پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
امین ناصح
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
42 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۳ مرداد ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
520 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

کتاب فیزیولوژی 2 سیب سبز

کتاب فیزیولوژی 2 برای دانشجویان علوم پایه پزشکی و دندان پزشکی بسیار مناسب می باشد. فیزیولوژی یکی از شاخه های زیست شناسی محسوب می شود. که در واقع فیزیولوژی همان دانش کملکرد سامانه های زنده می باشد. همچنین در این علم اعمل حیاتی موجودات زنده، بافت و سلول و عناصر مورد مطالعه قرار می گیرند.

کتاب فیزیولوژی 2 علاوه بر این که برای دانشجویان پزشکی  و دندان پزشکی منبع مناسبی محسوب می شود برای روان شناسی و رشته های پیراپزشکی نیز می تواند مفید واقع شود. دانشجویان در مقاطع بالاتری می توانند گرایش فیزیولوژی را به عنوان رشته تحصیلی خود انتخاب نمایند. دانشجویان برای اینکه بتوانند از پاتولوژی یک بیمار اطلاعات خوبی را کسب نمایند باید از فهم فیزیولوژی خوبی بهره مند شوند.

کتاب فیزیولوژی 2

کتاب سیب سبز فیزیولوژی 2

کتاب فیزیولوژی 2 در میان دانشجویان پزشکی و دندان پزشکی بسیار محبوب و کاربردی است و اغلب برای آزمون های علوم پایه از این کتاب بهره مند می شوند. علم فیزیولوژی همچنان در حال پیشرفت است و با پیشرفت روز افزون این علم همواره پرده ای از اسرار بدن برداشته می شود. و اینگونه با سیستم موجود زنده بیشتر و عمیق تر آشنا می شویم.

در فیزیولوژی وظایف تمامی سلول ها و مولکول ها در یک قالب کلی به نام سیستم بدن شرح داده می شود. با مطالعه کتاب فیزیولوژی 2 اطلاعات کاملی از فیزیولوژی بدن انسان ها کسب خواهید نمود. هر آنچه که شما دانشجویان گرامی لازم است که از این علم بدانید در کتاب فیزیولوژی 2 برایتان شرح داده شده است.

خرید و دانلود کتاب فیزیولوژی 2 تالیف امین ناصح

به دلیل گسترگی و حجم مطالب زیاد فیزیولوژی در دو قسمت و تحت عناوین فیزیولوژی یک و دو نگاشته شده است. در فیزیولوژی 1 برخی از قسمت های بدن توضیح داده شده است و فیزیولوژی 2 در ادامه جلد یک و کامل کننده ی مباحث می باشد. مطالبی که در فیزیولوژی 2 ارائه شده است در بخش طبقه بندی می شود.

الف: بخش اول آن اطلاعات پایه ای می باشد که برای تمام مطالعات پزشکی لازم است.

ب: بخش دوم اطلاعات بسیار سود مند برای موارد خاص بالینی

ج: بخش سوم برای مطالعه دانشجویانی می باشد که خواهان درک عمیق از این کتاب هستند.

این کتاب همچنین برای شرکت در دوره های آزمون کارشناسی ارشد، ازمون های جامع پزشکی و دندان پزشکی، دکتری تخصصی علوم پزشکی و غیره می باشد.

فهرست کتاب فیزیولوژی 2

کتاب فیزیولوژی 2 در در 128 صفحه و به صورت فایل پی دی اف ارائه شده است و شما می توانید نسبت به دانلود این کتاب ارزشمند و مفید اقدام نمایید. شش فصل اول در کتاب فیزیولوژی 1 آمده و شما از فصل هفتم تا فصل دوازدهم را در این کتاب مشاهده می فرمایید. در ادامه ی مطلب فهرست مطالب این کتاب را ذکر می کنیم.

فصل هفتم: تنفس

فصل هشتم: اصول کلی سیستم عصبی و فیزیولوژی حسی نوروفیزیولوژی

فصل نهم: حواس خاص

فصل دهم: فیزیولوژی حرکتی و انسجامی اعصاب

فصل یازدهم: دستگاه گوارش

فصل دوازدهم: غدد شناسی و تولید مثل

مکمل: فیزیولوژی 2

یکی از واحد های تخصصی که در  دانشگاه های عبپلوم پزشکی تدریس می شود درس فیزیولوژی می باشد که علاوه بر دانشجویان رشته های پزشکی دانشجویان رشته های دیگر نیز باید این واحد درسی را در طول تحصیل خود بگذرانند. برای درس فیزیولوژی کتاب های مختلفی به نگارش درامده است و به چاپ رسیده است که شما می توانید برای ان یکی از کتاب های موجود را انتخاب کرده و  به مطالعه ی کلیه مباحث ذکر شده در ان بپردازید. لازم به ذکر است که در  مطالعه ی  هر درسی در قدم اول باید اقدام نمایید که کدام کتاب برای شما مناسب تر می باشد.

برای دانلود رایگان فایل پی دی اف کتاب فیزیولوژی ۲ می توانید به سایت کافه جزوه مراجعه نمایید . تمانی سر فصل های ارائه شده برای درس فیزیولوژی دو به صورت کامل د این کتاب شرح داده شده است. برای این کخ بتوانید  واحد تخصصی فیزیولوژی دو را اخذ نمایید ایتدا باید فیزیولوژی ۱ را پاس کرده باشید زیرا این درس پیش نیاز است که به صورت هم نیاز نیز برای شما ارائه خواهد شد. مطالب و مفاهیم این کتاب بسیار جامع و کامل است که می توانید روی مطالعه این کتاب حساب کنید.

دانلود PDF کتاب فیزیولوژی ۲

انتخاب یک کتاب مناسب برای مطالعه درس فیزیولوژی دو بسیار مهم است و شما می توانید روی پیشنهاد کافه جزوه حساب کنید و کتاب فیزیولوژی ۲ را که در سایت کافه جزوه است را مطالعه نمایید. ابتدا به سایت کافه جزوه مراجعه نموده و سپس این کتاب را که به صورت فایل PDF ارائه شده است را دانلود نمایید و از مطالعه کلیه نکات ان بهره مند شوید. خرید این کتاب فیزیولوژی ۲ به دانشجویان گرامی به شدت پیشنهاد مخواهد شد.

ادامه مطلب

بله، این کتاب به زبان فارسی ترجمه شده است.
بله، این کتاب می‌تواند برای مطالعه کنکور ارشد و دکتری رشته‌های مرتبط با پزشکی و علوم پایه مفید باشد.
نظرات
  1. مهیار

    درجه یک

  2. سعید سلیمانی

    ( خریدار محصول )

    خیلی عالیه توصیه میکنم

  3. علی تبریزی

    ممنونم از این سایت

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *