پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
دانيل مك لوگلين و ...
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
7 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۳۰ فروردین ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
546 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

کتاب فیزیولوژی انسان رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی

کتاب فیزیولوژی انسان اثر مجموعه ی نویسندگان متشکل از دانیل مک لوگلین، جوناتان استامفورد، دیوید وایت است که توسط گروه مترجمان شامل دکتر عباسعلی گائینی به همراه دانشجویان دکتری وی نصیبه هاشمی، سحر رزمجو و خالد محمدزاده به زبان فارسی برگردانده شده است.

کتاب فیزیولوژی انسان یک کتاب پرحجم و غنی در حوزه فیزیولوژی انسان است که زبان اصلی آن انگلیسی می باشد. البته دکتر عباسعلی گائینی پس از سال ها تدریس در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به این نتیجه رسیدند که کتاب فیزیولوژی انسان به دلیل سازمان دهی و طبقه بندی روشن و دقیقی که برای آشنا سازی مخاطب با مبانی علمی موضوع داشته است، از میان کتاب های موجود بهترین کتاب برای تدریس به دانشجویان می باشد و از سردگرمی و دلزدگی آن ها جلوگیری می کند.

کتاب فیزیولوژی انسان

دانلود رایگان کتاب فیزیولوژی انسان دانلی مک لوگلین

از همین رو دکتر عباسعلی گائینی به همراه چند تن از دانشجویان دکتری خود ترجمه ی کتاب فیزیولوژی انسان را انجام دادند تا دانشجویان از طریق متن روان و کاربردی آن با درس فیزیولوژی انسان بدون برخوردن با واژه های پیچیده ی علمی آشنا شوند.

هر چند که نویسندگان، کتاب فیزیولوژی انسان را برای تمامی علاقه مندان به رشته های علوم ورزشی و مباحث مرتبط نگاشته اند و تنها مخاطب آن ها دانشجویان نبوده است، اما نگارش این کتاب با سازمان مناسب و همواری که دارد نیاز دانشجویان رشته ی علوم ورزشی و تربیت بدنی در درس فیزیولوژی انسانی را به طور کامل پوشش می دهد. قطعاً مطالعه ی کتاب فیزیولوژی انسان توسط دانشجویان باعث می شود تا در آینده در دروس وابسته مانند فیزیولوژی ورزش به مشکل نخورند.

کتاب فیزیولوژی انسان توسط انتشارات پیام نور چاپ و روانه ی بازار شده است.

بهترین کتاب فیزیولوژی انسان

کتاب های انتشارات پیام نور به گونه ای سازمان دهی و طراحی شده اند که پژوهشگران و داشنجویان، هنگام استفاده از آن ها نیازی به حظور استاد و راهنما نداشته باشند.

در کتاب فیزیولوژی اسنان، مفاهیم فیزیولوژیایی و سازوکارهای مباحث فیزیولوژی توسط گروه مؤلفان متشکل از دانیل مک لوگلین، جوناتان استامفورد، دیوید وایت در سیزده فصل به شرح و ترتیب زیر پوشش داده شده است.

فصل اول: مفاهیم فیزیولوژیایی

فصل دوم: سلول

فصل سوم: بافت های بدن

فصل چهارم: قلب و دستگاه گردش خون

فصل پنجم: ریه ها و دستگاه تنفسی

فصل ششم: فیزیولوژی اعصاب

فصل هفتم: مغز

فصل هشتم: نخاع و دستگاه  عصبی محیطی

فصل نهم: فیزیولوژی تطبیقی عضلات اسکلتی و صاف

فصل دهم: دستگاه معدی-روده ای

فصل یازدهم: دستگاه غدد درو ن ریز

فصل دوازدهم: تولید مثل

فصل سیزدهم: دستگاه کلیوی، مواد زائد بدن و دفع

دانلود pdf کتاب فیزیولوژی انسان

هر چند که امروزه با توجه به افزایش قیمت کاغذ و کتاب چاپی، افراد بیشتری به سمت استفاده از نسخه های الکترونیکی کتاب ها گرایش دارند.

سایت کافه جزوه در زمینه ی آماده سازی و عرضه ی کتاب های پرمخاطب به صورت نسخه ی الکترونیکی فعالیت دارد.

کتاب فیزیولوژی اسنان نیز همچون هزاران کتاب دیگر توسط تیم کافه جزوه برای سهولت دسترسی شما مخاطبان عزیر عرضه شده است.

فایل کتاب فیزیولوژی انسان در قالب پی دی اف 731 صفحه ای به صورت واضح و شفاف و با صفحه بندی درست تهیه شده است.

برای دریافت این محصول کافی است همین حالا بر روی خرید محصول کلیک کنید. پس از پرداخت آنلاین، لینک دانلود فعال و نمایش داده می شود.

کتاب فیزیولوژی انسان انتشارات پیام نور

یکی از رشته های دانشگاهی فیزیولوزی می باشد که تا مقطع دکتری امکان ادامه ی تحصیل در این رشته وجود دارد. اما برخی از رشته های پزشکی و پیرا پزشکی نیز این واحد درسی را در طول دوران تحصیل خود در دانشگاه باید بگذرانند. به عنوان مثال رشته های پرستاری و اتاق عمل یکی از این رشته ها می باشند که لازم است چند واحد درسی فیزیولوژی را در دانشگاه پاس نمایند.

پس مطالعه ی این درس برای دانشجویان رشته های مرتبط بسیار حائز اهمیت  است. در ابتدای مطالعه این درس فیزیولوژی انسان کمی سخت به نظر می رسد اما اگر ب دقت و به صورت مفهومی مطالعه نمایید کلیه مباحث موجود در کتاب فیزیولوژی انسان را به راحتی می توانید فرا بگیرید.

انتخاب یک منبع مناسب جهت مطالعه ی درس فیزیولوژی انسان بسیار مهم است زیرا با انتخاب منبعی جامع و کامل از سر در گمی نجات پیدا خواهید کرد و برای این درس تنها می توانید یک منبع جامع را کطالعه کنید. زیرا هر چه تعداد منبع های که قرار است دانشجویان برای درسو مختلف مطالعه نمایند بیشتر شود احتمال گیجی و سر در گمی نیز به همان اندازه افزایش پیدا خواهد کرد.

خرید و دانلود کتاب فیزیولوژی انسان

این کتاب منبع برای درس فیزیولوژی انسان نیز یکی از کتاب های ذرسی حجیمی می باشد که شاید دانشجویان گرامی رشته های مرتبط نخواهند برای تهیه نسخه ی چاپی این کتاب فیزیولوژی انسان هزینه ی بسیار زیادی را صرف نمایند.  این جا است که اهیمت وجود پی دی اف کتاب ها بسیار روشن می شود. دانشجویان گرامی رشته های مرتبط می توانند فایل PDF کتاب فیزیولوژی انسان را از سایت کافه جزوه با پرداخت بسیار کم خرید نمایند. 

ادامه مطلب

ساده و روان و قابل فهم
13
نظرات
  1. امین

    بی نظیر بود

  2. داوود هدایت

    عالی و مورد تحسین

  3. عبدالحسین فاظلی

    نامبر وان همه چیزش عالیه

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *