پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
لارنس
نوع فایل 📝
RAR
حجم فایل 💾
94 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۲۷ خرداد ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
462 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

دانلود کتاب جراحی لارنس جلد دوم ترجمه فارسی

کتاب جراحی لارنس جلد دوم از کتاب های مرجع اصلی در رشته های علوم پایه ی پزشکی است که توسط گروهی از مترجمین متخصص به زبان فارسی برگردانده شده است. کتاب جراحی لارنس جلد دوم در چندین جلد نگاشته شده است که همگی ترجمه و به وسیله ی انتشارات اندیشه ی رفیع چاپ و روانه بازار کتاب شده اند.

کتاب جراحی لارنس جلد دوم

 دانلود کتاب جراحی لارنس جلد دوم زبان فارسی علوم پایه پزشکی

کتاب جراحی لارنس جلد دوم در ادامه ی جلد اول این کتاب و سرفصل های نهم تا شانزدهم مجموعه ی کتاب جراحی لارنس که در چند جلد منتشر شده است را در بردارد.

سرفصل های کتاب جراحی لارنس جلد دوم تحت عناوین زیر می باشد که از طریق مطالعه ی این کتاب، بر سرفصل های خطوط زیر به تسلط و اشراف خواهید رسید.

فصل نهم: تروما

فصل دهم: سوختگی ها

فصل یازدهم: هرنی دیواره ی شکمی

فصل دوازدهم: مری

فصل سیزدهم: معده و دوازدهه

فصل چهاردهم: روده باریک و آپاندیس

فصل پانزدهم: کولون، رکتوم و آنوس

فصل شانزدهم: مجرای صفراوی

کتاب جراحی لارنس جلد دوم از کتاب های منبع اصلی در زمینه ی اصول و مبانی جراحی است که در زمینه ی یادگیری سرفصل های تعیین شده برای این درس به دانشجویان علوم پایه ی پزشکی بسیار کمک کننده است.

خرید کتاب ترجمه کامل جراحی لارنس 2018 جلد 2

از همین رو به دانشجویان پزشکی توصیه می شود تا با مطالعه ی کتاب جراحی لارنس جلد دوم در سال های اولیه ی ورود به دانشگاه، پایه ی علمی خود را در حوزه ی مباحث جراحی تقویت کنند.

بنابراین مخاطبان کتاب جراحی لارنس جلد دوم را عمدتاً دانشجوهای رشته های علوم پایه ی پزشکی و داوطلبان آزمون جامع علوم پایه ی پزشکی تشکیل می دهند.

ترجمه کامل جراحی لارنس جلد دوم فصل های 9 تا 16

ترجمه ی کتاب جراحی لارنس جلد دوم به وسیله ی گروه مترجمین متخصص و با پایه ی علمی قوی انجام گرفته است که اعضای این گروه شامل سارا شیاری، علیرضا فرزائی، سارا امیری، میثم، پناهی، نسرین احسانفر، عبدالرضا راعی، علی پورجلال، طه حسن زاده، امیررضا حدائق، نوین نبوی، یاسمن خلیلی باصری، عبدالرئوف سودی، علی سنگیان، عرفان فربد، لعیا جلیلیان و سید سینا نقیبی ایروانی هستند.

جراحی لارنس 2018 جلد 2

حضور سید سینا نقیبی ایروانی به عنوان سرپرست مترجمان و ویراستاران و ناظران متشکل از اساتید دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه شیراز و شهید بهشتی تهران از جمله دکتر بابک ثابت، دکتر شهرام پایدار، دکتر برمک قلی زاده و دکتر عادل زینال پور در تیم گردآوری و تهیه ی کتاب جراحی لارنس جلد دوم منجر به کیفیت فوق العاده بالای علمی این کتاب و مورد توجه قرار گرفتن آن در بین محققین، اساتید، پژوهشگران و دانشجویان علوم پایه ی پزشکی شده است.

کتاب جراحی لارنس جلد دوم را می توانید از سایت کافه جزوه که در زمینه ی عرضه ی نسخه ی الکترونیکی کتاب ها و جزوات درسی و دانشگاهی به فعالیت مشغول است تهیه نمایید. بدین منظور کافی است همین حالا بر روی خرید محصول کلیک نمایید. امید است محتوای کتاب جراحی لارنس جلد دوم بتواند سهم هرچند کوچکی در پاسخ به نیاز علمی پژوهشگران و محققان عزیز داشته باشد.

دانلود رایگان  کتاب جراحی لارنس جلد دوم

حال بعد از معرفی کتاب جراحی لارنس جلد اول نوبت به معرفی کتاب جراحی لارنس جلد دوم می رسد. جلد دوم کتاب جراحی لارنس در واقع کامل کننده مباحث جلد اول این کتاب جراحی می باشد. برای مطالعه ی کامل مباحث لازم است که هر دو جلد این کتاب در دسترس شما قرار بگیرد تا بتوانید به صورت کامل این مطالب را مطالعه نمایید و علم خود را در زمینه جراحی به میزان قابل توجهی ای افزایش دهید.

لازم به ذکر است که کتاب جراحی لارنس یک کتاب معروف و بسیار عتبری می باشد که در سراسر دنیا و در دانشگاه های بسیار مطرحی همانند هاروارد تدریس می شود.

اساتید دانشگاه های سراسر کشور نیز در کلاس های خود به تدریس کتاب های جراحی لارنس می پردازند و از دانشجویان خود می خواهند که هر دو جلد این کتاب را تهیه نموده و به صورت کامل و مفصل کلیه مطالب ذکر شده در ان را مطالعه نمایند. نکاتی را در ای کتاب یاد خواهید گرفت که در هیچ کتلب دیگری موجود نخواهد بود. جراحان نیز گاهی برای یاد اوری نکات مختلف کتاب های جراحی لارنس هر دو جلد را مطالعه می نمایند تا مباحث مختلف برای ان ها یاد اوری شود.

خرید و دانلود فایل کتاب جراحی لارنس جلد دوم

کتاب های جرزاحی لارنس را اگر بخواهید به صورت چاپی خریداری نمایید باید بدانید که مبلغ زیادی لازم است زیرا این کتاب های رفرنس حجم بسیار زیادی داشته و گران هستند. با توجه به اوضاع اقتصادی سایت کافه جزوه در صدد بر امده است که فایل پی دی اف  کتاب جراحی لارنس جلد دوم و فایل PDF جراحی لارنس جلد اول را در اختیار دانشجویان گرامی رشته های مرتبط قرار دهد تا با هزینه ی کمتری تهیه نمایند.

ادامه مطلب

بله
بله، در برخی از سایت‌ها، امکان مطالعه قسمتی از کتاب قبل از خرید وجود دارد.
نظرات
  1. محمد

    بسیار عالی بود

  2. غلامرضا جلالی

    ( خریدار محصول )

    حتما بخرید از دست ندینش

  3. محمدحسن باقری

    ( خریدار محصول )

    خیلی خیلی عالیه

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *