پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
حسن ملکی
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
32 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۱۸ فروردین ۱۴۰۱
تعداد بازدیدها 👁️
935 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

کتاب نظریه های یادگیری و آموزش حسن ملکی PDF

کتاب نظریه های یادگیری و آموزش نوشته ی دکتر حسن ملکی (قاسم) استاد حوزه برنامه ریزی درسی دانشگاه علامه طباطبایی تهران و عضو هیئت علمی معین پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی است که توسط انتشارات آییژ به چاپ رسیده و روانه ی بازار شده است. موارد نام برده شده در زیر از سایر کتاب هایی هستند که توسط دکتر حسن ملکی در حوزه ی برنامه ریزی درسی به رشته ی تحریر درآمده اند.

کتاب نظریه های یادگیری و آموزش

هویت دینی برنامه درسی؛ منابع یادگیری در تعلیم و تربیت؛ اصول، مهارت ها و روش های تدریس؛ تحلیل محتوای کتاب های درسی (ابتدایی، متوسطه)؛ تکنیک های ارزشیابی پیشرفت تحصیلی؛ الگوی تدوین برنامه درسی با ریکرد فطرت گرایی توحیدی؛ نظریه ی فطرت گرایی توحیدی در برنامه درسی؛ برنامه درسی کارآفرینانه در دانشگاه های هزاره؛ برنامه درسی و چهارچوب استاندارد ها؛ رویکرد تلفیقی به برنامه ی درسی.

دانلود رایگان کتاب نظریه های یادگیری و آموزش

یادگیری از مهم ترین کارهایی است که انسان در زندگی خود انجام می دهد. یادگیری می تواند تغییرات شناختی، نگرشی، مهارتی یا ترکیبی از این حوزه را در انسان ایجاد کند.

تدریس به عنوان ابزاری در ایجاد ایجاد تغییرات در انسان، نقش مهمی در فرآیند یادگیری به خصوص یادگیری کودکان و نوجوانان دارد.

حسن ملکی در کتاب نظریه های یادگیری و آموزش اشاره می کند که پیشرفت علم روانشناسی و استفاده از آن در برنامه ریزی های آموزشی و تدریسی تحولی سودمند را در آموزش و پرورش ایجاد کرد.

کتاب نظریه های یادگیری و آموزش pdf

به طوری که روش های جدید تدریس، تحت عناوین تدریس فراگیر مدار و تدریس فعال جایگزین روش های قدیمی خشک و خسته کننده ی مربی مدار و موضوع مدار شدند.

در این روش جدیدی که برای تدریس اتخاذ شده است جنبه های روانشناسی تربیتی و یادگیری مورد توجه قرار گرفته اند. با کمک اصول علم روانشناسی، ویژگی های شخصیتی، توانایی ها و روش مؤثر یادگیری در کودکان و نوجوانان کشف می شود. و به این صورت فرآیند آموزش بهینه و باکیفیت خواهد بود و دانش آموزان را در جهت رشد و کشف استعدادهایشان هدایت خواهد کرد.

در روش تدریس فعال به جای این که عمده ی مسئولیت به عهده ی مربی باشد سعی می شود دانش آموزان نقش فعالی را به عهده خواهند گرفت، بحث کنند، با کمک مدرس تجربه کنند، تمرین حل کنند و آزمایش کنند تا هم مهارت و دانش در ذهن دانش آموزان ماندگارتر باشد و هم فرآیند یادگیری برای آن ها هیجان انگیز و جالب باشد.

کتاب نظریه های یادگیری و آموزش حسن ملکی

کتاب نظریه های یادگیری و آموزش در دسته بندی موضوعی کتاب های علوم تربیتی و روانشناسی قرار می گیرد.

در هفت فصل ارائه شده درون کتاب نظریه های یادگیری و آموزش، حسن ملکی نظریات مختلفی که در باب یادگیری و تدریس مطرح شده اند را فصل به فصل توضیح می دهد.

فصل اول: معنا و مفهوم تدریس

فصل دوم: تاریخچه کوتاه نظریه‌های یادگیری

فصل سوم: نظریه رفتارگرایی و تدریس

فصل چهارم: نظریه ساختارگرایی و تدریس

فصل پنجم: نظریه شناخت‌گرایی و تدریس

فصل ششم: نظریه فراشناخت و تدریس

فصل هفتم: نظریه یادگیری نوروفیزیولوژی و تدریس ( آموزش)

خرید کتاب نظریه های یادگیری و آموزش حسن ملکی

از طریق محتوای کتاب نظریه های یادگیری و آموزش، افرادی که با نسل جدید در ارتباط هستند می توانند برنامه ی درسی و آموزشی آن ها را به گونه ای طرح ریزی کنند که نسل جدید جامعه از سنین پایین با مهارت آموزی و دانش اندوزی آماده ی ورود به بازار کار باشند.

از همین رو مطالعه ی این کتاب را به تمامی والدین، مدیران، مربیان، معلمین، مسئولین آموزشی و تمامی کسانی که در برنامه ریزی درسی و آموزشی کودکان و نوجوانان جامعه به نحوی دستی در کار دارند، توصیه می کنیم.

شما می توانید هم اکنون کتاب نظریه های یادگیری و آموزش را از سایت فروشگاه کتاب کافه جزوه دانلود نمایید.

برای فعال شدن لینک دانلود کافی است بر روی خرید محصول کلیک نمایید.

امیدواریم استفاده از این محصول برای شما مفید و ارزشمند واقع گردد.

 

دانلود رایگان کتاب نظریه های یادگیری و آموزش

در این قسمت قصد داریم تا کتاب نظریه های یادگیری و آموزش را به شما دانشجویان گرامی معرفی نماییم. یکی از کتاب های قرار گرفته در سایت کافه حزوه کتابی به نام نظریه های یادگیری و آموزش می باشد که به صورت فایل پی دی اف در سایت کافه جزوه بار گذاری شده است. در این قسمت خلاصه را به عنوان معرفی این کتاب برایتان شرح می دهیم تا به صورت کامل با مطالب موجود در این کتاب اشنا شوید.

درسی به نام نظریه های یادگیری و آموزش در دانشکاه تدریس می شو  ببسته به اینوه رشته ی شما مزتبط باشد و این درس را جز دروس کارشناسی داشته باشد می توانید کتاب مناسبی را جهت مطالعه ی ان انتخاب نمایید.

کتاب ها و جزوات مختلفی برای درس نظریه های یادگیری   اموزش وجود دارد که دانشجویان گرامی می توانند از مطالعه ی این منابع یهره مند شوند. اما نکته ی حایز اهمیت این است که بهترین منیع را جهت مطالعه انتخاب نناید. بهترین کتابی که به شنا پیشنهاد می نماییم کتاب نظریه های اموزش و یادگیری می باشد که این کتاب را می توانید به صورت فایل پی دی اف از سایت کافه جزوه دریافت نمایید.

خرید و دانلود فایل پی دی اف کتاب نظریه های یادگیری و آموزش

همان طور کل در قسمت پیشین نیز مطرح کردیم یکی از بهترین منابع موجود برای درس نظریه های یادگیری و اموزش کتاب نظریه های یادگیری و آموزش ارائه شده در سایت کافه جزوه می باشد.

سایت کافه جزوه همواره تلاش می نماید تا بهترین جزوات و کتاب های درسی را در اختیار دانشجویان گرامی قرار دهد. شما نیز می توانید جهت خرید فایل پی دی اف این کتاب اموزشی برای درس نظریه های اموزشی و یاد گبرق به سایت کافه جزوه مراجعه کنید.

ادامه مطلب

کتاب نظریه های یادگیری و آموزش در دسته بندی موضوعی کتاب های علوم تربیتی و روانشناسی قرار می گیرد.
8900 تومان
نظرات
  1. reza

    عالی بود

  2. امیرحسین احمدیان

    در کل این محصوله عالیه عالی

  3. عبدالله عبادی

    ( خریدار محصول )

    عالی عالی نیاز به تعریف نداره

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *