پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
ارنست هیلگارد
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
65 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۱۲ تیر ۱۴۰۱
تعداد بازدیدها 👁️
489 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

کتاب زمینه روان شناسی اتکینسون و هیلگارد PDF

کتاب زمینه روان شناسی اتکینسون و هیلگارد توسط دکتر ارنست هیلگارد نوشته شده که بعد ها نویسندگانی که با آن دو در تهیه و تنظیم این کتاب همکاری داشتند به افتخار آن ها نام کتاب را زمینه روان شناسی اتکینسون و هیلگارد قرار دادند. این کتاب را می توان به عنوان یکی از بهترین، جامع ترین و پر کاربرد ترین، در زمینه کتاب های روان شناسی در ایران نام برد. علاوه بر این که رشته های روان شناسی از آن استفاده می کنند، در رشته های پزشکی و پرستاری هم مورد استفاده قرار می گیرد.

کتاب زمینه روانشناسی اتکینسون و هلیگارد

دانلود رایگان PDF  زمینه روان شناسی اتکینسون و هیلگارد

کتاب زمینه روان شناسی اتکینسون و هیلگارد یکی از تکست های اصلی می باشد که برای تدریس هم در دانشگاه های معتبر سراسر جهان هم در ایران توسط اساتید با تجربه مورد استفاده قرار می گیرد. دانشجویان با مطالعه این کتاب علاوه بر این که مطالب پیشرفته تری از علم روان شناسی را یاد می گیرند با اندازه گیری ها و روش های آماری ذکر شده می توانند به تشخیص و درمان اختلالات روانی نیز بپردازند.

دانلود رایگان متن کامل کتاب زمینه روان شناسی اتکینسون و هیلگارد

کتاب زمینه روان شناسی اتکینسون و هیلگارد بیش از 15 سال است که به عنوان یک مرجع مهم و جامع روان شناسی معرفی شده و در دانشگاه های سراسر ایران تدریس می شود. برای نوشتن این کتاب ریچارد اتکینسون و ارنست هیلگارد  در زمینه کاربرد هیپنوتیزم پژوهش ها و مطالعات گسترده ای انجام دادند و این کتاب از زمره بهترین آثار روان شناسی اتکینسون و هیلگارد محسوب می شود.

خرید کتاب زمینه روان شناسی اتکینسون و هیلگارد

زبان اصلی نگارش کتاب زمینه روان شناسی اتکینسون و هیلگارد به زبان انگلیسی می باشد و به چندین زبان از جمله فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، آلمان، پرتقال، عبری، چینی، ژاپنی و فارسی ترجمه شده است. این کتاب یکی از بهترین کتاب ها در زمینه روان شناسی می باشد که توسط استید دانشگاه ها در مقطع کارشناسی برای دانشجویان تدریس می شود. محتوا و درون مایه این کتاب بسیار خوانا و روان می باشد و حتی کسانی که دانشجو روان شناسی هم نیستند می توانند از خواندن کتاب زمینه روان شناسی اتکینسون و هیلگارد بهره مند شوند.

سر فصل های کتاب زمینه روان شناسی اتکینسون و هیلگارد

این کتاب حاوی سر فصل های بسیار گیرا و جذاب می باشد که علاقه مندان به رشته روان شناسی تمایل زیادی برای مطالعه این کتاب دارند و از خواندن آن لذت می برند.

فصل اول: ماهیت روانشتاسی 

فصل دوم: پایه های زیست شناختی روان شناسی 

فصل سوم: رشد روانشناختی 

فصل چهارم: فرایندهای حسی 

فصل پنجم: ادراک 

فصل ششم: هشیاری 

فصل هفتم: یادگیری و شرطی شدن 

فصل هشتم: حافظه 

فصل نهم: زبان و اندیشه 

فصل دهم: انگیزش 

فصل یازدهم: هیجان 

فصل دوازدهم: هوش 

فصل سیزدهم: شخصیت 

فصل چهاردهم: سلامت، فشارروانی و کنار آمدن 

فصل پانزدهم: اختلالات روانشناختی 

فصل شانزدهم: درمان اختلالات روانشناختی 

فصل هفدهم: نفوذ اجتماعی

فصل هجدهم: شناخت اجتماعی

با مطالعه کتاب زمینه روان شناسی اتکینسون و هیلگارد می توانید درباره ی ماهیت و چیستی روان شناسی، پایه های زیست شناختی موجود در علم روانشناسی، رشد روان شناختی، یادگیری مفاهیم، حافظه و انگیزش، تشخیص اختلالات روانی و درمان آن ها، می توانید اطلاعات بسیار مفید و جالبی را کسب نمایید و در تحقیقات و مطالعات خود از آن ها بهره مند شوید. حتی اگر روانشناس نیستید ولی به دنبال اگاهی در این زمینه می باشید می توانید از این کتاب بهره لازم را ببرید. 

دانلود رایگان کتاب زمینه روان شناسی اتگینسون و هیلگارد

دانشجویان روان شناسی یکی از دروسی را که باید در دانشگه بگذرانند در مقطع کارشناسی واحد درسی زمینه روان شناسی اتگینسون و هیلگارد می باشد برای این درس تخصصی کتاب ها و جزوات مختلفی به نگارش در امده است اما برخی از کتاب های موجود بسیار جامع و کامل می باشند به گونه ای که شما تنها می توانید این واحد های درسی را با یک کتاب جامع و کامل با موفقیت سپری کنید.

پس انتخاب یک کتاب خوب اولین گام موفقیت محسوب می شود. برای درس زمینه روان شناسی نیز کتاب زمینه روانششناسی اتگینسون و هیلگارد یکی از مناسب ترین جامع ترین و کامل ترین منابع نگاشته شده برای این درس می باشد که با مطالعه آن می توانید برای درس زمینه روان شناسی نمره بسیار خوبی را بگیرید فقط کافی است که تملمی مطالب و نکات ذکر شده در کتاب زمینه روان شناسی اتگینسون و هیلگارد را با دقت تملم مطالعه نمایید به گونه ای که تمامی مباحث ذکر شده در این کتاب را به آسانی فرا بگیرید. برای خرید این کتاب نیز سایت کافه جزوه یک گزینه ی بسیار مناسب برای خرید کتاب ها یا جزوه های مختلف می باشد.

خرید و دانلود کتاب زمینه روان شناسی اتگینسون و هیلگارد

اگر قصد دارید تا برای مطالعه درس زمینه روان شناسی یک کتاب خوب برای مطالعه در اختیار شما قرار بگیرد پس به توصیه ما گوش کنید و کتاب زمینه روان شناسی اتگینسون و هیلگارد را که یکی از بهترین کتاب های موجود برا این درس می باشد را به صورت فایل PDF از سایت کافه جزوه خریداری نماید و سپس کلیه فصل های موجود در این کتاب درسی را با دقت بسیار زیاد مطالعه کنید تا بهترین نتیجه برای شما حاصل شود.

ادامه مطلب

دانشجویان رشته روان شناسی در مقاطع مختلف
مبانی روان شناسی
نظرات
  1. مریم

    خیلی وقت بود دنبال این کتاب بودم
    تشکر فراوان

  2. حیدر شریفیان

    ( خریدار محصول )

    ‌عالی حتما بخرید من راضی بودم

  3. محمدجواد مرادی

    حرف نداره

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *