پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
رابرت آدامز
نوع فایل 📝
RAR
حجم فایل 💾
12 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۳ شهریور ۱۴۰۰
تعداد بازدیدها 👁️
1012 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

کتاب آدامز ریاضی 1

کتاب ریاضی عمومی 1 آدامز به عنوان یکی از کتب دروس اصلی در رشته های مختلف در دانشگاه تدریس می شود. یادگیری مفاهیم ریاضی چالش برانگیز است اما با تلاش، پشتکار و استفاده از منابع مطالعه مناسب می توان به تسلط خوبی بر مفاهیم ریاضی دست یافت.

یک منبع خوب برای ریاضیات پایه که مفاهیم را به صورت ساده و مفصل توضیح می دهد کتاب ریاضی عمومی 1 آدامز است که در اکثر دانشگاه ها به عنوان منبعی برای درس ریاضی ارائه می شود.

کتاب ریاضی عمومی 1 آدامز

دانلود کتاب ریاضی عمومی 1 آدامز ترجمه فارسی

روبرت آدامز در سال 1966 پس از گذراندن دوره دکتری به گروه ریاضیات دانشگاه بریتیش کلمبیا پیوست. در رشته ریاضیات در دانشگاه تورنتو علایق پژوهشی وی در زمینه تجزیه و تحلیل منجر به انتشار تک نگاری به نام فضاهای سوبولف در سال 1975 توسط انتشارات آکادمیک شد و به مدت 23 سال چاپ شد. ویرایش دوم همراه با همکارش پروفسور جان فورنیر در سال 2003 منتشر شد.

دانلود کتاب آدامز ویرایش 7

علایق آموزشی پروفسور آدامز منجر به انتشار اولین متن متون محاسباتی وی توسط ادیسون وسلی در سال 1982 شد. این متون در حال حاضر در سراسر جهان استفاده می شود. پروفسور آدامز با علاقه شدید به رایانه، حروفچینی ریاضی و تصویرسازی در سال 1984 اولین نویسنده کانادایی شد که کتاب های درسی خود را با استفاده از TeX روی رایانه شخصی تایپ کرد.

از آن زمان به بعد او تمام تصاویر کتاب های خود را با استفاده از نرم افزار MG که با همکارش ، پروفسور رابرت اسرائیل تهیه کرده است ، انجام داده است. پروفسور آدامز که اکنون از UBC بازنشسته شده است، در حال حاضر مشغول تهیه ششمین نسخه از کتاب های درسی خود است و علاقه خود را به سیستم عامل لینوکس دنبال می کند.

کتاب ریاضی آدامز به زبان انگلیسی

در چاپ هفتم کتاب ریاضی عمومی 1 آدامز، نویسنده مشترک جدیدی به نام دکتر کریستوفر اسکس معرفی شده است که از او خواسته شده است تا سبک و رویکرد منحصر به فرد خود را در زمینه مطالب ارائه دهد. مربیان و دانش آموزان از تمرینات تجدید نظر شده، تأکید بیشتر بر معادلات دیفرانسیل و ویژگی های آموزشی جدید قدردانی خواهند کرد.

 

دانلود رایگان کتاب ریاضی عمومی 1 آدامز دانشگاه پیام نور

ریاضی عمومی 1 یکی از واحد های پایه در دانشگاه محسوب می شود که دانشجویان علوم پایه یا سایر دانشجویان بر طبق چارت تحصیلی باید این واحد را بگذرانند. کتاب ها و جزوات مختلفی برای درس ریاضی عمومی 1 وجود دارد که دانشجویان می توانند نسخه ی چاپی یا فالی پی دی اف ان را از سایت های مختلف یا از کتاب فروشی ها خریداری نمایند.

در سایت کافه جزوه کتاب ریاضی عمومی 1 آدامز برای درس ریاضی عمومی 1 ارائه شده است. زیرا کتاب ریاضی عمومی یک ادامز کتاب جامع و کامل می باشد که کلیه مباحث را با زبانی ساده روان و قابل فهم مطرح کرده است. شما هم می توانید از مطالعه ی این کتاب که نوشته ی ادامز می باشد بهره مند شوید و نمره ی خوبی را در درس ریاضی عمومی یک کسب نمایید.

کلیه مطالبی را که لازم است در درس ریاضی عمومی یک فرا بگیرید به صورت کامل در این کتاب ریاضی عمومی 1 ادامز ذکر شده است. همچنین نحوهی توضیح مطالب همراه با مثال ها و سوالاتی می باشد تا دانشجویان به راحتی بتوانند کلیه مطالب این درس را فرا بگیرند.

خرید و دانلود فایل پی دی اف کتاب ریاضی عمومی 1 آدامز

کتاب ریاضی عمومی یک آدامز از جمله کتاب هایی می باشد که اساتید مختلف جهت تدریس به دانشجویان معرفی می نمایند. اگر این کتاب به عنوان منبع درسی برای درس ریاضی عمومی یک به شما معرفی شده است می توانید به سایت کافه جزوه مراجعه نمایید و عبارت کتاب ریاضی عمومی 1 آدامز را جستجو کنید.

ادامه مطلب

این کتاب برای دانشجویان رشته‌های علوم پایه و مهندسی در مقطع کارشناسی نوشته شده است.
بله
نظرات
  1. مازیار

    ممنون بابت رایگان گذاشتن این کتاب

  2. رامین طالب زاده

    ( خریدار محصول )

    خیلی خوب هست

  3. اسدالله محمودی

    از خریدراضی هستم

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *