پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
هولمن ترجمه محمد سمیع پور
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
12 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
396 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

کتاب راهنمای مسائل انتقال گرما هولمن PDF

کتاب راهنمای مسائل انتقال گرما اثر جک فیلیپ هولمن است که توسط محمد سمیع پورگیری به زبان فارسی برگردانده شده است. در این صفحه از سایت کافه جزوه ویرایش هشتم مربوط به کتاب راهنمای مسائل انتقال گرما موجود می باشد که انتشارات کتاب دانشگاهی در تاریخ اسفند سال 1397 نسبت به چاپ و انتشار آن در بازار کتاب اقدام کرده است.

راهنمای مسائل انتقال گرما هولمن

کتاب راهنمای مسائل انتقال گرما یک حل المسائل فارسی است که در آن جک فیلیپ هولمن به تشریح و پاسخ دهی مسائل و تمارین کتاب انتقال گرما یا حرارت خود پرداخته است. کتاب انتقال حرارت یک کتاب درسی و دانشگاهی در دسته بندی کتاب های با مضمون فیزیکی قرار دارد که معمولاً توسط اساتید درس انتقال حرارت به عنوان یک کتاب مرجع به دانشجویان برای مطالعه و امتحان معرفی می شود.

دانلود رایگان کتاب راهنمای مسائل انتقال گرما مهندسی شیمی

از آن جایی که درون کتاب راهنمای مسائل انتقال گرما مسائل بسیار زیادی وجود دارد که دانشجویان ملزم هستند تا به آن ها اشراف داشته باشند از همین رو جک فیلیپ هولمن کتاب راهنمای مسائل انتقال گرما را به منظور کمک به این دانشجویان نگاشته است.

درس انتقال حرارت یکی از دروس مهم، اصلی و تأثیر گذار در رشته ی مهندسی شیمی است که در دو نیم سال تحصیلی تحت عناوین انتقال حرارت 1 و انتقال حرارت 2 هر کدام به ارزش سه واحد ارائه می شود.

این درس باری تدریس به دانشجویان مقطع کارشناسی رشته ی مهندسی شیمی در 48 ساعت نظری در طول یک نیم سال تحصیلی تعریف شده است و برداشتن درس انتقال حرارت نیازمند این است که دروس شیمی مهندسی عمومی، موازنه مواد و انرژی و مکانیک سیالات 1 از قبل گذرانده باشید.

دانلود حل المسائل انتقال گرما هولمن

هر کدام از این دروس به ارزش سه واحد هستند که به عنوان پیشنیازهای درس انتقال حرارت تعیین شده اند. درک درست و عمیق انتقال حرارت برای دانشجویان رشته مهندسی شیمی لازم و ضروری است زیرا تسلط بر نکات و مباحث این درس در سایر دروس ترم های آتی نیازمند است. دروسی همچون فرآیندهای پلیمری، آزمایشگاه انتقال حرارت و روش های اندازه گیری کمیت های مهندسی به عنوان یکی از پیشنیازهای اصلی آن ها است.

دانلود پاسخنامه کتاب انتقال حرارت هولمن

کتاب راهنمای مسائل انتقال گرما اثر جک فیلیپ هولمن دربردارنده ی پنج فصل به شرح و ترتیب زیر می باشد.

مقدمه

فصل اول: هدایت حالت پایدار – یک بعدی

فصل دوم: هدایت حالت پایدار – چند بعدی

فصل سوم: اصول جا به جایی

فصل چهارم: روابط تجربی در انتقال گرمای جا به جایی اجباری

فصل پنجم: سیستم های جا به جایی طبیعی

از آنجایی که درس انتقال حرارت در رشته ی مهندسی شیمی بسیار کلیدی و مهم است به عنوان یکی از دروس کنکور کارشناسی ارشد نیز تعریف شده است.

از همین رو مطالعه ی کتاب انتقال گرما و کتاب راهنمای مسائل انتقال گرما را به تمامی دانشجویان رشته ی مهندس شیمی توصیه می کنیم.

خرید کتاب حل المسائل انتقال حرارت هولمن

به خصوص دانشجویانی که قصد دارند تا در مقطع کارشناسی ارشد در گرایش مهندسی فرآیند (انتقال حرارت پیشرفته) ادامه ی تحصیل دهند.

هر چند که کتاب راهنمای مسائل انتقال گرما از نظر مخاطب تنها به دانشجویان مقطع کارشناسی رشته ی مهندسی شیمی محدود نمی شود. بلکه دانشجویان رشته ی مهندسی مکانیک نیز با توجه به اینکه درس انتقال حرارت برای آن ها نیز تعریف شده است می توانند از کتاب راهنمای مسائل انتقال گرما بهره ببرند.

فایل پی دی اف 179 صفحه ای مربوط به کتاب راهنمای مسائل انتقال گرما را می توانید در این صفحه از سایت کافه جزوه با کلیک بر روی خرید محصول دانلود نمایید.

درس انتقال گرما از جمله دروسی می باشد که حاوی مسائل و سوالات مختلفی است. شما دانشجویان گرامی برای اینکه بتوانید مهارت خود را در حل مسائل مختلف انتقال گرما افزایش دهید لازم است تا به حل مسائل و سوالات مختلف مرتبط با این درس بپردازید. کتابی وجود دارد که با حل مسائل ان و راهنمایی هایی که به صورت گام به گام ارائه کرده است به راحتی می تواند مهارت شما را در حل مسائل مختلف درس انتقال گرما افزیش دهد.

اگر در حل مسائل مختلف درس انتقال گرما مشکل داید و به سرعت و به راحتی نم یتوانید مسائل مختلف را حل نمایید پیشنهاد ما به شما مطالعه ی کتاب راهنمای مسائل انتقال گرما می باشد. دانشجویان بسیاری از مطالعه ی این کتاب اعلام رضایت داشته اند و بیان کرده اند که بعد از مطالعه ی این کتاب دانش و مهارت ان ها در حل مسائل مختلف بسیار افزایش یافته است.

پس شما نیز برای درس انتقال گرما و حل مسائل مختلف در ان نیازمند مطالعه ی  یک همچین کتابی هستید. که سایت کافه جزوه فایل پی دی اف کتاب راهنمای مسائل انتقال گرما را در دسترس شما دانشجویان گرامی قرار داده است.

دانلود و خرید کتاب راهنمای مسائل انتقال گرما

قبل از اینکه کتاب راهنمای مسائل انتقال گرما را از سایت کافه جزوه به صورت فایل پی دی اف خریداری نمایید. ابتدا راجع به مشخصات این کتاب نویسنده سال چاپ و سال انتشار ان اطلاعاتی کسب نماییید و سپس جدید ترین سال چاپ و ویرایش جدید این کتاب را از سایت کافه جزوه دریافت نمایید.

مسائل بسیار مختلفی در کتاب راهنمای مسائل انتقال گرما مطرح شده است که کلیه مسائل ان دارای راهنمای گام به گام و پاسخ تشریحی کاملی هستند که مطالعه را آسان تر می کند.

ادامه مطلب

ادگیری سریع: کتاب راهنمای مسائل انتقال گرما به شما کمک می کند تا مطالب درس را به سرعت یاد بگیرید و مرور کنید. درک عمیق تر: با استفاده از کتاب، می توانید درک عمیق تری از مفاهیم درس پیدا کنید. تمرکز بر نکات مهم: کتاب راهنمای مسائل انتقال گرما بر نکات مهم درس تمرکز دارد و به شما کمک می کند تا مطالب را به طور خلاصه و مفید یاد بگیرید.
علاوه بر کتاب راهنمای مسائل انتقال گرما، منابع دیگری نیز برای مطالعه این درس وجود دارد، از جمله: کتاب های درسی: کتاب های درسی انتقال گرما، منبع اصلی برای مطالعه این درس هستند. دوره های آموزشی: دوره های آموزشی انتقال گرما توسط موسسات مختلف برگزار می شود. مطالعات آنلاین: منابع آنلاین متعددی برای مطالعه انتقال گرما وجود دارد.
نظرات
  1. زهرا

    خیلی دنبال این کتاب بودم
    تنکس

  2. علی اکبر شفیعی

    ( خریدار محصول )

    راضی هستم

  3. بهزاد آخوندی

    بسیار عالی بود و با اطمینان کامل خرید کردم

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *