پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
کافه جزوه
نوع فایل 📝
RAR
حجم فایل 💾
106 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۲۴ مرداد ۱۴۰۰
تعداد بازدیدها 👁️
388 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

کتاب انتقال حرارت و جرم اینکروپرا ویرایش 7 به همراه حل المسائل

کتاب انتقال حرارت و جرم اینکروپرا ویرایش هفتم استاندارد طلایی آموزش انتقال حرارت برای بیش از 30 سال است و با تعهد به بهبود مستمر توسط چهار نویسنده که بیش از 150 سال تجربه ترکیبی در آموزش ، تحقیق و تمرین انتقال حرارت دارند.

این کتاب با استفاده از یک روش سختگیرانه و سیستماتیک حل مسأله که توسط این متن پیشگام شده است ، به طور فراوان مملو از مثال ها و مشکلاتی است که غنای و زیبایی این رشته را آشکار می کند.

کتاب انتقال حرارت و جرم اینکروپرا

دانلود کتاب انتقال حرارت اینکروپرا زبان انگلیسی

کتاب انتقال حرارت و جرم اینکروپرا ویرایش 7، پایه خود را در چهار هدف اصلی یادگیری برای دانش آموزان حفظ می کند و همچنین انتقال گرما و جرم را با تأکید بیشتر بر مفاهیم بنیادی و همچنین نشان دادن ارتباط این ایده ها با کاربردهای هیجان انگیز در بحرانی ترین مسائل امروز، نزدیک تر می کند.

دانلود کتاب حل المسائل انتقال حرارت و جرم اینکروپرا ویرایش هفتم

این کتاب پرفروش در این زمینه مقدمه ای کامل بر منشأ فیزیکی انتقال حرارت و جرم ارائه می دهد. رویکرد سیستماتیک اینکروپرا و دیویت به قانون اول که به دلیل روشنی شفاف و روش حل مسئله آسان قابل پیگیری است، اعتماد خواننده را در استفاده از این ابزار ضروری برای تجزیه و تحلیل حرارتی افزایش می دهد. خوانندگان معنی اصطلاحات و اصول فیزیکی انتقال حرارت و همچنین نحوه استفاده از ورودی های لازم برای محاسبه نرخ انتقال حرارت و یا دمای مواد را خواهند آموخت.

دانلود رایگان کتاب انتقال حرارت و جرم اینکروپرا

در میان کتاب های متعدد در زمینه انتقال حرارت، کتاب انتقال حرارت اینکروپرا یکی از مراجع معروف و معتبر در مورد چرخه انتقال حرارت است که در دانشگاههای جهان و ایران مورد استفاده قرار می گیرد.

چاپ هفتم کتاب انتقال حرارت اینکروپرا از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و شامل مثال ها و تمرین های زیادی در انتهای فصل به همراه تصاویر رنگی در کتاب، یک متن روانشناسی ساده و البته آن را به مرجع محبوب در بین اساتید تبدیل می کند و دانشجویان مهندسی شیمی و مهندسی مکانیک.

برای تسلط بر دوره انتقال حرارت در دانشگاه و تقویت پایه کنکور، توصیه می شود مثال ها و به ویژه تمرینات انتهای فصل این کتاب را حل کنید.

کتاب انتقال حرارت و جرم اینکروپرا این یک کتاب عالی است و اغلب دانشجویان برای انتقال حرارت و جرم به این کتاب مراجعه می کنند. آنچه من در مورد این کتاب به ویژه دوست دارم این است که تقریباً همیشه تصور نمی شود که خواننده باید تمام جنبه های مکانیک سیالات/دینامیک را به خاطر بسپارد،بداند. در عوض با اعمال قضیه حمل و نقل رینولد بر روی یک عنصر حجم یا تکنیک های شباهت در لایه های مرزی و غیره ، تمام معادلات مکانیک سیالات/دینامیک سیالات را اجرا می کند.

دانلود رایگان کتاب انتقال حرارت و جرم اینکروپرا دانشگاه فنی مهندسی

درس انتقال حرارت و جرم  یکی از دروس تخصصی می باشد که دانشجویان باید در مقطع کارشناسی ان را بگذرانند. کتاب انتقال حرارت و جرم اینکروپرا یکی از کتاب های تکست اصلی می باشد که هم زبان اصلی و هم ترجمه ان در بازار وجود دارد. بسته به اینکه دانش زبان انگلیسی خوبی دارند می توانید از کتاب تکست اصلی به زبان انگلیسی بهره مند شوید.

اگر دانش زبان انکلیسی ندارید می توانید از کتاب های ترجمه شده استفاده نمایید. فقط توجه داشته باشید که بهترین کتاب ترجمه شده را مطالعه نمایید. این کتاب تکست اصلی برای درس انتقال حرارت و جرم را می توانید از سایت کافه جزوه دانلود نمایید. دانشجویان رشته های شیمی و سایر رشته های مرتبط می توانید این کتاب را نطالعه نمایید.

کلیه مباحث درس و سر فصل های ارایه شده برای درس انتقال حرارت و جرم توسط کتاب اینکروپرا  به طور کامل پوشش داده است. کسب نمره ی عالی از این درس تخصصی می تواند برای دانشجویان بسیار دارای اهمیت باشد. بهترین کتابی که می توانید برای درس انتقال حرارت و جرم مطالعه نمایید و از نکات و مطالب بی نظیر موجود در جزوه بهره مند شوید.

دانلود و خرید کتاب انتقال حرارت و جرم اینکروپرا

کتاب انتقال حرارت و جرم اینکروپرا از جمله کتاب های مطرح برای درس انتقال حرارت و جرم می باشد که دانشجویان باید این کتاب را به صورت انلاین از سایت کافه جزوه دریافت نمایید.

تمامی مباحث مهم با زبانی ساده در کتاب انتقال حرارت و جرم نوشته ی اینکروپرا را می توانید برای این واحد درسی مطالعه نمایید. جهت دانلود کردن فایل پی دی اف کتاب انتقال حرارت و جرم قلم اینکروپرا  می توانید به سایت کافه جزوه سری بزنید.

ادامه مطلب

دانشجویان رشته‌های مهندسی مکانیک، مهندسی شیمی و سایر رشته‌های مرتبط
ارائه جامع و کامل مباحث انتقال حرارت و جرم استفاده از مثال‌ها و مسائل کاربردی برای تفهیم بهتر مطالب
نظرات
  1. مریم

    تشکر بابت رایگان گذاشتن این کتاب و حل المسائلش

  2. میثم معصومی

    ( خریدار محصول )

    از خریدم راضی هستم

  3. هادی کلانتری

    فوق العاده است دیگه حرفی نمی مونه

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *