پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
مسعود نیکوکار و دکتر محمد تقی درویشی
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
7 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
693 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

دانلود کتاب محاسبات عددی دکتر درویشی

کتاب محاسبات عددی اثر نویسندگان دکتر مسعود نیکوکار و دکتر محمد تقی درویشی است که توسط انتشارات گسترش علوم پایه چاپ و روانه ی بازار شده است. راهنمای حل المسائل مربوط به همین کتاب محاسبات عددی نیز توسط انتشارات گسترش علوم پایه چاپ گردیده است. دکتر مسعود نیکوکار عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی امیر کبیر (پلی تکنیک تهران) و دکتر محمد تقی درویشی از اساتید دانشگاه رازی می باشند.

اساتید دکتر مسعود نیکوکار و دکتر محمد تقی درویشی محاسبات عددی خود را در 8 فصل به شرح و ترتیب زیر برای کمک به یادگیری بهتر دانشجویان و درک عمقی تر آن ها از درس محاسبات عددی نگاشته اند.

کتاب محاسبات عددی

خرید کتاب محاسبات عددی دکتر نیکوکار

فصل اول: خطاها

فصل دوم: حل عددی معادلات f(x)=0

فصل سوم: درونیابی و برونیابی

فصل چهارم: مشتق گیری و انتگرال گیری عددی

فصل پنجم: روش های عددی حل معادلات دیفرانسیل معمولی

فصل ششم: ماتریس ها و حل دستگاه های معادلات خطی و غیر خطی

فصل هفتم: تعیین مقادیر ویژه ماتریس ها

فصل هشتم: روش حداقل مربعات

دانلود رایگان کتاب محاسبات عددی نیکوکار

درس محاسبات عددی یا آنالیز عددی Numerical analysis یکی از دروس بسیار مهم و تأثیر گذار در مقطع کارشناسی است که به دانشجویان اکثر رشته های فنی و مهندسی از جمله مهندسی برق، مهندسی نفت و کامپیوتر در این مقطع ارائه می شود.

به همین دلیل هم هست که کتاب محاسبات عددی مخاطبان زیادی دارد و مطالعه ی آن برای تمامی دانشجویان رشته های فنی و مهندسی سودمند خواهد بود.

درس محاسبات عددی به ارزش سه واحد برای تدریس در یک نیم سال تحصیلی که معمولاً ترم های دوم و سوم می باشد تعریف شده است.

محتوای درس محاسبات عددی به این صورت است که معادلات دیفرانسیلی که به روش تحلیلی نمی توانیم آن ها را حل کنیم، به صورت عددی و با دقت بالا حل می گردند.

دانلود PDF کتاب محاسبات عددی نیکوکار

کتاب محاسبات عددی نیز در درک درست و فهم عمقی این مباحث بسیار کمک کننده خواهد بود.

ریشه یابی توابع و دستگاه های غیر خطی

درونیابی

تقریب کمترین مربعات

انتگرالگیری عددی

حل عددی معادلات دیفرانسیل معمولی مقدار اولیه

حل دستگاه های خطی

سرفصل هایی هستند که برای درس محاسبات عددی تعریف شده اند و باید توسط اساتید به دانشجویان منتقل شوند. کتاب محاسبات عددی نیز می تواند در این مسیر کمک کننده ی اساتید باشد.

دانلود کتاب محاسبات عددی مسعود نیکوکار و محمد تقی درویشی

البته تسلط بر مفاهیم محاسبات عددی تلاش بسیاری را می طلبد و نباید انتظار داشت که تنها با خواندن کتاب محاسبات عددی به مفهوم واقعی بر مباحث محاسبات عددی تسلط یافت.

بلکه پاره ای از مفاهیم محاسبات عددی تنها در روندی از تلاش و کوشش مستمر درک می گردند و کتاب محاسبات عددی می تواند در این مسیر کمک کننده باشد.

از همین رو طراحی کتاب محاسبات عددی به گونه ای بوده است که در قسمت انتهایی آن تعداد زیادی مسائل چهارگزینه ای از محتوا و مسائل کتاب به همراه پاسخ آن ها و همچنین آزمون های کارشناسی ارشد با حل تشریحی آن ها قرار گرفته است.

تیم کافه جزوه چاپ بیست و پنجم مربوط به این کتاب عددی که در سال 1392 انجام شده است را در قالب فایل پی دی اف 345 صفحه ای بر روی این صفحه از سایت خود عرضه نموده است.

محاسبات عددی یکی از دروسی می باشد که در دانشگاه ها و برای رشته های مرتبط توسط استید مختلفی تدریس می شود. هر یک از اساتید نیز ممکن است برای درس محاسبات عددی کتاب یا جزوه ای را به دانشویان خود معرفی نمایند. اما اغلب کتاب محاسبات عددی جز گزینه هایی می باشد که توسط اساتید بسیار زیادی در کلاس های درس محاسبات عددی تدریس می شود.

این کتاب از همه نظر جامع و کامل بوده است. زیرا علاوه بر توضیح اصلی مباحث سوال ها و مثال هایی را نیز ذکرز کرده است تا هر چه بیششتر به دانشجویان گرامی کمک کند تا این مطالب را بهتر یاد بگیرند. شما هم اگر جز ان دسته از دانشجویانی هستید که می خواهید این کتاب معرفی شده را مطالعه نمایید باید ان را خریداری کنید.

بریا خرید این کتاب درسی می توانیداگر قصد مطالعه ی فایل پی دی اف را دارید به سایت کافه جزوه مراجعه نمایید و فایل پی دی اف کتاب خلاصه محاسبات عددی را با لینک مستقیم دریافت نمایید همچنینی شما می توانید برای خرید نسخه ی چاپی این کتاب برای درس محاسبات عددی به کتاب فروشی های سراسر کشور مراجعه نمایید.

خرید و دانلود کتاب محاسبات عددی

اکثر دانشجویان امروزه برای این که بتوانند درهزینه های خود صرفه جویی نمایند تصمیم می گیرند تا کتاب های درسی خود را به صورت فایل پی دی اف دریافت و مطالعه نمایند.

زیرا برای تهیه فایل PDF یک کتاب دانشجویان باید مبلغ بسیار کمی را پرداخت نمیاند. مثلا فرض کنید می خواهید برای درس محاسبات عددی کتاب محاسبات عددی را به صورت فایل پی دی اف خریداری کنید شما تنها با پرداخت هشت هزار تومان می توانید فایل PDF آن را از کافه جزوه بگیرید.

ادامه مطلب

این کتاب مبانی محاسبات عددی را به صورت جامع و کامل آموزش می‌دهد. سرفصل‌های کلی این کتاب شامل موارد زیر است: مفاهيم پایه محاسبات عددی خطا و دقت معادلات جبری معادلات دیفرانسیل
این کتاب برای دانشجویان رشته‌های مهندسی، علوم پایه و ریاضی مناسب است. همچنین این کتاب برای مهندسان و متخصصان شاغل در زمینه‌های مختلف که نیاز به استفاده از روش‌های عددی دارند، مفید خواهد بود.
نظرات
  1. رضا

    کتاب های دکتر نیکوکار همه عالین

  2. پیمان

    با اینکار یعنی قرار دادن جزوات برای دانلود بسیار موافقم

  3. اسماعیل جمشیدی

    ( خریدار محصول )

    عالیه همون چیزی بود که میخواستم دمتون گرم

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *