پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
امیر رضا البرز
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
26 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۱۲ تیر ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
597 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

کتاب زبان تخصصی حسابداری 2

کتاب زبان تخصصی حسابداری 2 یکی از منابع مناسب برای واحد زبان تخصصی می باشد. این واحد دانشگاهی قابل اخذ برای دانشجویان حسابداری می باشد که با مطالعه این منبع اطلاعاتی مفیدی کسب خواهید کرد. از انجایی که یکی از موارد مهم و اساسی در حسابداری آشنایی با اصطلاحات حسابداری و اصطلاحات به کار رفته در بازار مالی می باشد بنابراین مطالعه کتاب زبان تخصصی حسابداری 2 امری لازم و ضروری است.

کتاب زبان تخصصی حسابداری 2

کتاب زبان تخصصی حسابداری 2 تالیف امیر رضا البرز

برای اینکه مهارت و تخصص لازم را در زبان تخصصی حسابداری کسب کنید باید سه مهارت را به خوبی یاد بگیرید: دانش حسابداری، حفظ لغات و فن ترجمه این سه مهارت لازم می باشد که با مطالعه کتاب زبان تخصصی حسابداری 2 به آن می رسید. در این کتاب تمامی موارد به ویژه نکات تست زنی نیز مطرح است که  با حل آزمون های موجود در کتاب می توان نمره ی بالایی کسب کرد.

دانلود رایگان کتاب زبان تخصصی حسابداری 2 انتشارات راه

کتاب زبان تخصصی حسابداری 2 در ادامه ی کتاب زبان تخصصی حسابداری 1 می باشد بنابراین به دانشجویان و دانش پژوهان توصیه می گردد که کتاب زبان تخصصی حسابداری 1 و 2 را به طور کامل مطالعه کنید تا همواره اطلاعات به روز و جامعی را در زمینه حسابداری در اختیار داشته باشید.

کتاب راهنمای زبان تخصصی حسابداری 2 امیر رضا البرز

حسابداری همواره یکی از موارد لازم و ضروری در انجام فعالیت های تجاری شرکت ها بوده است. از جمله فعالیت های مهمی که در این زمینه می توان نام برد عبارت اند از: سرمایه گذاری، تجزیه و تحلیل اطلاعات و داده های مالی، همچنین جمع آوری کردن اطلاعات مالی، همگی در این گروه قرار دارند و باید مورد بحث و مطالعه قرار گیرند.

در این کتاب با بهره گیری از بهترین تکنیک ها جهت یادگیری و حذف کردن روش های سنتی که بسیار طولانی است، به آموزش و یادگیری مطالب و مباحث حساب داری می پردازد. در این کتاب سعی شده است که جملات، عبارات و اصطلاحات با ترجمه ای واضح، مختصر، مفید و قابل فهم ارائه شود. برای خرید کتاب زبان تخصصی حسابداری 2 می توانید از طریق کاوه جزوه اقدام نمایید.

سرفصل های کتاب زبان تخصصی حسابداری 2

کتاب زبان تخصصی حسابداری 2 تالیف امیر رضا البرز در چندین سر فصل گرد آوری شده است که عبارت اند از:

فصل اول: شناسایی ساختار مفهومی

فصل دوم: صورت حساب سود و زیان و صورت جریان های نقدی

فصل سوم: مدیریت و هزینه نوین، تاکید بر زنجیره ارزش

فصل چهارم: اهداف و اصطلاحات هزینه

فصل پنجم: روابط هزینه، حجم و سود

فصل ششم: سیستم های هزینه یابی

سوالات ادوار گذشته

همانطور که مشاهده می کنید کتاب زبان تخصصی حسابداری 2 تالیف امیر رضا البرز شامل 6 فصل می باشد که هر فصل آن شامل مروری بر مفاهیم کلی درس، مروری بر مفاهیم و اطلاحات مربوطه، پرسش های فصل، تعدادی سوالات تالیفی، سوالات سال های گذشته و در نهایت فلش کارت می باشد. همچنین در انتهای فصل ها سوالات ادوار گذشته گرد آوری شده است که می تواند شما را به اهداف مطالعاتی مد نظر نزدیک کند. بنابراین کتاب زبان تخصصی حسابداری 2 اثر امیر رضا البرز منبعی مناسب برای دانشجویان رشته حسابداری محسوب می شود.

دانلود رایگان کتاب زبان تخصصی حسابداری 2

هر یک از رشته هایی که در دانشگاه ها تدریس می شود یک واحد به نام زبان تخصصی خواهد داشت. د این واحد زبان تخصصی اصطلاحات و عبارت های رایج موجود در رشته ی مرتبط توضیح داده می شود. برای رشته ی  حسابداری نیز این گونه است و دانشجویان حسابداری درمقطع کارشناسی باید واحدی را تحت عنوان زبان تخصصی حسابداری پاس نمایند.

اغلب دانشجویان این دروس را جز دروس سخت محسوب می کنند. اما با در اختیار داشتن کتابی مناسب و کامل این درس نیز برای شما راحت خواهد شد. برای درس زبان تخصصی رشته ی حسابداری کتاب زبان تخصصی حسابداری 2 معرفی شده است که کلیه اصطلاعات و عبارت هایی را که دانشجویان باید فرا بگیرند در رشته ی جسابداری به صورت کامل ذکر شده است.

با مطالعه ی ذقیق زبان تخصصی می توان نسبت به رشته ی خود به یک تسلط کافی رسیید. پس مطالعه ی درس زبان تخصصصی برای هر رشته ای از جمله رشته ی حساب داری بسیار ضروری و مهم است. کتاب های بیسار متلفی نیز برای زبان تخصصی رشتی حساب داری نگاشته شده است که شما می توانید بر حب کتابی که استاد مربوطه برای درس زبان تخصصی حسابداری به شما معرفی می نماید اقدام به تهیه کتاب مورد نظر نمایید.

اگر رشته  شما حسابداری می باشد برای درس زبان تخصصی می توانید از مطالعه کتاب زبان تخصصی حسابداری 2 بهره مند شوید. این کتاب زبان تخصصصی برای رشته ی حساب داری به صورت فایل PDF در سایت کافه جزوه قرار داده شده است تا دانشجویان حسابداری به فایل PDF  این کتاب زبان تخصصصی دسترسی کاملی داشته باشند و از مطالب ذکر شده در آن بهره مند شوند.

ادامه مطلب

این کتاب زبان تخصصصی برای رشته ی حساب داری به صورت فایل پی دی اف در سایت کافه جزوه قرار داده شده است
یکی از منابع مناسب برای واحد زبان تخصصی می باشد. این واحد دانشگاهی قابل اخذ برای دانشجویان حسابداری می باشد
نظرات
  1. مهدی

    خیلی خوب و مفید

  2. صادق نظری

    ( خریدار محصول )

    قیمت بسیار عالی

  3. احسان نهاوندی

    ( خریدار محصول )

    راضی هستم

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *