پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
آلفرد مارشال
نوع فایل 📝
RAR
حجم فایل 💾
4 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۲۷ مهر ۱۴۰۰
تعداد بازدیدها 👁️
594 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

دانلود کتاب اصول اقتصاد PDF

کتاب اصول علم اقتصاد آلفرد مارشال یک کتاب دانشگاهی و درسی اقتصاد سیاسی یا اقتصادی برجسته از آلفرد مارشال (1842-1924) است که اولین بار در سال 1890 منتشر شد. این کتاب استاندارد برای نسل های دانشجوی اقتصاد بود که تا سال 1920 به هشت چاپ رسید. چاپ نهم (variorum) در سال 1961 منتشر شد که در 2 جلد توسط C. W. Guillebaud ویرایش شده است.

کتاب اصول علم اقتصاد آلفرد مارشال

دانلود رایگان کتاب مبانی علم اقتصاد pdf

مارشال نوشتن کتاب اصول علم اقتصاد را در سال 1881 آغاز کرد و بیشتر دهه بعد را در کار سه مرحله ای گذراند. برنامه او برای این کار به تدریج به یک مجموعه دو جلدی در کل اندیشه اقتصادی گسترش یافت. جلد اول کتاب اصول علم اقتصاد آلفرد مارشال در سال 1890 با استقبال جهانی منتشر شد که او را به عنوان یکی از اقتصاددانان برجسته زمان خود معرفی کرد. جلد دوم ، که به تجارت خارجی، پول، نوسانات تجارت، مالیات و جمع گرایی می پرداخت، هرگز منتشر نشد. در طول دو دهه آینده او برای تکمیل جلد دوم کتاب اصول کار کرد اما توجه بی وقفه او به جزئیات و بلندپروازی برای کامل مانع از تسلط بر وسعت کار شد.

بهترین کتاب اصول علم اقتصاد

آلفرد مارشال (زاده 26 ژوئیه 1842، لندن، انگلستان – درگذشت 13 ژوئیه 1924، کمبریج، کمبریجشر) یکی از بنیانگذاران اصلی مکتب اقتصاددانان نئوکلاسیک انگلیسی و اولین مدیر کالج دانشگاهی، بریستول (1877–81) )

مارشال در مدرسه Merchant Taylors’s School و در کالج سنت جان، کمبریج تحصیل کرد. او از سال 1883 تا 1885 در کالج بالیول، آکسفورد، همکار و مدرس اقتصاد سیاسی و از سال 1885 تا 1908 استاد اقتصاد سیاسی در دانشگاه کمبریج بود و پس از آن خود را وقف نوشتن خود کرد. از 1891 تا 1894 او عضو کمیسیون سلطنتی کار بود.

دانلود کتاب اصول علم اقتصاد پیام نور

اصول اقتصاد مارشال (1890) مهمترین سهم وی در ادبیات اقتصادی بود. با معرفی تعدادی از مفاهیم جدید، مانند کشش تقاضا، مازاد مصرف کننده، شبه و شرکت نماینده که همه آنها نقش مهمی در توسعه بعدی اقتصاد ایفا کردند، متمایز شد. مارشال در این کار تأکید کرد که قیمت و خروجی یک کالا بر اساس عرضه و تقاضا تعیین می شود که مانند “تیغه قیچی” در تعیین قیمت عمل می کند. اقتصاددانان مدرن سعی می کنند تغییرات قیمت یک شروع خوب را با عواملی که ممکن است منحنی تقاضا یا عرضه را تغییر داده است، درک کنند.

دانلود pdf کتاب اصول علم اقتصاد آلفرد مارشال

صنعت و تجارت مارشال (1919) سازمان صنعتی را مطالعه کرد. پول، اعتبار و تجارت (1923) در زمانی نوشته شد که دنیای اقتصاد عمیقا بر اساس نظریه ارزش تقسیم شده بود. مارشال عمدتا با معرفی عنصر زمان به عنوان یک عامل تجزیه و تحلیل، در آشتی اصل هزینه کلاسیک تولید با اصل سودمندی حاشیه ای که توسط ویلیام جونز و مکتب اقتصادی اتریش تدوین شده بود، موفق شد. مارشال اغلب در ردیف اقتصاددانان برجسته انگلیسی قرار دارد که شامل آدام اسمیت، دیوید ریکاردو و جان استوارت میل می شود.

علم اقتصاد یکی از رشته های دانشگاهی می باشد که افراد زیادی علاقه مند هستند تا در علم اقتصاد تحصیل نمایند. کتاب علم اقتثاد آلفرد مارشال یکی از کتاب های بسیار مطرح در این رشته می باشد که دانشجویان یکه در رشتهی  اقتصاد تحصیل می نمایند بدون شک این کتاب را مطالعه خواهند کرد.

کلیه مباحثی را که لازم است در علم اقتصاد فرا بگیرید به صورت کامل در این کتاب شرح داده شده است تا دانشجویان گرامی بتوانند از مطالعه ی این منبع بی نظیر بهره مند شوند.

شما می توانید هم نسخه ی چاپی کتاب علم اقتصاد آلفرد مارشال را تهیه کنید هم نسخه ی پی دی اف این کتاب را. تهیه نسخه ی پی دی اف کتاب اقتصاد الفرد مارشال برای دانشجویان گرامی رشته های اقتصاد بسیار مقرون به صرفه تر می باشد.

زیرا کتاب های الکترونیک بسیار ارزان تر از نسخهی چاپی هستند. و برای تهیه ان ها لازم است هزینه ی بسیار کمی را بپردازید. مطالعه ی کتاب علم اقتصاد الفرد مارشال به کلیه دانشجویانی که در رشته های اقتصاد مشغول به تحصیل هستند پیشنهاد می شود زیرا کتابی بسیار جامع و کامل برای این درس محسوب می شود.

خرید و دانلود کتاب علم اقتصاد آلفرد مارشال

اگر دانشجوی اقتصاد هستید باید بدانید که یکی از منابع اصلی تدریس برای شما کتاب علم اقتصاد آلفرد مارشال می باشد. که از همان ابتدا لازم است برای مطالعه ی این درس برنامه ریزی کاملی داشته باشید و کلیه نکات ان را با دقت بسیار زیاد مورد بررسی قرار دهید.

در این زمینه هر چه مطالعه ی دقیق تر و گسترده تری از کتاب علم اقتصاد آلفرد مارشال داشته باشید بسیار به نفعتان خواهد بود و علمتان را افزایش می‌دهد.

ادامه مطلب

علم اقتصاد یکی از رشته های دانشگاهی می باشد که افراد زیادی علاقه مند هستند تا در علم اقتصاد تحصیل نمایند.
8900 تومان
نظرات
  1. محمد

    هر جا گشتم این کتاب را پیدا نکردم
    ممنون از شما که آن را برای دانلود قرار دادید

  2. محسن تبریزی

    خرید امن و مطمئن

  3. محمدعلی حجتی

    ( خریدار محصول )

    این محصول عالیه ممنون از این سایت

  4. سجاد صمصامی

    ( خریدار محصول )

    سلام من خریدم رمزش کجاست؟

    • کافه جزوهمدیر سایت

      سلام
      رمز فایل:
      cafejozve.ir
      لطفا کپی پیست نکنید و آنرا در محل مربوطه تایپ نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *