از دروس اجباری ارائه می شود. از همین رو این دانشجویان حتماً به نمونه سوالات CIS نیاز پیدا خواهند کرد.

برای گذراندن درس کاربرد کامپیوتر در مهندسی صنایع (CIS) حتماً باید از قبل دروس آزمایشگاه کامپیوتر و برنامه سازی کامپیوتر را که به عنوان پیشنیازهای این درس تعریف شده اند را گذرانده باشید زیرا سرفصل های درس کاربرد کامپیوتر در مهندسی صنایع (CIS) با این فرض مشخص شده اند که دانشجویان حداقل به یک زبان برنامه نویسی تسلط دارند.

نمونه سوالات CIS کاربرد کامپیوتر در مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی شریف

توصیه می کنیم حتماً از نمونه سوالات CIS استفاده کنید زیرا اشراف و تسلط بر درس کاربرد کامپیوتر در مهندسی صنایع (CIS) قطعاً برای سایر دروس ترم های آتی همچون سیستم های اطلاعات مدیریت که به عنوان پیشنیاز این درس تعریف شده است ضروری می باشد.

علاوه بر آن اهمیت دانستن کاربرد کامپیوتر در صنایع، استفاده از آن و داشتن دانش و مهارت حداقل در زمینه ی یکی از زبان های برنامه نویسی از الزامات این رشته ی مهندسی صنایع در آینده است که غیر قابل انکار می باشد.

برای همین هم هست که پیشنهاد می کنیم تا از طریق نمونه سوالات CIS خود را برای کسب یک نمره ی خوب از این درس آماده کنید.

تکنولوژی اطلاعات در تجارت، سیستم های اطلاعاتی، تعریف ها و مثال های مرتبط با آن، بررسی نرم افزارهای کامپیوتری از جمله سرفصل هایی هستند که برای تدریس در درس کاربرد کامپیوتر در مهندسی صنایع (CIS) تعیین شده اند که از طریق نمونه سوالات CIS می توانید به درک عمیق تری از آن ها برسید.

دانلود امتحان درس کاربرد کامپیوتر در مهندسی صنایع CIS دانشگاه شریف

زیرا در نمونه سوالات CIS استاد صادقی سعی نموده اند تا از مهم ترین و کلیدی ترین نکات درس مربوطه سوال تهیه کنند که همین قضیه باعث می شود تا شما بسیاری از مفاهیم را درک کنید.

علاوه بر آن از طریق مطالعه ی نمونه سوالات CIS با سوالات امتحانی درس کاربرد کامپیوتر در مهندسی صنایع (CIS) آشنا شده و با پاسخ به آن ها خودتان را به چالش می کشید.

نمونه سوالات CIS به خصوص برای آن دسته از دانشجویان مهندسی صنایع سودمند خواهد بود که در دانشگاه صنعتی شریف تحصیل می کنند و درس کاربرد کامپیوتر در مهندسی صنایع (CIS) خود را نیز با استاد صادقی می گذرانند.

مجموعه نمونه سوالات CIS همه در یک فایل فشرده در این صفحه از سایت کافه جزوه برای دانلود قرار گرفته اند.

دانلود رایگان فایل نمونه سوالات  cis

در سایت کافه جزوه فایل های نمونه سوالات مختلفی وجود دارد. به عنوان مثال برای تمامی دروس عمومی فایل پی دی اف جزوات نمونه سوال ارائه شده است که دانشجویان گرامی می توانند ان را دانلود نموده و از مطالعه ی تک تک نمونه سوالات بهره مند شوند.

اما فایل نمونه سوالات ایت کافه جزوه تنها محدود به دروس عمومی نمی شود بلکه برای دروس تخصصی نی مانند درس سی اس ای نیز نمونه سوالاتی را به صورت فایبل پی دی اف ارائه کرده است. تا دانشجویان گرامی رشته های مرتبط فایل پی دی اف ان را مطالع نمایند جزوه  یارائه شده برای درس سی ای اس نمونه سوالات  cis می باشد که تمامی نمونه سوالات از مباحث درسی را می توانید در این فایل پی دی اف پیدا کنید.

با حل تمامی نمونه سوالات ذکر شده در جزوه نمونه سوال سی ای ا دانش و تسلط کافی در درسسی ای اس برای شما ایجاد خواهد شد. پس این سوالات ذکر شده در جزوه نمونه سوال درس سی ای اس را با دقت فراوان مطالعه نمایید تا بتتوانید امتحان پایاینی درس سی ای اس را به خوبی پاس کنید و نمره ی بالایی را از این در س بگیرید.

خرید و دانلود فایل پی دی اف نمونه سوالات  cis

سایت کافه جزوه را می توان معدن جزوات مختلف دانست تمامی جزوات و کتاب های درسی موجود در این سایست با فرمت ی دی اف در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت. یکی از این فایل ها که در دسته بندی نمونه سوالات قرار می گیر د نمونه سوالات  cis می باشد که با قیمت مناسبی در سایت کافه جزوه ب فروش می رسد و تمامی دانشجویان می توانند از پس هزینه های ان بر بیایند. پس از خرید این جزوه نمونه سوال مفید غافل نباشید.

ادامه مطلب

مطالعه نمونه سوالات CIS می تواند فواید متعددی داشته باشد، از جمله: آشنایی با نوع و سطح دشواری سوالات آزمون تمرین و آمادگی برای پاسخگویی به سوالات شناسایی نقاط قوت و ضعف
برای قبولی در آزمون CIS، باید مطالعه و آمادگی کاملی داشته باشید.
نظرات
  1. علی زارعی

    سوالات دانشگاه شریف واقعا عالیه

  2. ابوالقاسم تبریزی

    ( خریدار محصول )

    دیگه بهتر از این نیستش

  3. ایمان اسکندری

    عالی و بی رغیب

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *