پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
دبلیو. لاری کنی
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
15 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۱۴ تیر ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
1076 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

کتاب فیزیولوژی ورزشی و فعالیت بدنی 1

کتاب فیزیولوژی ورزشی و فعالیت بدنی 1 در واقع بررسی می کند که هنگام ورزش و فعالیت به چه صورتی فیزیولوژی بدن دچار تغییر می شود. بدن انسان همواره رویداد هایی را به صورت منظم انجام می دهد و نتیجه این رویداد ها فعالیت هایی مانند شنیدن و حس کردن و فعالیت های فیزیکی از قبیل راه رفتن و دویدن می باشد. تقریبا تمام دستگاه های بدن در فعالیت های بدنی و ورزش مشارکت دارند.

کتاب فیزیولوژی ورزشی

پی دی اف کتاب فیزیولوژی ورزشی

فیزیولوژی ورزشی و فعالیت بدنی 1 را نویسندگانی از جمله، دبلیو، لاری کنی، جک اچ، دیوید ال و ویلمور تالیف کرده اند که توسط مترجمان متخصص به زبانی ساده و روان ترجمه شده است. با مطالعه این کتاب به درک عمیقی از فعالیت های بدن خواهید رسید. به طور مثال می توان بیان کرد که در هنگام ورزش ساختار و نحوه عملکرد عضلات و ماهیچه های بدن به چه صورت است. همچنین روش های درست انجام فعالیت های بدنی در کتاب فیزیولوژی ورزشی ذکر شده تا شما را در انجام صحیح و بدون آسیب ورزش ها راهنمایی نماید.

بهترین کتاب فیزیولوژی ورزشی PDF

کتاب فیزیولوژی ورزشی و فعالیت بدنی 1 برای دانشجویانی مناسب است که در رشته های تربیت بدنی و پزشکی ورزشی در حال تحصیل هستند. همچنین کتابی مفید برای محققان و پژوهشگران این رشته می باشد. کتاب فیزیولوژی ورزشی اطلاعات سود مند در مورد فعالیت و ورزش را در 4 بخش به فراگیران توضیح می دهد. بخش اول آن به آمادگی جسمانی اختصاص دارد، بخش دوم فیزیولوژی ماهیچه و عضلات را بیان می کند، بخش سوم و چهارم هم به فیزیولوژی گردش خون و تنفس اختصاص می یابد.

کتاب فیزیولوژی ورزشی و فعالیت بدنی 1 ورزشی پیام نور

کتاب فیزیولوژی ورزشی و فعالیت بدنی 1 در یازده فصل گرد آوری شده است که در فصل اول به دلیل اینکه عضله نقش مهمی را در حرکت ایفا می کند تمرکز اصلی این بخش بر روی عضلات اسکلتی و نحوه ی عملکرد آن ها می باشد. در فصل دوم هم به مطالعه اصولی سوخت و ساز می پردازد و ادنوزین تری فوسفات را منبع اصلی تولی انرژی می نامد. فصل سوم به توضیح نحوه حرکت عضله تحت تاثیر سیستم عصبی اشاره دارد. فصل چهارم غدد درون ریز و نحوه عملکرد آن ها را در فعالیت های بدنی بررسی می کند.

خرید و دانلود کتاب فیزیولوژی ورزشی

در ادامه فصل پنجم را داریم که تغییرات انرژی را از حالت استراحت تا انجام فعالیت های بدنی بررسی می کند. فصل ششم ساختار و عملکرد قلب و عروق است، فصل هفت و هشت به دستگاه تنفسی و پاسخ های دستگاه قلبی و تنفسی اختصاص دارد. فصل نه و ده نیز به اصول تمرینات ورزشی و سازگاری بدن می پردازد در نهایت فصل آخر کتاب فیزیولوژی ورزشی اشاره به تغییراتی که در دستگاه های بدن رخ می دهد، دارد.

سر فصل های کتاب فیزیولوژی ورزشی و فعالیت بدنی 1

کتاب فیزیولوژی ورزشی در 11 فصل تهیه و تنظیم شده است که در ادامه مطلب فهرست این کتاب را مشاهده می کنید.

فصل 1: عضله در فعالیت ورزشی
فصل 1: ساختار و عملکرد عضله‌ی فعال
فصل 2: سوخت مورد نیاز فعالیت ورزشی: بیوانرژی و سوخت و ساز عضله
فصل 3: کنترل عصبی عضله فعال
فصل 4: کنترل هورمونی فعالیت ورزشی
فصل 5: انرژی هزینه‌ای و خستگی
بخش 2: عملکرد قلبی – عروقی و تنفس
فصل 6: دستگاه قلبی – عروقی و کنترل آن
فصل 7: دستگاه تنفسی و تنظیم آن
فصل 8: پاسخ‌های قلبی – تنفسی به فعالیت ورزشی شدید
بخش 3: تمرین فعالیت ورزشی
فصل 9: اصول تمرین فعالیت ورزشی
فصل 10: سازگاری‌های ناشی از تمرین مقاومتی
فصل 11: سازگاری‌ها با تمرینات هوازی و بی‌هوازی

دانلود رایگان کتاب فیزیولوژی ورزشی و فعالیت بدنی 1

کتاب فیزیولوژی ورزشی و فعالیت بدنی 1 را می توانید از سایت کافه جزوه تهیه نمایید. کلیه سر فصل های ارائه شده برای درس فیزیولوژی ورزشی در این کتاب اموزشی پوشش داده شده است. برای هر درسی بهترین انتخاب این است که کتاب مناسبی را برای ان انتخاب نمایید. برای درس فیزیولوژی ورزشی نیز همین طور است و شما باید این کتاب مناسب را دانلود نمایید.

کتاب فیزیولوژی ورزشی و فعالیت بدنی 1 هم به صورت نسخه چاپی و PDF موجود است و شما می توانید هر دو نسخه این کتاب را دریافت نمایید. سایت کافه جزوه همواره تاش کرده است تا برای تمامی دروس دانشگاهی کتاب یا جزوه مناسب را به شما معرفی نماید. برای درس فیزیولوژی ورزشی نیز پیشنهاد سایت کافه جزوه به شما مطالعه ی کتاب فیزیولوژی ورزشی می باشد. فایل PDF این کتاب را می توانید با لینک مستقیم از سایت کافه جزوه دریافت نمایید.

این کتابی که به شما دانشجویان گرامی در سایت کافه جزوه ارائه شده است از بهترین کتاب های موجود برای این درس فیزیولوژی ورزشی می باشد که مطالب ذکر شده در این کتاب در عین سادگی و راحتی بسیار روان گیرا و قابل فهم و رسا ذکر شده است.

درس فیزیولوژی ورزشی از جمله دروس تخصصی برای رشته های مرتبط گحسوب می شود حتی تین رشته به صورت مجزا نیز به عنوان یک رشته ی تخصصی می باشد که علاقه مندان به فیزیولوژی ورزشی می تواننند در این رشته ی مورد نظر تحصیل نمایند. مباحث فیزیولوژی ورزشی بسیار مفصل و کامل می باشد و شما می توانید روی این کتاب به عنکان یک منبع کامل و جامع حساب باز کنید و به مطالعه کلیه مباحث و مطالب ذکر شده در آن بپردازید تا بهترین نتیجه حاصل می شود.

ادامه مطلب

بله، این کتاب حاوی آخرین تحولات و دستاوردها در زمینه فیزیولوژی ورزشی است و به‌روز رسانی شده است.
بله، علاوه بر مفاهیم اساسی، این کتاب شامل مطالب کاربردی و راهنمایی‌های عملی برای ورزشکاران و مربیان است.
نظرات
  1. محمد

    در یک کلمه بی نظیر

  2. قربانعلی زنگنه

    ( خریدار محصول )

    حرف نداره این محصول

  3. علی اکبر خادمی

    از هر نظر عالیه

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *