پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
دکتر شهشهانی
نوع فایل 📝
RAR
حجم فایل 💾
5 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۸ شهریور ۱۴۰۰
تعداد بازدیدها 👁️
720 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

دانلود pdf کتاب ریاضی عمومی 2 دکتر شهشهانی

کتاب ریاضی عمومی 2 شهشهانی یکی از کتاب های دوره های کارشناسی مورد نیاز در مقطع کارشناسی است که باید پس از ریاضیات عمومی گذرانده شود. ریاضی عمومی 2 برای همه دانشجویان مهندسی اعم از برق، عمران، کامپیوتر، معماری و علوم پایه مختلف ضروری است و پیش نیاز بسیاری از دوره های تخصصی در هر دو تخصص فوق الذکر می باشد.

کتاب ریاضی عمومی 2 شهشهانی

ریاضیات عمومی 2 استاد شهشهانی

از بین همه علوم، ریاضیات از گذشته تا به امروز مهم و موثر بوده است که این امر آن را از سایر علوم متمایز می کند. از سال 1800 قبل از میلاد، زمانی که بابلی ها خواص انتزاعی اعداد را مطالعه کردند، ریاضیات به همراه جنبه های نظری شناختی به ابزاری تبدیل شد که در زندگی روزمره مورد استفاده قرار می گرفت. در همین حال کتاب ریاضی عمومی 2 شهشهانی نقش مهمی در دانش ریاضی ایفا می کند.

در کتاب ریاضی عمومی 2 شهشهانی، ابتدا موضوع جبر خطی و سپس موضوع هندسه تحلیلی آموزش داده می شود. هندسه را می توان علم مطالعه خواص اشکال تعریف کرد. چندین راه برای حل مشکلات مهندسی وجود دارد. از جمله هندسه اصلی موضوع که بر اساس منطق است یا هندسه دیفرانسیل که بر اساس حساب است. یکی از اهداف کتاب ریاضی عمومی 2 شهشهانی استفاده از جبر خطی برای حل مسائل هندسی است که به آن هندسه تحلیلی می گویند.

دانلود کتاب حساب دیفرانسیل و انتگرال سیاوش شهشهانی

پس از آموزش کامل در هندسه تحلیلی، تحلیل بردار و تجزیه و تحلیل چند متغیره انجام می شود. در درس ریاضی عمومی 2 یاد می گیریم که کار با پایه های متعامد معمولاً آسان است و در برخی از مسائل مانند عادی سازی منحنی ها یا روش های درجه دوم لازم است به صورت متعامد از پایگاه داده شده استفاده شود.

در نتیجه متعامد بودن و مختصات قطبی در این درس تعیین می شود. سپس توابع چند متغیره برای حد، مشتق و انتگرال بررسی می شوند. در نهایت انتگرال منحنی ها و کاربردهای آنها، ادغام روش های استوکس و گاوس و قضایای آنها ارائه شده است.

کتاب ریاضی 2 استاد شهشهانی

ما می دانیم که یکی از مشکلات درس ریاضی، حجم زیاد کتاب ها و منابع موجود در بازار است. همچنین معلمان این دوره در دانشگاه ها به دلیل محدودیت زمانی، گاهی فقط به آموزش و بیان مباحث این دوره می پردازند و از آنجا که فرصتی برای حل و توضیح مشکلات عملی وجود ندارد ، از درک عمیق این درس که دروس مهم هستند و پیش نیاز دوره های تخصصی در ترم های آینده باز است.

هدف از این دوره معرفی مفاهیم و حل مسائل عملی در کتاب ریاضی عمومی 2 شهشهانی با اجتناب از بیان مطالب اضافی برای مدیریت زمان دانش آموزان است.

دانلود رایگان کتاب ریاضیات 2 دکتر شهشهانی

کتاب ریاضی عمومی 2 شهشهانی یکی از دروس غیرقابل انکار در بیشتر رشته های دانشگاهی، شامل کلیه مهندسی و علوم پایه است.

یکی از بزرگترین نقاط ضعف دانش آموزان در درس ریاضی، عدم تمایل به یادگیری آن و نبود مبنای علمی قوی در یادگیری است. درس ریاضی 2 برای دانش آموزانی مناسب است که به جای مطالعه سطحی برخی منابع می خواهند مطالب کلی شده ریاضی عمومی 2 را در زمان کمتری عمیق تر و عمیق تر بیاموزند تا بتوانند در امتحانات ترم آخر به سوالات پاسخ دهند.

محتویات کتاب ریاضی عمومی 2 شهشهانی

شما با مفاهیم معرفی جبر و فواصل جبری، ضرب داخلی و هندسه اقلیدسی، روش های نمایش تابع، مشتقات مرتبه بالاتر، روش های نمایش توابع، انتگرال و متغیرها، زمینه های بردار و قضایای بردار آشنا خواهید بود.

عناوین دوره ها به طور منظم و در زمان خاصی سازماندهی می شوند و می توانید برای مطالعه و مرور آنها به دقت برنامه ریزی کنید.

بهترین کتاب ریاضی عمومی 2

ریاضیات عمومی 2 بر اساس محتوای کتابهای معتبر ریاضی 2 و جزوات آموزشی مطابق موضوعات مورد تأیید وزارت علوم تدریس می شود که در آنها معلم ریاضیات عمومی را به صورت مسئله محور مطالعه می کند. ریاضی عمومی 2 نه تنها برای درک مفاهیم مربوط به درس ریاضی 2 استفاده می شود بلکه می تواند به روش های مختلفی برای آموزش حسابداری، تجزیه و تحلیل و هندسه تحلیلی استفاده شود.

دانلود رایگان کتاب ریاضی عمومی 2 شهشهانی دانشگاه صنعتی شریف

یکی از درویسی که دانشجویان رشته های مهندسی باید بگذرانند درس ریاضی عمومی 2 شهشهانی می باشد. درس ریاضی عمومی 2 استاد شهشهانی اغلب درسی سخت برای دانشجویان می باشد که جهت یادگیری ان لازم است تا زمان زیادی را جهت مطالعه ی این درس صرف نمایند. کنتاب ها و جزوات مختلفی را نیز برای درس ریاضی عمومی دو می توان پیدا کرد که به صورت کامل به شرح کلیه مطالب لازم پراداخته است.

یکی از این کتاب هایی که در سایت کافه جزوه هم برای دانشجویان گرامی بارگذاری شده است کتاب ریاضی عمومی 2 شهشهانی می باشد که به صورت کامل و ببه صورت خلاصه تمامی مطالبی را که در درس ریاضی عمومی 2  باید فرا بگیرید به صورت کامل شرح داده است.

از مزیت های مطالعه ی این جزوه روان بودن مطالب ان و ذکر نمونه سوالات و مثال های مختلفی می باشد که سبب می شود دانشجویان راحت تر بتوانند ماین مطالب را به صورت کاملا مفهومی فرا بگیرند.

راه حل تمالمی این سوالات نیز در جزوه خلاصه معادلات ریاضی ذمکر شده است تا دانشجویان در یافتن جواب سوالات نیز مشکلی نداشته باشند. می توانید این جزوه معادلات ریاضی عمویم 2 را به عنوان منبع اصلی مطالعاتی درس ریاضی عمومی دو  انتخاب نمایید.

خرید و دانلود فایل پی دی اف کتاب ریاضی عمومی 2 شهشهانی

یکی از بهترین جزوات برای درس معادلات دیفرانسیل کتاب ریاضی عمومی 2 شهشهانی می باشد که به صورت فایل پی دی اف و با کیفیتی بسیار بالا در سایت کافه جزوه قرار داده شده است و دانشجویان به راحتی و با پرداخت هزینه ای بسیار کم می توانند این فایل ی دی اف  کتاب ریاضی عمومی دو استاد شهشهانی را دانلود نمایند و وقت کافی را جهت مطالعه ی درس ریاضیات عمومی اختصاص دهند.

هر انچه را که لازم است در درس ریاضی عمومی دو  فرا بگیرید به صورت کامل در این کتاب ریاضی عمومی 2 استاد شهشهانی ذکر شده است.

ادامه مطلب

این کتاب برای دانشجویان رشته‌های فنی مهندسی و علوم پایه در مقطع کارشناسی نوشته شده است.
این کتاب می‌تواند منبع مفیدی برای کنکور کارشناسی ارشد باشد، اما به تنهایی کافی نیست.
نظرات
  1. جواد

    بسیار عالی بود
    تشکر فراوان

  2. حسین جنتی

    بسیار عالی و خوب

  3. سجاد امیری

    ( خریدار محصول )

    عالی در یک کلام

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *